20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Se kampen mpt Villa i Oslo?  (Lest 6295 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sveinstrand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Se kampen mpt Villa i Oslo?
« Svar #15 på: 19. Mai 2009, 19:43 »
Så bra at flere tenker det samme som meg, da ser det ut til at vi blir en bra gjeng. Blir Belfry på meg. Vært på Tempest før, det er et greit sted det, men jeg følger flertallet. Jeg har også Canal+ hjemme, men har ikke lyst til å se denne kampen i samme hus som kona, uansett hvordan det måtte gå  :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Mai 2009, 17:40 »
Vurderer faktisk å ta turen fra Raufoss til Oslo for å få med meg denne kampen på Belfry.
Har Canal+ selv, men hadde kanskje vært greit å sett en kamp sammen med noen NUFC-fans for en gangs skyld..

Sport og mere  ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #17 på: 24. Mai 2009, 19:40 »
Hvordan i svarte vet du om den a kø1? :P
Glad jeg valgte å holde meg hjemme i dag. Skal mure meg inne litt nå, få ut alle følelsene, og så begynne å glede meg til neste sesong..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 24. Mai 2009, 20:53 »
Hvordan i svarte vet du om den a kø1? :P
Glad jeg valgte å holde meg hjemme i dag. Skal mure meg inne litt nå, få ut alle følelsene, og så begynne å glede meg til neste sesong..

Bodt på Raufoss noen år.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #19 på: 24. Mai 2009, 21:11 »
Var bra på Belfry idag:) Bra oppmøte idag, så trist det endte som det gjorde :( var virkelig trist å se alle så triste  :(
Ba Ba Ba!!!

Karl

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 på: 25. Mai 2009, 13:33 »
Som mangeårig supporter og relativt mangeårig (9 år) bruker av Belfry som Newcastlepub, må jeg si at jeg er stolt over hvor mange som viste at de ikke er medgangssupportere i går! Fortsetter vi slik neste sesong kan det hende de viser mange av våre kamper der.

Tempest er CW (Christian Weiset, unnskyld at jeg banner) og kompiser sitt sted, foreslår at dere boikotter alt som har med CW å gjøre for all fremtid.  >:( SVINDLER, SKURK OG manure-supporter.

På vei til Belfry møtte jeg Newcastle supportere overalt, det var kult og litt uvant. Selv på trikken kom jeg i prat med en, som lovet å ta med kompisen til Belfry :)  Og etter kampen ble jeg stoppet av flere som lurte på resultatet, og fikk mange sympatierklæringer (ikke ironiske).

Selv med lyspunktene så var det en trist dag i går. Men VI KOMMER TILBAKE! ;D

Sees på Belfry til høsten!

Karl
"There will be a handful of teams unbeaten so far this season in the Premier League on Saturday night and we will be one of them.” Kevin Keegan, 15.august 2008

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #21 på: 25. Mai 2009, 13:39 »
Jeg flytter til Oslo, så dere blir nok å se meg på Belfry fra høsten av :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP