20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)  (Lest 49531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)
« Svar #285 på: 16. Mai 2009, 18:28 »
Jeg synes det røde kortet var veldig strengt, kan forsvaret, men synes ikke det var direkte rødt kort.

Bassong er idiot og holder Kamara igjen ved å holde og dra i armene hans...fullt fortjent rødt kort dessverre. Hvis noen tror han dømmer på fallet så er det feil, jeg er overbevist om at han dømmer på armbruken i forkant.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #286 på: 16. Mai 2009, 18:37 »
Var veldig urutinert av Bassong, og det var riktig dømt av dommer. Men jeg fatter ikke hvorfor målet til Viduka ble annulert.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 16. Mai 2009, 18:38 »
En Trist Trist dag......
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Peter

• Gjest
« Svar #288 på: 16. Mai 2009, 18:49 »
Webb kan jo dra til helvete, Vidukas mål var så soleklart, ingenting. Det var en fair duell.

Bassong er en dust som bare faen når han river sånn i Kamara. Bassong=rask, Kamara= ikke veldig rask, Bassong kunne tatt han på farta å fått bort den ballen.

Newcastle var til tider ganske gode og burde ha vunnet. Det var bare uflaks da Etuhu klarerte på streken på det frisparket.

Uflaks, rett og slett.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 16. Mai 2009, 18:53 »
TAKK OG FARVELL!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 16. Mai 2009, 18:55 »
Bassong=rask, Kamara= ikke veldig rask, Bassong kunne tatt han på farta å fått bort den ballen.
Farta er vel styrken til Kamara, er det ikke? Tvilsom påstand.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 16. Mai 2009, 18:57 »
Er det ingen som ser hvorfor målet til Viduka blir annullert? Nolan stenger keeperen og det er en grei avblåsning synes jeg. Det røde er jo også soleklart.

Synd at Martins ikke klarer å omsette sjansene sine i dag. EN scoring hadde forandret SÅ mye!

Nolan står helt rolig etter min mening å fatter ikke hvorfor målet blir annulert. De såkaldte ekspertene på setanta sport sier det samme. Ellers gjør dommeren en grei kamp. Synd at ikke Martins er mer effektiv foran mål. Vi er dessverre ikke bedre.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #292 på: 16. Mai 2009, 19:06 »
Opplagt scoringsmulighet når man er 40 meter fra mål?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 16. Mai 2009, 19:13 »
Er det ingen som ser hvorfor målet til Viduka blir annullert? Nolan stenger keeperen og det er en grei avblåsning synes jeg. Det røde er jo også soleklart.

Synd at Martins ikke klarer å omsette sjansene sine i dag. EN scoring hadde forandret SÅ mye!

Nolan står helt rolig etter min mening å fatter ikke hvorfor målet blir annulert. De såkaldte ekspertene på setanta sport sier det samme. Ellers gjør dommeren en grei kamp. Synd at ikke Martins er mer effektiv foran mål. Vi er dessverre ikke bedre.

Heilt einig. Som kø1 og sa. Det skulle aldri vore annulert. Men samtidig så er vi ikkje bedre. Det viser jo berre det håpløs lette målet vi sleppe inn. Noke vi har gjort heile sesongen og som er grunnen til at vi ligg der vi ligg.

Peter

• Gjest
« Svar #294 på: 16. Mai 2009, 19:31 »
Bassong=rask, Kamara= ikke veldig rask, Bassong kunne tatt han på farta å fått bort den ballen.
Farta er vel styrken til Kamara, er det ikke? Tvilsom påstand.

Jeg tror ikke det er styrken. Veldig rask er han ikke. :-\

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #295 på: 16. Mai 2009, 19:33 »
Etter 87 minutter kom det mørke skyer i full fart over SJP med vind og regn. Et lite omen om at det går rett til hel***e

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #296 på: 16. Mai 2009, 19:41 »
1 i stolpen
1 mål feilaktig annulert
Bolton klarte ikke å slå Hull
ManU vant serien så de spiller med reservelag uten noe å spille for neste helg.

Det eneste som manglet var at Boro også vant.

En trist trist dag.

Kunne vi ikke hatt litt flaks da?????

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 16. Mai 2009, 19:51 »
Skal vi ha noen sjanse til å berge plassen i PL MÅ vi begynne å omsette sjansene til mål. Vi skaper sjanser, noen store og noen større en størst, men når ikke spissene våre klare å putte ballen i mål så gjør de det vanskelig for seg selv.

Nå er vi igjen avhengig av andre lag. Dvs Liverpool må ta minst 1 poeng mot WBA imorgen. Da kan de maks få 35 poeng, og med målforskjellen dems vil det i praksis si at de har rykket ned.
Vi må også håpe at Porstmouth gir oss en hjelpende hånd mot Sunderland hjemme til mandag. Helst seier, men også uavgjort vil hjelpe. Så får vi bare håpe at Chelsea gjør jobben mot dem siste serierunde.
Hva Hull angår, så trenger vi nå hjelp av ManU. Vinner ManU berger vi plassen med uavgjort mot Villa. Dette er en kamp vi IKKE kan tape, minst 1 poeng MÅ vi ha, helst alle 3. Vi har slått Villa tidligere denne sesongen og det er jo fult mulig å håpe at dette kan skje igjen.
Villa kjemper riktig nok med Everton om 5. plassen, men har uansett garantert seg 6. plassen som også gir UEFA cup.

Villa har 1 hjemmeseier på de siste 7 kampene, den kom mot Hull med en knepen 1-0 seier. Det viser at dette ikke er helt umulig, men det innebærer at Martins og co putter på sjansene sine.

Peter

• Gjest
« Svar #298 på: 16. Mai 2009, 19:55 »
Villa skal få slite.  ;)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 16. Mai 2009, 19:59 »
Jeg er redd det er vi som skal få slite..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.