20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)  (Lest 49510 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)
« Svar #300 på: 16. Mai 2009, 20:45 »
Villa skal få slite.  ;)

Selvfølgelig! Alt annet enn 100% innsats og fokus vil være særdeles skuffende. Dette er en kamp vi MÅ ha poeng i. Heldigvis er ikke Villa like gode defensivt som det Fulham har vært denne sesongen, så sjanser vil få, helt sikkert flere også. Da gjelder det å putte på dem!

Det laget som vil mest i denne kampen vinner, samt kansje har litt hell.

Peter

• Gjest
« Svar #301 på: 16. Mai 2009, 20:50 »
La oss håpe det blir Newcastle som vil mest :)

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #302 på: 16. Mai 2009, 21:13 »

Kan hende Newcastle vil mest, men syns det virker som om vi aldri har flaks.. hva dømte dommeren på i dag når målet ble annulert?

Peter

• Gjest
« Svar #303 på: 16. Mai 2009, 21:14 »

Kan hende Newcastle vil mest, men syns det virker som om vi aldri har flaks.. hva dømte dommeren på i dag når målet ble annulert?

Frispark.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 16. Mai 2009, 21:20 »
Jeg synes vi var det beste laget i dag, og hadde fortjent bedre enn tap. Selv om det var ekstremt skuffende at vi slipper inn et slikt pissmål. Tayls opphever offside og Bassong stopper opp. Slikt skal ikke skje.

Synes det annulerte målet var direkte feil. Ingen som gjør spesielt mye galt der. Nolan står i ro, og gjør egentlig ingenting galt.

Når det gjelder det røde kortet til Bassong vil jeg først si det var ekstremt klønete av Bassong. Han hadde garantert tatt igjen Kamara om han ikke hadde tatt ham. Jeg mener uansett det var strengt med rødt kort, da ballen var på vei ut til innkast og de var 40 meter fra mål....

Harper 6. Sjanseløs på målet. Lite å gjøre ellers.

Beye 5. Kamp på det jevne.
Taylor 3. Utilgivelig å oppheve offsiden.
Bassong 2. Skal ikke stoppe opp på målet, klønete rødt kort.
Duff 6. Klarer seg bra på back. Bra med framover.

Guthrie 5. Kamp på det jevne. Noen gode dødballer.
Butt 6. Gjør en grei kamp han også.
Nolan 5. Kamp på det jevne.
Jonas 2. Faen så dårlig han er. Har han noen ganger truffet med et innlegg eller pasning. Jobber ikke slik vi er vant til å se ham...

Viduka 6. Mister aldri ballen.
Martins 6. Livlig, nære scoring. Uforutsigbar som vanlig...

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #305 på: 16. Mai 2009, 21:38 »
Først av alt må jeg bare få sagt at jeg på ingen måt skal slylde på dommeren for at vi nå mest sannsynlig spiller cocca cola championship neste sesong.

Men det som skjer idag er ufattelig irriterende og jeg kan ikke annet enn å bebreide Howard Webb for at vi nå er i dødens før siste runde. Jeg er stolt over guttas innsats idag. Stolt over å være Toon fan som alltid, og det er jævla irriterende å se at dommeren ødelegger kampen. Vidukas mål skulle aldri vært annulert. Nolan står foran keeper,men det skjer jo på hver corner at det angripende lag har plassert en mann foran motstanders keeper. Nolan gjør ingenting gæernt, men alikevel annulerer Webb. Det er helt utrolig!

Det røde kortet til Bassong er i beste fall tvilsomt. Man kan sikkert forsvare dommeren i denne situasjonen, men Kamara fratas ikke en opplagt scoringsposisjon etter min mening pga at han er på veg mot siden. Jeg syns det røde kortet var meget strengt og grunn til å kritisere. Gult hadde vært greit, men rødt? NEI.

Ellers spiller vi bra idag. Vi jobber godt og styrer kampen fullstendig. Fulham slipper nesten ikke til, og de skal takke et meget godt forsvar + en meget god Swarcher i goalen for at de ikke taper idag. Og selvsagt skal de takke en meget svak Howard Webb.

Dette er rett og slett bare ufattelig bittert. Hadde vært mye enklere å svelga hvis vi hadde tapt pga elendig spill og fordi vi ikke fortjente poeng pga at vi ikke var gode nok. Men idag var vi gode nok og da er det bittert. Men jeg avslutter som jeg begynte. Sett hele sesongen under ett så går vi ned pga egne prestasjoner, sånn er det bare, men idag (+litt for mange kamper i det siste) blir vi felt av udugelige kampledere. Men totalt sett har vi ikke vært gode nok slev heller. Synd ikke Ashley henta Shearer lenge før han gjorde. Hadde han gjort det hadde vi vært sikre nå, det føler jeg meg overbevist om.... Men etterpåklokskap hjelper jo ingen desverre...

17 mai er iallefall avlyst for min del.
« Siste redigering: 16. Mai 2009, 21:40 av Øystein Solbjørg »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 16. Mai 2009, 21:51 »
Udyktighet heter det, ikke uflaks.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 16. Mai 2009, 22:01 »
Nei, det er udyktlighet at Martins ikke setter den som går i stolpen. En toppspiss hadde satt den. Det er udyktighet han at ikke setter sjansen sin sent i kampen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 16. Mai 2009, 22:06 »
Han hadde en stor sjanse sent i kampen også. På det lange utspillet fra Harper. En dyktigere avslutter hadde ihvertfall satt en av de.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 16. Mai 2009, 22:09 »
No var jo Schwarzer veldig god og då

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 16. Mai 2009, 23:30 »
Udyktighet heter det, ikke uflaks.

At vi ligger på nedrykksplass er fordi vi har vært for dårlige denne sesongen, og nettopp det kan du sette på kontoen for udyktighet. Men i dag er vi definitivt uheldige, det er det liten tvil om.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 16. Mai 2009, 23:32 »
Uheldige? Vi har sjansene til å avgjøre denne kampen alene, og da kan vi ikke skylde på dommeren og andre ting.

Det er ikke uheldig at Martins misser på to kjempemuligheter. Det er ikke uheldig at vi driter oss ut på baklengsmålet. Det er ikke uheldig at Bassong pådrar seg et rødt kort.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 16. Mai 2009, 23:38 »
Du skjønner hva jeg mener, men ønsker å svartmale...det er greit, alle er skuffa.

Synes det faktisk er en veldig god avslutning fra Martins den som går i stolpen. Er utrolig vanskelig å score i korthjørnet, så han hadde ikke mange millimeterne å gjøre det på, samt at vinkelen var veldig skrå. Den andre kan du forsåvidt si er svakt avsluttet. Du nevner jo ikke "scoringen" til Viduka...scoring der ville snudd hele kampbildet, og det er rett og slett ikke annet å konkludere med at vi var uheldige der! Det er først og fremst der vi er uheldige, mål preger kamper og mål der ville betydd noe vanvittig mye!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 16. Mai 2009, 23:41 »
Jeg er bare dritt lei å lese at det er dommeren sin skyld at vi tapte denne kampen. For det er jo helt på tryne!

Det er jo slik vi har holdt på hele sesongen. Enten så har vi ikke klart å skape sjanser i det hele tatt, eller så har vi misset på det meste av hva vi har skapt. Og bakover har det jo vært en åpen låvedør hele sesongen.

Dagens kamp oppsummerer vel bare denne sesongen for vår del.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 16. Mai 2009, 23:47 »
Jeg er bare dritt lei å lese at det er dommeren sin skyld at vi tapte denne kampen. For det er jo helt på tryne!

Det er jo slik vi har holdt på hele sesongen. Enten så har vi ikke klart å skape sjanser i det hele tatt, eller så har vi misset på det meste av hva vi har skapt. Og bakover har det jo vært en åpen låvedør hele sesongen.

Dagens kamp oppsummerer vel bare denne sesongen for vår del.

Det er jo ikke helt på trynet det! Selvsagt er det ikke ene og alene grunnen til at vi taper, det er det heller ingen som påstår. Men han påvirker uten tvil kampen, når han annulerer en utligning! Det er jo ganske åpenlyst. Det KUNNE vært et vendepunkt, ikke sikkert, men sjansene for poeng hadde jo vært større..det er det liten tvil om.

Synes absolutt ikke denne kampen oppsummerer sesongen for vår del, da må vi heller se på de kampene prestasjonene har vært drit elendige og de kampene har det vært mange av! Denne kampen faller ikke under den kategorien, prestasjonen i dag var godkjent.