20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor var det butta? Hvor er det blitt av alle gutta?  (Lest 11325 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvor var det butta? Hvor er det blitt av alle gutta?
« Svar #45 på: 25. Mai 2009, 14:38 »
Det hadde han vel neppe.
Og Owen fikk tre år på å bevise seg!? Presterte ikke Owen å score mål når han spilte for oss da!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 25. Mai 2009, 14:43 »
Jess. Tidenes beste fanside det derre :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #48 på: 25. Mai 2009, 14:44 »
Å herregud!! Så mye de tjener!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 25. Mai 2009, 15:23 »
Det hadde han vel neppe.
Og Owen fikk tre år på å bevise seg!? Presterte ikke Owen å score mål når han spilte for oss da!?

sa eg 3? Eg meinte 4.

Baumsong prestere i det meste av si tid her. Kåra til årest spiller her inne etc. Men ein håndfull elendige kamper på tampen er nok til og gjere han til eit værre kjøp enn ein tusseladd som har kosta oss godt over 1 million pund per mål. Funny.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 25. Mai 2009, 15:29 »
Feil. Boumsong spilte bra de månedene fra han ble kjøpt til sesongslutt. Deretter spilte han en HORIBEL sesong for oss.

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #51 på: 26. Mai 2009, 12:42 »
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=155523
Jeg håper alt går som det står i denne linken. 29 mill er brukbart å ha med i Championship. La oss tenke kritisk da, og si at vi får 20 mill for alle salgene. Uansett er det gode penger i Championship om Shearer "må selge for å kjøpe".

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 27. Mai 2009, 18:32 »
Det hadde han vel neppe.

sa eg 3? Eg meinte 4.

Baumsong prestere i det meste av si tid her. Kåra til årest spiller her inne etc. Men ein håndfull elendige kamper på tampen er nok til og gjere han til eit værre kjøp enn ein tusseladd som har kosta oss godt over 1 million pund per mål. Funny.

Boumsong startet veldig bra og begynte vel ikke å spille dårlig før 1 eller flere av familemedlemmene hans ble lagt inn på sykehus, vel?

Owen putta vel 30 mål for "oss" på 4 sesonger. Ikke noe å hoppe i taket over det.
Til sammenligning hadde Torres, Adebayor og Ronaldo omtrent like mange bare i fjorårsesongen (mener da 2008/09).

Uansett om man vil innrømme det eller ikke så har Owen vært en gedigen flopp! Jeg mener han er den største floppen i NUFC sin historie. At han har bidratt med så marginalt lite over 4 sesonger er nesten flaut for "oss" supportere. Vi så det jo de siste 10-12 kampene denne sesongen, Owen var på banen, men var jo omtrent ikke involvert. Virket som han var redd for ballen der han løp vekk hver gang den kom til han, eller trakk seg unna hver gang det var en duell, eller spilte den vekk når han var så heldig å få den. Dette var vår kaptein store deler av sesongen, er det rart det til slutt gikk som det måtte gå?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 27. Mai 2009, 19:10 »
Nei det er ikkje rart det gikk som det gikk. Enig i det du seier.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 27. Mai 2009, 19:10 »
Han var en flopp, men langt fra den verste floppen. Han var fryktelig dårlig i likhet med resten av laget, og skuffet stort nå etter jul. I fjor var han dog en av hovedgrunnene til at vi ungikk nedrykk. Jeg rater han langt unna tidenes verste flopper.
Boumsong spilte bra fra han blei henta inn den januarmåneden til sommern. Neste sesong var han på Coloccini-nivå.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 27. Mai 2009, 19:23 »
Er så ulidelig glad jeg ikke kjøpte Newcastle drakt med "Owen". Var faktisk en stund jeg vurderte det :o

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 27. Mai 2009, 19:28 »
Jeg kjøpte etter forrige sesong, og angrer ikke så veldig egentlig. Kunne vært langt verre valg jeg hadde gjort.
Jeg bærer dog hjemmedrakta med 16 MILNER bakpå med enda større stolthet.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 27. Mai 2009, 19:58 »
Sant nok, skal ikke snakke stygt om Owen, en helt OK spiller og sikkert en sympatisk fyr. Sitter med 17 Parker i skapet, var vel kanskje et større bomkjøp.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 27. Mai 2009, 20:10 »
Owen har selvsagt gjort et og annet bra for klubben, men alt i alt så er det ingen tvil om at han har vært noe i nærheten av et bomkjøp fra våres side. For det første har han vært vannvittig dyr. Han kostet mye og han er ikke minst alt for dyr i drift. Og han har vært skada nesten sammenhengende siden han kom, han har aldri rukket og kommet i skikkelig form før en ny skade. Og sist men ikke minst så er Owen langt over toppen. Han er ikke i nærheten av det han var på sitt beste. Ikke i nærheten.
I tillegg har Owen skuffa meg som kaptein den siste tiden. En kaptein skal gå foran både på og utenfor banen. Owen har ikke gjort noen av delene. Han har vært dyst, i allefall utad, og ute på banen har han virka uinsperertt og nesten likegyldig.

Det er ikke Owen sin skyld at vi rykka ned, det mener jeg på ingen måte, men Owen er en av de spillerne som burde gått foran og vist veg og dratt lasset. Det har han ikke gjort, så sammen med flere av de såkalte stjernene våre har han skuffet radikalt og han vil ikke bli savnet av meg. Skal selvsagt ønske han lykke til i det som blir hans nye klubb, men jeg vil på ingen måte savne han. Tvert imot er jeg glad for å bli kvitt både lønna og spilleren.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 27. Mai 2009, 20:28 »
Owen har vært god for oss når han har vært skadefri helt frem til årsskiftet 2009. . Da han takket nei til ny kontrakt og ville drøye den mot sommeren har han vært elendig, om han har falt eller hatt en dårlig periode vet jeg ikke. .Er jo heller ikke mange av våres spillere som har prestert noe særlig og det er kanskje forventningene til at det er Owen som spiller har blitt for stor. .ikke vet jeg, men for meg på nåværende tidspunkt vil han ikke bli savnet. . Spørsmålet er om han vil blomstre igjen i en ny klubb, og da vil jeg nok bli litt sjalu . .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.