20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09  (Lest 78116 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle, Søndag 24.05.09
« Svar #60 på: 18. Mai 2009, 22:56 »
Jeg satser fortsatt mest på at det er Hull som går ned selv om det ville vært absolutt fantastisk om mackems skulle gå ned.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 18. Mai 2009, 22:57 »
Men det holder ikke med U dersom Hull tar poeng. Men med seier er vi nok sikret..

That I know. Ja seier er best. Men trur Hull taper mot Scums.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 18. Mai 2009, 23:03 »
Det best tenkelige scenarioet ville vært om både vi og hull vinner, mens sunderland taper. Da rykker de ned, og det hadde vært så utrolig morsomt! men kanskje litt kjedelig å miste derbyet da  :P

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #63 på: 18. Mai 2009, 23:03 »
Takk Pompey!!!!

Nå har vi en mulighet. Kan aldri tenke meg at Mackems slår Chelsea.  Vi har faktisk bedre målforskjell enn dem nå, og tåler vel da at de spiller uavgjort. Dette forutsetter selvfølgelig at vi slår Villa. Det kan faktisk være innenfor rekkevidde mot et formsvakt Villa. Jeg forventer ihvertfall at  spillerne kjemper som løver. Klarer ennå ikke helt å forsone meg med at laget mitt som for 6 små år siden var i 2. fase av Champions League skal rykke ned. Så lenge det er håp så håper jeg. Tror spillere og støtteapparat fikk akkurat den vitamin innsprøytningen de trengte med Mackems resultatet!

Howay The Lads!!!!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 18. Mai 2009, 23:05 »
Jeg tror Hull og Sunderland taper, men tror desverre at vi gjør det samme.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 18. Mai 2009, 23:34 »
Hehe, dette er omtrent like nervepirrende som det var da Brann spillte kvallik mot Sandefjord i 2002.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 18. Mai 2009, 23:37 »
Om det skal feires hvis vi overlever og Sunderland rykker ned a!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #67 på: 18. Mai 2009, 23:52 »
Om det skal feires hvis vi overlever og Sunderland rykker ned a!

Det er nok Sunderland som feirer etter siste runde.. så tragisk!! At det går ann.. huff!!!

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Mai 2009, 23:55 »
Går det ann å få sett Championship kamper noe sted via parabol? Hva slags kanaler trenger man?

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #69 på: 19. Mai 2009, 00:05 »
Pompey-Mackems 3-1   Sweeeeet.

Dette var akkurat det både vi fans og forhåpentligvis spillere og støtteapparat trengte for å få full tenning foran søndagens kamp.

Nå er det litt mindre som må klaffe. Klarer vi seier mot Villa er sjansen svært stor for at vi overlever. Sannsynligheten for at både Hull og Mackems vinner er liten. Spiller Mackems uavgjort og vi vinner er vi oppe. Spiller både Hull og vi uavgjort er vi oppe. Dagens resultat gjor at det er flere scenarier som gir fortsatt PL spill. Dette er bare intenst spennende!!!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 19. Mai 2009, 00:10 »
Pompey-Mackems 3-1   Sweeeeet.

Dette var akkurat det både vi fans og forhåpentligvis spillere og støtteapparat trengte for å få full tenning foran søndagens kamp.

Nå er det litt mindre som må klaffe. Klarer vi seier mot Villa er sjansen svært stor for at vi overlever. Sannsynligheten for at både Hull og Mackems vinner er liten. Spiller Mackems uavgjort og vi vinner er vi oppe. Spiller både Hull og vi uavgjort er vi oppe. Dagens resultat gjor at det er flere scenarier som gir fortsatt PL spill. Dette er bare intenst spennende!!!

Spiller både vi og Hull uavgjort så er vi vel ikke oppe?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #71 på: 19. Mai 2009, 00:42 »
Riktig Mats. Vi trenger pr dags dato et poeng mer enn Hull. Og vi trenger vel to poeng mer enn Mackems?
Hvis vi vinner, er vi nok garantert fortsatt PL-spill.
Dessverre har jeg ikke et fnugg av tro på at det skal gå. Vi kan kanskje klare uavgjort hvis vi er heldige. Og nei, jeg er ikke pessimist. Jeg har hele tiden trodd vi skulle klare å holde oss, men det håpet fikk et skikkelig slag i helga.
Det er "bare" 9 lag som har scoret mer enn oss, og to lag som har scoret like mange som oss (Blackburn og West Ham). Vi ligger på delt 9. plass over de som har scoret mest. (Everton og Villa har også like mange, 53).
Villa har sluppet inn 48 mål, ti mål mindre enn oss. Villa er sikret plass i Europa League, så tror de kanskje kan ta det litt rolig. Ikke at jeg tror det, men lov å håpe :P
Jeg tror kampen på søndag blir innholdsrik, med noen mål. Forhåpentligvis scorer vi minst et mål mer enn Villa.
En kamp jeg aldri kommer til å gå glipp av...
Lykke til  :-\
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 19. Mai 2009, 00:59 »
Har helt glemt at Beye og Bassong er ute jeg. Det blir så utrolig hardt det her! Agbonlahor og Carew mot forsvaret vårt uten Bassong?
Hvordan skal det ende? Frykter det verste, håper på et mirakel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 19. Mai 2009, 01:04 »
Søndag blir en fryktelig nervepirrende dag.
Hvis vi spiller uavgjort og Hull taper, er vi oppe.
Hvis vi vinner og Sunderland og/eller Hull ikke vinner, er vi oppe.
Hvis vi spiller uavgjort, og Hull tar poeng, er vi nede.
Hvis vi vinner og Sunderland vinner, er vi nede.
Og alle vet at vi er døde og begravet om vi taper.

Å vinne mot Villa er ikke helt usannsynlig. De er sikret EL, og er ikke avhengig av femteplassen på noen som helst måte. Vi har mer å spille for enn Villa, selv om O'Neill nok svært gjerne ønsker å snyte Everton for femteplassen. Men jeg er ikke så sikker på om Villa er sterke nok til å vinne. Da er de avhengige av at vi gjør flere utilgivelige personlige og kollektive brølere. Noe som ikke er helt usannsynlig med den forsvarsrekka vi trolig kommer til å stille med. Uavgjort mellom oss og Villa, og uavgjort mellom Hull og ManU er vel dessverre de mest sannsynlige utfallene av de to kampene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 19. Mai 2009, 01:12 »
Jeg henger rett og slett håpet mitt på en uavgjort, mens Hull går på trynet mot Scum, jeg!
Samtidig, når lag ikke har noe å spille for i siste runde, kan de også slippe seg løs. Dermed er jeg så jævla redd for at Villa skal sjokke oss tidlig, da vi kommer til å ha høye skuldre. Vi må druse på fra start, rett og slett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida