20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09  (Lest 78180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09
« Svar #435 på: 24. Mai 2009, 21:10 »
Ja men det er forskjell på å hente spillere som er avdanket og spillere som forsatt er god.. Dyer gir mye framdrift på midten og vi trenger spillere som det.. Ikke Butt typen. Hvis du så kampen idag så kunne du se at midtbanen er ubrukelig :(
Ba Ba Ba!!!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #436 på: 24. Mai 2009, 21:21 »
Ja, Butt må ut av laget. Han er så dårlig. Vi må ha nytt blod.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #437 på: 24. Mai 2009, 22:28 »
Opprydning av det solide slaget må til. Både på spiller siden og på ledersiden. Hele klubben trenger en oppryddning, og et nedrykk er et utmerket tidspunkt å renske opp på!

Ellers er det bare å brette opp ermene og glede seg til neste sesong og championship! Newcastle er en fantastisk herlig klubb, og vi skal opp igjen så fort som mulig!! Toon4ever!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 24. Mai 2009, 22:38 »
Enig i at midtbanen er fryktelig svak men jeg vil nå si butt er vår sterkeste faktisk..er ikke den def midtbanen som er verst. er vår offensiv midtbane som er problem.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 24. Mai 2009, 22:51 »
Av en eller annen merkelig grunn tar eg ikkje dette nedrykket så tungt som eg har forestilt meg at eg ville ved et evt nedrykk. No ser eg fram mot en sesong der vi forhåpentligvis vil kunne vinne kamper regelmessig, og vere blant dei sterkeste lagene i divisjonen. Håper spillere som Carroll, Lua Lua og dei andre unge vil ta steget opp, og prege Coca Cola neste sesong. For at dette skal bli en realitet, må selvfølgelig Shearer bli, noe som eg nesten ser på som en selvfølge. Å forlate dei som respekterer han mest, når dei trenger han som mest, vil vere egoistisk.

Howay The Lads!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 24. Mai 2009, 22:54 »
Butt må vekk. Han dekker kun et område på strrelse med midtsirkelen. Til neste sesong skal vi dominere kampene, og da kan vi ikke ha en spiller som chipper ballen rett frem på hodet til forsvarspilelrne gang på gang.

Når sant skal sies er han på nivå med stort sett hele resten av laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #441 på: 24. Mai 2009, 23:15 »
får bare håpe me ikkje blir det nye Leeds, for då tar det mange år før me e oppe
Newcastlesupporter siden 1992

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #442 på: 24. Mai 2009, 23:20 »
Gleder meg til neste sesong allerede.. De siste 10 årene har det vært mer og mer tull for hver sesong.. nå trengs det en skikkelig opprydding!!! Håper Alan Shearer vil fortsette og får fortsette.. Lurer på hvem som vil ha Owen!? Vi må kvitte oss med mange spillere.. og vi trenger selvfølgelig noen nye fjes også!!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #443 på: 24. Mai 2009, 23:24 »
Faen at vi ikke bare tok 1 jævla poeng mot Fulham, for det hadde holdt. Menmen, skandalen er skjedd.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 24. Mai 2009, 23:42 »
Om vi skal begynne å vere etterpåklok som NUFC-fans, så blir det litt av kvert å henge fingrene i !

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 25. Mai 2009, 01:00 »
Hadde bare Keegan fått ein kamp til..etc
Trur me hadde spela europacup neste år om han hadde fått det som han ville.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #446 på: 25. Mai 2009, 01:32 »
Har ikke valgt å heie på Newcastle United på grunn av divisjonen de spiller i.
Støtter de uansett om det havner i Conference.
Så ufattelig trist, men eg skal da over på kamper også neste sesong...
46 kamper og vi er back in the game;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 25. Mai 2009, 09:59 »
Eh, hvor skal vi følge Newcastle-kampene til neste sesong??? Ikke engang vg-live dekker vel championship! :(
Overlat det til United-fans! De kommer til å slite blodet av seg for å se om newcastle greier å få sjanser imot seg mot Doncaster og Peterborough og alle de andre lagene bare for å ringe og mobbe NUFC-fans!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 25. Mai 2009, 10:02 »
Hvis vi beholder alle forsvarerene, så blir det Championships dårligste forsvar!!!

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #449 på: 25. Mai 2009, 11:33 »
Hvis vi beholder alle forsvarerene, så blir det Championships dårligste forsvar!!!

ikke helt enig, jeg mener at forsvarsspill handler vel så mye om organisering og drilling som det handler om hvem som faktisk spiller der. Et enkelt eksempel er fulham. Deres forsvar består av en hittil ukjent paintsil-en rævva aaron hughes-en hangeland som har kommet som ei kule-og en i bestefall middels konshesky. hvis vi sammenligner disse spiller for spiller mot vår beste firer: beye-saylor-bassong-enrique så mener jeg at at våre spillere er bedre enkeltspillere enn fulham sine. bassong er vel kanskje bare like god som brede, men de andre er bedre enn sine respektive. allikevel opptrer vi som bambi på isen baki der, mens fulham er rimelig bunnsolide. Hvorfor? Grunnen må jo være at det gjøres en masse fundamentale feil i treningsarbeidet vårt. Nesten uansett hvem vi bruinger inn av store navn til forsvaret vårt så er de like håpløse som resten etter et par måneder på trening. Andre momenter som gjør at vi sliter defensivt er at vi alltid har så mye skader at vi så og si aldri får stilt samme firer i flere kamper på rad og at organsiseringen av den defensive jobben til midtbanen antagelig er like rævva. Det nytter ikke å bytte manager på manager så lenge alle trenerne får bli. Alt må byttes.

Når dette er sagt så er det jo ikkje defensivt vi har slitt mest nå i vår. Det er jo offensivt, null plan, null vilje og null kreativitet. men det får bli en annen diskusjon.