20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Se kampen i Tønsberg???  (Lest 3249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
Se kampen i Tønsberg???
« på: 20. Mai 2009, 14:06 »
Er det noen som skal se kampen i Tønsberg? Vurderer å ta turen ut, men det er kjipt hvis det er bare jeg som er newcastle supporter? Evt. hvilken pub har dere tenkt å se kampen på?
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Se kampen i Tønsberg???
« Svar #1 på: 20. Mai 2009, 14:08 »
Jeg vurderer å se den ute i Larvik, men er i tvil om det er noen plass her som sender den :(

Peter

• Gjest
« Svar #2 på: 22. Mai 2009, 17:19 »
Dra opp til Oslo dere!! Der er det mange som skal på sportsbar å se kampen. :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. Mai 2009, 17:55 »
Blir litt drøyt å dra inn til Oslo for å se kampen på pub :p

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. Mai 2009, 18:05 »
Det er riktignok et lite stykke mellom Larvik og Oslo, men jo flere Newcastle-supportere samlet på ett sted, jo bedre. Antallet Newcastle-fans på Three Lions har begynt å tatt seg opp igjen nå mot slutten av sesongen. Men vi er fortsatt latterlig få i forhold til da vi spilte om finale i UEFA-cupen for mange herrens år siden (det er bare fem, men det føles som 50). Hva har egentlig skjedd siden den gang, er det studenter som har flyttet ut av byen, eller skjemmes man sånn over å være Newcastle-supporter at man ikke tør vise ansikt? Og dette skriver jeg altså i en tråd om å se kamp i Tønsberg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Mai 2009, 18:16 »
Det blir litt for mye for meg å ta tog/buss inn til Oslo for å se en kamp, hadde jeg hatt bil skulle jeg vurderte det.
Hvorfor folk ikke ser kampene på 3L i trondheim har vel mye med utflytting samt at dem har flere steder dem viser kamper på i trondheim etter hva jeg har fått med meg, men det er nok mange også som "gir faen" når det går så dårlig.
Det er jo Norge et prakteksempel på om man ser på tippeligaen, går det litt dårlig så kommer ikke folk på stadion, går det veldig bra kan de fleste lag omtrent fylla stadion.
Forbanna medgangssupportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Mai 2009, 18:59 »
Det er flere plasser som viser kampene i Trondheim ja, byen er jo såpass stor. Men folk som er bosatt i Trondheim burde skjønne at 3L er den suverent beste plassen, med engelske sendinger og skikkelig engelsk øl fra fat, i tillegg til et godt kjøkken. Men hver sin smak. Uansett synd at det i de verste periodene bare er en håndfull trofaste, og at det ved spesielle anledninger er i overkant av 10 Newcastle-supportere samlet på byens, om ikke landets, suverent beste fotballpub.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #7 på: 22. Mai 2009, 20:13 »
Oi!!!! Er den så bra??

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Mai 2009, 20:20 »
Three lions er standard stoppested på lørdager når jeg i Trondheim. Starte dagen med kalde pils til formiddagskampen. Middag + pils til hovedkampen og flere pils til kveldskampen. Alltid bra stemning, flotte folk, godt øl. Perfekt vorspielsted.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Mai 2009, 20:56 »
3L er helt klart den beste fotballpuben jeg har vært på her til lands.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Mai 2009, 23:13 »
E overhode ikje flau over å ver nufc supporter, då bler d hellr motsatt. Men eg har ikje bil så eg har ikje mulighet, desverre. Bryggeriet i tønsberg vise kampen, så møt opp dr :)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Mai 2009, 01:16 »
Three Lions er suverent det, og er innom både der og Extra Time en gang i blant. Men som oftest ser jeg kampen på Canal+ hjemme med kompiser. Lettere å få de hjemme til seg enn å få de med på pub når de egentlig ikke bryr seg så mye om Newcastle. Derimot kjenner jeg ingen som håper Newcastle rykker ned i frykt av at mitt aggresjonsnivå vil stige titusen hakk over lengre tid..

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Mai 2009, 04:18 »
jeg klarte ikke ikke engang å bli skikkelige fulle engang i dag!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Mai 2009, 04:21 »
men jeg havna i tønsberg i dag :D håper vi treffes på bryggeriet om jeg finner den plassen da :p

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Mai 2009, 04:31 »
Satser på d ja, den ligger nede me havna