20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09  (Lest 78121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09
« Svar #180 på: 23. Mai 2009, 20:13 »
Hvis Hull tar 1 poeng mot Man U og vi slår Villa. Rykker Hull ned istedenfor oss da??

Jepp, då går vi et poeng foran Hull.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 23. Mai 2009, 20:14 »
Da blir vi i PL, med 1 poeng mer.

Peter

• Gjest
« Svar #182 på: 23. Mai 2009, 20:16 »
Godt å høre. Har ikke sett så mye på tabellen i det siste.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 23. Mai 2009, 20:18 »
Troppen som ble postet på VGD er den samme troppen som BBC har på sine hjemmesider...Så er redd den stemmer.

Peter

• Gjest
« Svar #184 på: 23. Mai 2009, 20:21 »
SAF har veldig stort fokus på Champions League finalen kommende onsdag og seriegullet er jo sikret så hvorfor ikke prøve ut de unge spillerne. Det samme ville jeg gjort hvis jeg var i samme situasjon.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 23. Mai 2009, 20:22 »
SAF har veldig stort fokus på Champions League finalen kommende onsdag og seriegullet er jo sikret så hvorfor ikke prøve ut de unge spillerne. Det samme ville jeg gjort hvis jeg var i samme situasjon.

Helt klart, skjønner han veldig godt. Bare jævlig bittert for vår del!

Vi må gå for seier, så får vi håpe Chelsea gruser Sunderland.

Peter

• Gjest
« Svar #186 på: 23. Mai 2009, 20:26 »

Helt klart, skjønner han veldig godt. Bare jævlig bittert for vår del!

Vi må gå for seier, så får vi håpe Chelsea gruser Sunderland.

Tror ikke vi trenger å bekymre oss for den kampen. Det skal litt til at Sunderland slår Chelsea.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #187 på: 23. Mai 2009, 20:30 »
Sunderland taper mot Chelsea.. så alt vi trenger å tenke på er å vinne kampen i morgen.. selv om jeg ikke tror det skjer!!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 23. Mai 2009, 20:33 »
Tror egentlig ikke det har så mye å si at United stiller med et svakere lag. Hadde de stilt fullt lag ville de spillerne både spart seg til CL-finalen i tillegg til at de ville vært redd for å bli skadet. De spillerne som er listet tidligere her vil være motivert for å vise seg fram, og har alt å vinne på å gi alt.
Hadde kunne håpet på at spillere som Tevez og O`Shea ville startet, men ser det ikke som en umulighet at dette laget vil bite godt fra seg mot Hull...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 23. Mai 2009, 20:42 »
Det ManU laget vil selvsagt  ikke være en lett match for Hull, men jeg tror så absolutt Hull har en grei sjanse mot de. Jeg tror det  kan bli litt jevnere i den kampen enn det vi hadde håpet på, for selv om det er kjempe store talenter, er det liten tvil om at de ikke holder like klasse som de beste ManU spillerne.

For å si det sånn, det er en grunn til at det er 2,3 i odds på at ManU skal slå Hull ;) Hadde denne kampen vært for 2 måneder siden tipper jeg man hadde fått 1,3 i odds.

DeinDaPain

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #190 på: 23. Mai 2009, 21:22 »
Dere er da så aksepeterende her inne! Makan. Skulle alle bunnlagene vinne i morgen pga at topplagene stiller med søppel er dette alt annet enn fair-play. De må se at det er såpass jevnt i bunnen, og at de har "visst" ansvar for å sørge for like forhold.
Vinner både newcastle, hull og sunderland i morgen hopper jeg på første Ryanair fly til manchester for å oppsøke ferguson. makan.

Når det gjelder kampen mot Villa frykter jeg Carew, som pesten! Han har alt newcastlestopperne sliter med; luftstyrke og hurtighet. Tror Bassong hadde vært gull verdt i slik kamp.

Nå er det bytur. Kampnervene må roes! God kamp i morgen! :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 23. Mai 2009, 21:37 »
Det er vel ein regel ifg Fa som heiter at alle laga må stille sitt "beste lag" og sånn?  men kan ikkje ta Manu på det når dei har CL finale bare dager etter Hull kampen. Så dei sparer jo selvfølgelig alle førstelagspillerne. Barcelona gjør også det. Er Isåfall Fa som burde omrokert på terminlista for er ikkje Manu kan ikkje akkurat tas for og prioritere Champions League finalen. Runda kunne vel fxs vert spelt i dag istede for i mårå ? Hadde dei fått 1 ekstra dag iafall.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 23. Mai 2009, 21:42 »
Dere er da så aksepeterende her inne! Makan. Skulle alle bunnlagene vinne i morgen pga at topplagene stiller med søppel er dette alt annet enn fair-play. De må se at det er såpass jevnt i bunnen, og at de har "visst" ansvar for å sørge for like forhold.
Vinner både newcastle, hull og sunderland i morgen hopper jeg på første Ryanair fly til manchester for å oppsøke ferguson. makan.

Når det gjelder kampen mot Villa frykter jeg Carew, som pesten! Han har alt newcastlestopperne sliter med; luftstyrke og hurtighet. Tror Bassong hadde vært gull verdt i slik kamp.

Nå er det bytur. Kampnervene må roes! God kamp i morgen! :)

Helt enig i det du sier angående topplag og hva de stiller med. Det ligger en respekt for mostanderne i det hele. Men gidder ikke diskutere det med folk. En diskusjon på f.eks. VGD bringer liten nytte til seg.  Det samme gjør det egentlig her. Folk er for subjektive til å uttale seg.
Når argumetasjonen til folk på andre forum er at vi allerede har fått 1 poeng av Manchester United i serieåpningen og vi har oss selv å takke, da synes jeg synd på folk. Vi har oss selv å takke, men noe lunde like premisser burde eksistere. Manchester United burde ikke stille med et toppet lag, men et balansert lag.

Vi har bare oss selv å takke, men det vil ikke si at vi kan gi opp eller at andre lag kan gi blaffen i oss. Det blir for dumt.Slike uttalelser tyder på folk som har for stor erfaring med å holde med et lag som gjør det godt og som ikke strever.
« Siste redigering: 23. Mai 2009, 21:44 av Ipt »

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 23. Mai 2009, 21:45 »
Så langt offtopic som jeg kommer:  Er det kun jeg som har et problem med scrolling når jeg skriver? Har det kun på dette forumet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 23. Mai 2009, 22:02 »
Owen starter tydligvis på benken i denne kampen, skriver The Daily Mail!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida