20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor var det butta? Hvor er det blitt av alle gutta?  (Lest 11308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hvorfor er vi PL 3. dårligste lag med 1 kamp igjen av sesongen??
Jeg satt og tenkte på hva vi har mista. Se på denne listen over spillere som har vært i Newcastle og som fremdeles er i PL.
Dette er bare de jeg kommer på i farten. Det er sikkert mange flere.

Charles N`Zogbia, Kieron Dyer, Aron Hughes, Shay Given, Jermaine Jenas, James Milner, Sylvain Distin, Titus Bramble, Bellamy

Er det bare meg, eller hadde ikke noen av disse vært gode å ha. Milner på høyre, Dyer og Jenas på midten. N`Zogbia på ve back.
Ok jeg skal innrømme at jeg ikke savner Bramble eller kranglefanten Bellamy.

Poenget er at jeg synes at erstatningene kanskje ikke har vært så mye bedre for å si det mildt. Spesielt Given og Milner var det svært trist å se ryggen på. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvor var det butta? Hvor er det blitt av alle gutta?
« Svar #1 på: 23. Mai 2009, 02:12 »
Given og Milner står jeg fast på at er noe av de mest horible salgene som er blitt gjort. Milner var i mine øyne vår klart beste ving, og ville enda vært det om han var i stallen. Og i så måte jævla undervurdert blant mange her inne.
Zog dro - ambivalent overfor den. Mye frustrasjon på grunn av surkinga hans, men dersom vi hadde gitt faen i å kjøre oss selv i gjørma hadde nok ting gått bedre.
Given dro som en følge av spillere som eksempelvis Milner med fler ble solgt mens gold-diggers som Coloccini kom inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Mai 2009, 11:06 »
Toppen av skadetabellen gjennom heile sesongen, 4 managarar i løpet av et år, supporteropprør, for lite bruk av pengar, elendige spelarkjøp osv, osv.

Peter

• Gjest
« Svar #3 på: 23. Mai 2009, 15:15 »
Det er ganske utrolig at vi er der vi er i dag, for vi er en stor klubb som hører til Premier League og Premier League blir ikke det samme uten oss. Da kan man jo tenke seg hva grunnen er, jo det er elendige spillerkjøp og et forferdelig styre som gjør som de vil. Kjøper i hytt og Pine, uten at de hvet hvem de er engang. F.eks kjøpet av Xsico, Keegan viste ikke hvem det var engang når han kom til klubben. Så når man har 4 managere i løpet av en sesong er vi nesten dømt til å ikke lykkes. 4 managere på en sesong burde det bare Tippeligaklubber som kan finne på. Som LSK de er altfor utålmodige. Man må også annsette noen som man tror kan hjelpe laget og ikke sende ned i grøfta. Jeg lurer på hva styret i klubben fant på når de annsatte Joe Kinnear.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Mai 2009, 15:28 »
Å ansette Kinnear som nødløsning er langt fra det dummeste Ashley har gjort. Hvis han hadde vært manager og ikke blitt syk tror jeg ikke vi hadde vært der vi er nå. Problemet er at han ikke skal være noen permanent løsning som det virket klart at han var ønsket som før han ble syk.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Mai 2009, 16:53 »
Given og Milner står jeg fast på at er noe av de mest horible salgene som er blitt gjort. Milner var i mine øyne vår klart beste ving, og ville enda vært det om han var i stallen. Og i så måte jævla undervurdert blant mange her inne.
Zog dro - ambivalent overfor den. Mye frustrasjon på grunn av surkinga hans, men dersom vi hadde gitt faen i å kjøre oss selv i gjørma hadde nok ting gått bedre.
Given dro som en følge av spillere som eksempelvis Milner med fler ble solgt mens gold-diggers som Coloccini kom inn.

Enig med deg Kristoffer.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Mai 2009, 18:40 »
Utilgivelig at Shay Given fikk gå midt i sesongen!

Synes også han selv burde insistert på å vente til etter sesongen!

Når en uerstattelig spiller blir solgt dager og timer før transfer deadline, ja så blir det ikke særlig lettere å erstatte denne spilleren.

Måtte Newcastle overleve! Det er vi verdig...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Mai 2009, 19:28 »
Milner står jeg fast på at er noe av de mest horible salgene som er blitt gjort. Milner var i mine øyne vår klart beste ving, og ville enda vært det om han var i stallen. Og i så måte jævla undervurdert blant mange her inne.

Hehe ja folk var jo kjempehappy for og bli kvitt Milner og samtidig få inn ein mykje bedre ving i spiderman. Må nesten le..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. Mai 2009, 19:30 »
- Salget av Shay Given
- Hyppige managerbytter
- Elendige spillerkjøp
- KAOS i nesten alt ledelsen har holdt på med
- For dårlige prestasjoner av spillerne

Dette er iallefall noen punkter som er grunnen til at vi ligger der vi ligger. Nesten latterlig å se at en klubb som Newcastle United kjemper for å unngå nedrykk! Blir nesten dårlig av å se på tabellen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Mai 2009, 20:04 »
Milner står jeg fast på at er noe av de mest horible salgene som er blitt gjort. Milner var i mine øyne vår klart beste ving, og ville enda vært det om han var i stallen. Og i så måte jævla undervurdert blant mange her inne.

Hehe ja folk var jo kjempehappy for og bli kvitt Milner og samtidig få inn ein mykje bedre ving i spiderman. Må nesten le..

Le så mye du vil du.

Problemet var ikke salget av Milner, men at han ikke ble erstattet.

Salget av Given var langt verre etter min mening, i en periode hvor vi virkelig sliter mister vi en av våre beste og mest innflytelsesrike spillere. Når det er sagt så synes jeg Given burde ventet til sommeren før han "tvang" seg vekk fra klubben.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Mai 2009, 20:08 »
Det var selfølgelig synd å miste Given, men når han har vore så trofast i så mange år og virkelig insisterar på at han vil vekk midt i sesongen så måtte vi nesten la han gå. At Given ikkje kunne vente til sesongen var ferdig klandrar eg ingen andre enn han sjølv for.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Mai 2009, 20:11 »

Le så mye du vil du.

Problemet var ikke salget av Milner, men at han ikke ble erstattet.

Jepp. Tok litt tid og sjønne det ? Han blei jo ersatta av Spiderman ( sa folket). Omtrent ingen som var enig når eg ville ha både Milner og Spiderman i August..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Peter

• Gjest
« Svar #12 på: 23. Mai 2009, 20:14 »
Alt i alt er Milner en bedre fotballspiller enn Spiderman.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. Mai 2009, 20:15 »
Med tanke på at Jonas ble kjøpt FØR Milner kan han vel knapt kalles en ren erstatning? Men at han er en spiller som kan spille på samme plass er riktig.

Dersom pengene vi fikk ved salget av Milner hadde blitt forvaltet riktig tror jeg veldig få hadde vært skuffet over det. Til og med Keegan trodde jo at han kom til å komme sterkere ut av det salget.

Peter

• Gjest
« Svar #14 på: 23. Mai 2009, 20:17 »
Med tanke på at Jonas ble kjøpt FØR Milner kan han vel knapt kalles en ren erstatning? Men at han er en spiller som kan spille på samme plass er riktig.

Dersom pengene vi fikk ved salget av Milner hadde blitt forvaltet riktig tror jeg veldig få hadde vært skuffet over det. Til og med Keegan trodde jo at han kom til å komme sterkere ut av det salget.

Hvor mye ca. solgte vi Milner for?
Er ikke veldig godt oppdatert om salget av ham til Villa.