20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)  (Lest 49539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)
« Svar #270 på: 16. Mai 2009, 18:02 »
Tror det poenget Hull tok i dag er forskjellen. Tror både vi og Hull taper neste helg, men da er det jo vi som rykker ned.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #271 på: 16. Mai 2009, 18:02 »
En ting som stinker enda mer enn våre prestasjoner i år, er faen meg kommentatoren på canal+. Er faen helt ubrukelig. Sier en haug med feil, drar feile slutninger og det verste er den irriterende måten de snakker på. Det har irritert meg i 4 år. Nå er det faen meg slutt hvis vi rykker ned.
Det er på linje med dømmingen idag

Uansett en bedriten dag

HELVETE FAEENSS DADNDJAWDnad¨¨nnDIOJIADIAWD^HIEFA psfnpiosepjiesjp'osEÆP<JSGRPKJ'O

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #272 på: 16. Mai 2009, 18:03 »
JEg har en kjekk familie, god jobb og snart eier jeg en Master 740.(Snekke). Hvorfor holder jeg på å grave meg ned da??? Newcastle såklart...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 16. Mai 2009, 18:05 »
Vi skal være glad for at Hull ikke tok alle poenga, for de var nære...Nå blir det som jeg har sagt en stund, blir avgjort i siste serierunde. Vi kan greie oss med 1 poeng hvis Manu vinner mot Hull...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 16. Mai 2009, 18:05 »
Er det ingen som ser hvorfor målet til Viduka blir annullert? Nolan stenger keeperen og det er en grei avblåsning synes jeg. Det røde er jo også soleklart.

Synd at Martins ikke klarer å omsette sjansene sine i dag. EN scoring hadde forandret SÅ mye!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #275 på: 16. Mai 2009, 18:08 »
Jeg så det ikke. GFokuserte på Viduke jeg, men det var sikkert feil. Dommerne følger sikkert med Nolan etter forrige gang han blokka på corner... Uansett: Jeg frykta Fulham før denne kampen. Nå frykter jeg Villa, for Bassong er ute...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 16. Mai 2009, 18:08 »
Vi kunne nærmest sikra plassen i dag ass! Vi var overlegent best, synes jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 16. Mai 2009, 18:09 »
Er det ingen som ser hvorfor målet til Viduka blir annullert? Nolan stenger keeperen og det er en grei avblåsning synes jeg. Det røde er jo også soleklart.

Synd at Martins ikke klarer å omsette sjansene sine i dag. EN scoring hadde forandret SÅ mye!
Stenger keeperen? Han står dønn rolig med armene langs kroppen.. Det må være lov å stå der han står, noe det er, og han gjør ingen innsats i å hindre keeperen å komme ut bortsett fra å stå rolig på en plass. ALDRI om det skulle vært avblåst.. Til og med keeperen er ikke så fredet.

Tror vi går ned nå, kommer garantert ikke til å få med noe hjem fra Villa. Bye bye premiership...

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 16. Mai 2009, 18:09 »
Sett for lenge siden at det er grunnen. Det jeg mener med ubrukelige kommentatorer. Men at det skal blåses er helt feil. Ingen regel som sier at keeper skal ha en fri bane for å plukke innlegg/corner. Keepere er overbeskyttet. Ubrukelig kommentaor og dommer.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 16. Mai 2009, 18:11 »
man ser jo at keepern går inn i nolan og slår ut med armene , og går for frispark. helt hodeløs dømming
lt;3 Newcastle <3

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #280 på: 16. Mai 2009, 18:15 »
Hvordan kan keeperen være en sak. Han ville aldri tatt den ballen uansett da det sto minst 3-4 mann imellom.

Ellers, drittlei Arve Fuglum. Bare negativ bullshit preik de siste 20 minuttene om våre stakkars fans og situasjon.

Vi vinner 3-2 på Villa Park! Martins, Jonas og Duff scorer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 16. Mai 2009, 18:15 »
Howard Webb frarøvet oss sjansen til å ta dette hjem i dag når Viduka "scoret"...røde kortet var selvsagt greit. Men fy faen det skal ikke være mulig å dømme noe på den!! Det her er så forbanna tragisk at jeg vet ikke hva jeg skal si!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 16. Mai 2009, 18:21 »
Howard Webb frarøvet oss sjansen til å ta dette hjem i dag når Viduka "scoret"...røde kortet var selvsagt greit. Men fy faen det skal ikke være mulig å dømme noe på den!! Det her er så forbanna tragisk at jeg vet ikke hva jeg skal si!!

Heilt einig! Det der var IKKJE frispark. Han står DØNN i ro med armane rett ned! Til og med Schwarzer slo spørrande ut med armane etter situasjonen, til Nolan og andre nufc-spelarar.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #283 på: 16. Mai 2009, 18:24 »
Målet ble vel annulert fordi Nolan holder ned Schwarzer ved å legge arma over skuldra hans. Tydelig at Nolan skjønte at det kom til å bli annulert, ettersom han stirret bort på dommeren med en gang ballen var i nettet.

BÆSJ!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #284 på: 16. Mai 2009, 18:26 »
Jeg synes det røde kortet var veldig strengt, kan forsvaret, men synes ikke det var direkte rødt kort.