20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09  (Lest 78167 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09
« Svar #90 på: 19. Mai 2009, 19:25 »
Amos spiller vel neppe keeper i og med at de har han polakken og en kar til.
Ronaldo regner jeg egentlig med spiller i og med at han kan bli toppscorer(spiller dog sikkert ikke hele kampen)
Fletcher spiller nok siden han er uaktuell til CL-finalen, ellers har jeg lite peiling, men Evans spiller nok stopper, han spiller jo ikke fast ellers, men har visst vært solid.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #91 på: 19. Mai 2009, 21:14 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så utrolige på den kampen, greit nok at det er typisk vår uflaks at vi knuser villa men så vinner sunderland og hull men det får være grenser, Chelsea har eeegentli ikke hatt noe å spille for de siste 2 kampene men di har likevell most motstand mye bedre en Sunderland.
Det laget som mest sansynlig spiller mot hull på søndag er mest sansynlig det samme laget som holdt et toppet Everton lag til 0-0 helt fram til straffekonk i semien i FA cupen, jeg føler meg sikker på at Man U tar denne kampen. Fergie lar ikke spillerne slakke og unguttene vil (som mange her har sagt tidligere) vise seg fram.

Det eneste vi må konse på er å få noe ut av Villa kampen, jeg skal ha oppkjøring til billappen på mandagen etter kampen og har en ond følelse at jeg vil kjøre i et tre hvis vi rykker ned...
Newcastle United Football Club<3

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 19. Mai 2009, 21:32 »
Vi prøver vel bare å se realistisk på situasjonen, sjansen for at vi slår Villa er ikke akkurat enorm.
Og at Manutd stiller med et "svekket" lag noen dager før CL-finalen tviler jeg ikke et sekund på, spørsmålet er hvor svekket.
Chelsea er jeg ikke nærvøs for, men Manutd kan stille med et såpass svekka lag at det kan bli spennende.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 19. Mai 2009, 22:16 »
Ja, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det plutselig skal gå bra nå, når alt har gått i mot oss hele sesongen.. Sinnsykt viktig å ta grep om kampen ihvertfall.. vi trenger 3 poeng her!!!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #94 på: 19. Mai 2009, 23:06 »
James Milner blir matchvinner på overtid! ::)
Howay the Lads!

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #95 på: 20. Mai 2009, 08:39 »
James Milner blir matchvinner på overtid! ::)

For newcastle! :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 20. Mai 2009, 12:09 »
Frykter flere mål fra Carew jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 20. Mai 2009, 12:23 »
Frykter flere mål fra Carew jeg.

Du er ikke alene om å frykte det Mats! Jeg er spent på hvordan stopperne våre tar seg av Carew.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 20. Mai 2009, 14:04 »
Fergie skal bruke Ferdinand mot Hull hvis han er klar virker det som. Han mener at Ferdinand trenger en kamp før finalen siden han ikke har spilt på en stund. Krysser fingrene for at Ferdinand blir klar å spiller på søndag.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 20. Mai 2009, 14:27 »
Takk og lov for at vi har en brei stall. Eller ikkje.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 20. Mai 2009, 15:47 »
Ja, det er nå vi skulle hatt stallen til topplagene. Men ifølge vår fantastiske eier, så kan man ikke ha en stor stall for å vinne, da taper man penger og får mange sinte spillere som ønsker seg vekk. Og det taper jo en businessmann penger på, så det går ikke an.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #102 på: 20. Mai 2009, 15:47 »
Hmm at Carroll ikke kan starte er vel ikke det værste. Mye værre er det hvis Beye ikke kan starte. Jose Enrique hadde jo ikke akkurat noe heldig innhopp mot Pompey. Skrekk og gru hvis han blir sendt halvfrisk på banen bare for å halte ut etter 20 min. Hva Owens skaqde går ut på vet jeg ikke. Han var ihvertfall meget svak mot Boro. Tror dette er dagen Løvenkrands må få sjansen. Han har ihvertfall vist målteft.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 20. Mai 2009, 19:08 »
helt enig, få Løvenkrands inn, helst fra start!

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #104 på: 20. Mai 2009, 20:42 »
som NUFC fans er vi vant med uflaks og elendigheter.. Vi får håpe på at ting snur seg og at ALT går som det vi vil og at vi blir i PL!!! Her er det bare å håpe!