20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09  (Lest 78163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09
« Svar #75 på: 19. Mai 2009, 01:16 »
Jeg er tilhenger av samme type innstilling som mot Boro. Kjør på med angrepsfotball fra første sekund til siste. Det får bære eller briste. Vi kan ikke safe oss til  noe som helst i denne kampen. Vinner vi, så holder vi oss, med veldig stor sannsynlighet. Taper vi, så har vi i det minste gjort et ærlig forsøk. Og er vi heldig så får vi en uavgjort samtidig som ManUs unggutter er ute etter å vise seg verdig en plass på benken moit Barca og feier over Hull.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #76 på: 19. Mai 2009, 07:14 »
Jeg er tilhenger av samme type innstilling som mot Boro. Kjør på med angrepsfotball fra første sekund til siste. Det får bære eller briste. Vi kan ikke safe oss til  noe som helst i denne kampen. Vinner vi, så holder vi oss, med veldig stor sannsynlighet. Taper vi, så har vi i det minste gjort et ærlig forsøk. Og er vi heldig så får vi en uavgjort samtidig som ManUs unggutter er ute etter å vise seg verdig en plass på benken moit Barca og feier over Hull.

Ja.. vi kan ikke gå for uavgjort i denne kampen.. vi må ut på banen for å vinne denne kampen!! Og så mange målsjanser og stang ut som skal til før vi scorer så er det ingen vits i å sitte på gjerdet i 70 min.. her må vi fremover og bruke angrep som det beste forsvar!!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 19. Mai 2009, 10:49 »
Villa er livsfarlige på kontringer. Med Young, Abonglahor(?) og Carew på topp, kommer forsvaret vårt til å slite maks. Dersom Beye ikke rekker kampen, må R.Taylor spille h.back. Det kan bli stygt mot Young.
Carew kommer til å mose Coloccini, og jeg er redd det er han som skal sende oss ned til slutt.

Jeg lever fremdeles i håpet, men er såpass realist at jeg ikke tror at vi overlever. Jeg tror Villa blir for sterke på hjemmebane.
Vi har spilt elendig i hele sesongen, så hvorfor skal det plutselig snu nå?

En ting er iallefall sikkert - søndagen kommer til å være sykt nervepirrende!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 19. Mai 2009, 11:31 »
Villa har vel 1-3-1 på de siste 5 hjemmekampene, og seiern kom 1-0 mot Stoke så jeg ser absolutt muligheter, men tør rett og slett ikke håpe på no mer enn uavgjort, noe som burde holde mtp. at vi slår Hull og evt. Boro på målforskjell. Hull ser jeg ikke for meg skal klare poeng mot 3. laget til manutd engang så.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #79 på: 19. Mai 2009, 13:22 »
Seieren kom hjemme mot HULL 1-0 for å være pirkete..... :) Men rett ska ver rett

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #80 på: 19. Mai 2009, 16:01 »
Selvfølgelig gir det ekstra muligheter at Villa er i dårlig form hjemme og bare har tatt 6 poeng på 5 kamper.   Men ser man på Newcastle sine 5 siste bortekamper, så ser det ennu værre ut med 2 poeng på de siste 5.
Så egentlig ingenting som tilsier at vi skal vinne denne kampen, men har skjedd større overraskelser i fotball tidligere, så er bare å krysse det som kan krysses og håpe vi har både dagen og marginene med oss i denne kampen :)

Skulle vi berge plassen, så blir det iallefall en sinnsykt positiv overraskelse, og en orgasmisk opplevelse av de sjeldne ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 19. Mai 2009, 16:15 »
Seieren kom hjemme mot HULL 1-0 for å være pirkete..... :) Men rett ska ver rett

ja, jeg har litt lett for å blande Hull og Stoke, Stoke var en av de 5 hjemmekampene dem hnar spilt uavgjort ;)

Og Ratatosk: Nå er kniven nok en gang tett opptil strupen og da MÅ spillerne levere, det vet dem...det visste dem også mot Boro og tok vare på den sjansen!
La oss håpe på noe lignende, selv om jeg er helt enig i at det er veldig mye som taler for at det blir CCC neste år :(

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 19. Mai 2009, 16:59 »
Fordi???

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #83 på: 19. Mai 2009, 17:42 »
Vi kommer til å kjempe så blodet spruter mot Villa! Det er jeg overbevist om
Howay the Lads!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 19. Mai 2009, 17:49 »
Påstår du at en spiller som Smith ikke blør for drakta? Tror nok heller ikke Geremi er en som sluntrer unna, er nok heller ferdigheter det skorter på.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 19. Mai 2009, 17:52 »
Håper Ashley bestikker så vi vinner. . Nervøs forand søndagens kamp. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Peter

• Gjest
« Svar #86 på: 19. Mai 2009, 18:25 »
Påstår du at en spiller som Smith ikke blør for drakta? Tror nok heller ikke Geremi er en som sluntrer unna, er nok heller ferdigheter det skorter på.

Nei, nei, men jeg tenker på hvordan de har prestert i år.....ikke veldig bra...? Tror bare ikke de gjør det, de tjener jo 30 millioner kr i året, ærlig talt når de tjener så mye tror jeg de driter i om de spiller eller ikke.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 19. Mai 2009, 18:28 »
Nei, det er ingen som kan sies å få godkjent i år når vi tross alt ligger der vi ligger.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 19. Mai 2009, 18:37 »

Nei, nei, men jeg tenker på hvordan de har prestert i år.....ikke veldig bra...? Tror bare ikke de gjør det, de tjener jo 30 millioner kr i året, ærlig talt når de tjener så mye tror jeg de driter i om de spiller eller ikke.

Det er helt sjukt at vi har så mange som tjener fleire hundre tusen kroner i veka for å være skada og/eller være elendige fotballspelarar. Blir kvalm av tanken.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #89 på: 19. Mai 2009, 18:54 »
Håper virkelig ikke Man Utd stiller med et slikt lag:

Amos

Eckersley Chester Neville Fabio

Martin Fletcher Gibson Tosic

Macheda Welbeck

Spent på lagoppstillingene til Chelsea og Man Utd!! Aston Villa stiller vel med omtrent samme lag som de har gjort hele sesongen??