20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)  (Lest 49506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)
« Svar #90 på: 15. Mai 2009, 12:58 »
Jeg håper vi stiller med samme laget.
Butt er megadårlig, noe vi alle er enige om. Men samtidig har har spilt fotball noen år, og kan bevare roen (noenlunde)
Nolan har spilt utallige nedrykkskamper før og har også mer erfaring en Guthrie.

Det kommer til å koke imorgen, og da må vi bevare roen, og ha trygghet i laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 15. Mai 2009, 14:01 »
British Lion i Bergen har sagt seg villig til å vise kampen hvis det er folk som stiller opp. Oppfordrer alle Newcier til å komme dit i morgen. Howay the lads.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 15. Mai 2009, 14:13 »
Kor ligg den? Ricks?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 15. Mai 2009, 14:50 »
Butt er ikke min favoritt heller, men å si han er megadårlig synes jeg er latterlig, han gjør veldig mye bra arbeid defensivt på midtbanen og er en mann vi trenger i morgen.
Fulham kommer helt sikkert til å være endel frampå i morgen og da tror jeg det kan være gull verdt å ha Butt foran forsvaret å rydde litt opp.
Tipper også Shearer har lagt merke til alle de dårlige pasningene hans, så vi kan jo også håpe han har prøvd å gjort noe med det ;)
Tøff kamp blir det uansett, og som sagt tidligere er jeg ikke misfornøyd med poengdeling....noe jeg forøvrig tror holder mtp. plassen i PL.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 15. Mai 2009, 14:54 »
Start med samme lag. Om Owen spiller dårlig i første omgang setter vi inn Martins. Det ville vært min strategi for kampen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 15. Mai 2009, 15:04 »
Danny Guthrie har evnen til å holde ballen i laget, istedet for å prøve på umulige passninger. Han har et godt blikk, som kan være gull verdt dersom en av spissene stikker i bakrom. I tillegg til det jobber han godt, og slår gode dødballer.
Han er faktisk den eneste på midtbanen som har litt kreativitet, og derfor skal han starte!

Eg er iallefall ikke enig i det du skriver. Greit nok at han har litt mer teknikk enn det Butt og Nolan har. Men eg mener at det viktigeste er å ha fysikken og krafta i bunn, og så kommer teknikken etterpå. Eg synes Danny ser litt ut som en guttespiller som får prøve seg på andrelaget. Rett og slett for lett. Guthrie kan sikkert trikse 100 ganger mer enn snittet i Stoke, men det kommer man ikke langt med.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 15. Mai 2009, 15:16 »
Danny Guthrie har evnen til å holde ballen i laget, istedet for å prøve på umulige passninger. Han har et godt blikk, som kan være gull verdt dersom en av spissene stikker i bakrom. I tillegg til det jobber han godt, og slår gode dødballer.
Han er faktisk den eneste på midtbanen som har litt kreativitet, og derfor skal han starte!

Eg er iallefall ikke enig i det du skriver. Greit nok at han har litt mer teknikk enn det Butt og Nolan har. Men eg mener at det viktigeste er å ha fysikken og krafta i bunn, og så kommer teknikken etterpå. Eg synes Danny ser litt ut som en guttespiller som får prøve seg på andrelaget. Rett og slett for lett. Guthrie kan sikkert trikse 100 ganger mer enn snittet i Stoke, men det kommer man ikke langt med.

Herregud...skal vi kjøre en midtbane uten tekniske ferdigheter og uten folk som er istand til å slå gode pasninger?? Guthrie løper like mye som både Butt og Nolan, han er ikke like taklingssterk, men han har mye bedre ballferdigheter enn de to. Hva er det du vil frem til? At vi skal kjøre en midtbane med klin like spillertyper?? Vi er nødt til å ha forskjellige typer, dessuten er Guthrie den som slår best dødballer i laget vårt. Synes han var veldig god mot Boro, og skal selvsagt starte i morra. "Fysikken i bånn, og så kommer teknikken etterpå"; du må ha misforstått en del av essensen i fotball!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 15. Mai 2009, 15:25 »
Såvidt eg veit so starta både Butt, Nolan OG Guthrie kampen mot Boro. Kvifor skal dei ikkje gjere det i måro og?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 15. Mai 2009, 16:17 »
Nolan og Butt er da ikke klin like spilletyper, og Nolan kan jo faktisk slå pasninger!
forøvrig godt poeng, Igrinde. :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 15. Mai 2009, 16:27 »
Nolan og Butt er da ikke klin like spilletyper, og Nolan kan jo faktisk slå pasninger!
forøvrig godt poeng, Igrinde. :)

Nolan er ingen god ballspiller. Det er det jeg mener. Både Butt og Nolan er spillere som er bedre til å takle og kjempe enn å slå pasninger.  Derfor poenget mitt om at Guthrie skal spille. Det er vel ingen tvil om at det er det beste håper jeg?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 15. Mai 2009, 16:40 »
Jeg ser helst at Guthrie starter, men ikke på bekostning av Butt eller Nolan. Så da er det Jonas som må vike plass, som han måtte mot Boro også.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 15. Mai 2009, 16:55 »
Jeg ser helst at Guthrie starter, men ikke på bekostning av Butt eller Nolan. Så da er det Jonas som må vike plass, som han måtte mot Boro også.

Vike plassen for kven? Viss vi startar med same lag som mot Boro so startar alle 4.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 15. Mai 2009, 17:03 »
Såvidt eg veit so starta både Butt, Nolan OG Guthrie kampen mot Boro. Kvifor skal dei ikkje gjere det i måro og?

Stemme det.

Nolan slår gode passninger han, men det gjør ikke Butt. Vi er avhengig av at vi har mer enn en spiller som kan slå gode baller.
Når vi spiller med Nolan og Guthrie, så har vi to gode midtbanespillere, som kan slå passninger og holde ballen i laget.
Butt kan derfor holde seg til det han er god til, nemlig det defensive. Forøvrig synes jeg han kan holde seg unna frispark like utenfor 16-meteren.

Men siden alle tre sikkert starter, så er det ikke vits å diskutere det mer ;)

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #104 på: 15. Mai 2009, 17:07 »
Når vi er inne på hvem som skal starte og hvem som skal komme inn så er jeg veldig glad for en ting: Shearer er flink til å gjøre byttene når han skal.. altså, etter det er spilt 60-70 min..og ikke etter 80-85 min.. det blir bare så innmari dumt. Komme inn i en kamp og prøve å gjøre en forskjell da er nesten umulig. Guthrie skal starte kampen i morgen. Skjønner ikke hva folk tenker med hvis dem mener no anna.. men flott at vi har forskjellige meninger da=)