20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09  (Lest 78069 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09
« Svar #135 på: 22. Mai 2009, 13:46 »
Hehe, ja det er jo mye som tyder på at Owen skal begynne å pøse inn mål :P

Hehe. Det var ønsketenking. Hadde vært så typisk Owen hvis han avgjorde i siste serierunde. :D

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 22. Mai 2009, 13:50 »
Planen til Shearer involverer Owen. Han har også fått endel tips av Sir Bobby før kampen.
Jeg er spent på hvordan laget framstår på søndag!

http://fotball.aftenposten.no/england/article139534.ece

Peter

• Gjest
« Svar #137 på: 22. Mai 2009, 14:03 »
Yes!! Deilig å slippe A.Young. Han må være et mareritt å spille mot.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 22. Mai 2009, 14:47 »
Rundspilte akkurat to kompiser som var Villa på FIFA, Owen og Martins var store! Smudge, Colo og Raylor gjorde også store kamper!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 22. Mai 2009, 14:49 »
Colo er jo vanvittig på fifa09, han tar jo det som er av dueller, samt at han er ganske kjapp :)
Martins og Owen er jo også KANON på fifa09, Newcastle på fifa09 er egentlig forbanna bra, synd de ikke er sånn i virkeligheten :|

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #140 på: 22. Mai 2009, 15:18 »
Di var goe, men så fikk jeg formoppdateringer på spillerne og da sank alle unntatt martins;) Gutierrez er heller ikke så verst me farten sin :)]
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Peter

• Gjest
« Svar #141 på: 22. Mai 2009, 16:47 »
Martins er bedre enn Owen på FIFA 09. Spilte en kamp i går mot en venn, og vant 5-1. S.Taylor scoret hat-trick :)

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #142 på: 22. Mai 2009, 17:12 »
Så på bilder fra en trening denne uken på nufc.co.uk, og spillerne ser veldig konsentrerte og fokuserte ut. Har en god følelse før denne kampen ;)
Howay the Lads!

Peter

• Gjest
« Svar #143 på: 22. Mai 2009, 17:17 »
Shearer forlanger steinhard disiplin, ellers er det reservelaget..... eller solgt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 22. Mai 2009, 18:09 »
Eg begynne seriøst å ble piss nervøse, sitte på jobb nå og klare ikje å konsentrera mg;)
Selv om jeg vanligvis ikke liker abstrakte nick, så må jeg gi deg honnør for å kalle deg "Aldri gi opp".
Vi er flere som er nervøse, og enda mer nervøse kommer vi til å bli. Jeg foretrekker å ikke tenke for mye på kampen ennå. Det er bare fredag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #145 på: 22. Mai 2009, 20:52 »
Jeg kjører samme taktikk som deg Joakim! Kan ikke tenke for mye på kampen enda, må bare skyve den foran og ikke bruke alt for mye energi på søndagen enda. Men det er ikke lett, dette er jo tross alt et være eller ikke være for vår elskede klubb..

Men litt fokus på kampen blir det jo alltids alikevel. Og jeg må innrømme at jeg etter kampen forrige helg var så skuffa at jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre. Men etter som dagene har gått har troen og håpet så smått kommet tilbake. Vi har tross alt sett en positiv utvikling de seneste ukene, så håpet om at vi kan klare å få med oss noe i fra kampen på Villa Park lever i beste velgående. Villa har sesongen sett under ett hvert gode i år, men det er ikke Barcelona klasse, så det skal være mulig å redde oss fra katastrofen i siste sekund!

Men nyt fredags kvelden og morgen dagen folkens. Så mobiliserer vi på søndag! Forhåpentligvis klarer gutta ute på banen å gjøre det samme, så blir dette bra tilslutt alikevel...!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 22. Mai 2009, 23:13 »
Nervøs!!!!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Howay the Lads!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #148 på: 22. Mai 2009, 23:41 »
Jeg foretrekker å ikke tenke for mye på kampen ennå. Det er bare fredag.

Skjønner faen meg ikke at dere klarer. Tenker ikke på annet jeg. "Survival sunday" er alt som står i hodet mitt om dagen. Ufokusert på jobb, fotballtrening og -kamp. Verden min stoppet opp sist lørdag, og fortsetter ikke før jeg vet hvor vi spiller neste år!
Cred til dere ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 22. Mai 2009, 23:49 »
Samme her Anders. Greier ikke å tenke på annet enn kampen. Ser at det ikke er helt umulig med seier, men har egentlig ingen magefølelse foran kampen. Er en lidelse å komme seg gjennom dette her.