20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)  (Lest 49971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)
« Svar #75 på: 14. Mai 2009, 18:55 »
Vurderer å satse en stor sum cash på Fulham.

På grunn av oddset eller på grunn av trua ?? :)

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #76 på: 14. Mai 2009, 18:55 »
Åffer snakker så mange om at jeg ville hatt den og den aleine med keeper? Hvorfor ikke snakke om Carroll - Viduka når vi gjerne får
8-10 cornere i løpet av en kamp, som fighter god i boksen på andre angrep vi får, og som gjerne kan stange inn et innlegg om vi får et. Grunnen til at jeg ikke startet med Martins er at han spiller med en skade, og Owen "virker helt ute av det" om dagen..
Ja heia gutta!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 14. Mai 2009, 19:02 »
Vurderer å satse en stor sum cash på Fulham.

På grunn av oddset eller på grunn av trua ?? :)

Taper vi, så blir det en liten trøstepremie på meg. Videre tror jeg også at det blir vanskelig å slå Fulham. De kjemper om europaplass.
De har MYE å spille for.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 14. Mai 2009, 19:21 »
Vurderer nesten å satse noen kroner på Fulham, hver gang jeg tipper så ender det jo totalt annerledes enn jeg tipper så :p
Grunnen til at jeg ikke vil starte med Carroll og Viduka er fordi jeg er redd dem ikke vil skape nok og dermed tror jeg mange av de cornerne vi vanligvis får vil falle bort.
To store og sterke spisser kan sikkert funke det, men da må midtbanen være bedre enn det vi har.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 14. Mai 2009, 19:33 »
Jeg klina til med en litt sikrere x2 på bongen, til 1.88 i odds.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #80 på: 14. Mai 2009, 20:03 »
              Harper

Beye - Taylor - Bassong - Duff

Løven - Guthrie - Butt - Jonas

Owen/Martins Viduka

Dette laget tror jeg er det beste å starte med. Begrunnelse: Tar ut Nolan fordi han ikke har produsert stort i de kampene han har spilt. Er veldig usikker på om jeg vil begynne med Martins eller Owen på topp, men som flere han nevnt så kan det være lurt å spare Martins til senere i kampen. Viduka skal starte etter mitt skjønn, han har gjort en fremragende jobb med å holde på ballen i de siste kampene.

Jonas må bli flinkere til å slippe fra seg ballen til medspillerne, han kjæler litt for mye med kula til tider.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 14. Mai 2009, 20:11 »
Nolan spilte sin beste kamp i Newcastletrøya på mandag og bidro mye på midten da. Jeg ser ingen grunn til å sette han ut. Da ønsker jeg heller å sette ut Jonas som produserer svært lite.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 14. Mai 2009, 21:42 »
Nolan hadde faktisk en god kamp mot boro
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #83 på: 14. Mai 2009, 22:40 »
Jeg tar på meg Newcastle drakta med NR9 og Aarseth bakpå (mitt navn), så sees vi på scotsman i bergen :) Jeg kjente ingen newcastle fans i bergen, men er alltid hyggelig å stikke på pub når du møter så mange fans! Så har jo blitt kjent med et par stykker. Mange fra forumet som skal dit?

Nervøs allerede nå.. Tenk om vi klarer å vinne denne kampen og.. Hoho!!

Mange Newcier på Scotsman ja, men på lørdag spiller det forbanna bånnlaget Brann kamp, og da viser hele Bergen kun Brann ser det ut som. Scotsman skal i allefall vise Brann i begge etagene i følge sitt oppsett. Oppfordrer alle til å høre rundt om det er noen steder som er villige til å vise kampen, hvis ikke må vi finne oss en stream eller canal + en plass...

British lion!!!! De sier de skal vise kampen!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 14. Mai 2009, 22:47 »
Nolan spilte en god kamp mot Boro og bør starte. Det samme gjelder Guthrie!
Synes Jonas var svak, men han løper utrolig mye. problemet er at han ikke har noe sluttprodukt, og derfor kan det sikkert være frustrerende å spille med sammen med han til tider. Allikevel mener jeg han bør starte, slik at han kan slite ut backen til Fulham.
Ellers er jeg fornøyd med Løvenkrands. Han starter nok på benken, men han har evnen til å avgjøre kamper, pga av innsats og hurtighet.

Start med samme laget som mot Boro. Martins inn for Owen dersom han er frisk, også er det bare til å peise på!!!!
Blir en utrolig tøff kamp, og jeg tør egentlig ikke håpe på seier. Fulham er i god form, og slipper inn lite mål.

Howay The Lads!!!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 14. Mai 2009, 23:00 »
Enig med det du skriver, men ser ikke helt hvorfor folk absolutt vil at Guthrie skal starte? Er det dødballene, det er i alle fall alt eg mener han bidrar meg.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 15. Mai 2009, 09:17 »
Jeg heller skjønner ikke hvorfor alle vil at Guthrie skal starte hver kamp, han er sikkert bedre enn Butt og kanskje også Nolan, men begge de viser begge at dem er i bedre form og bidrar mer enn Guthrie.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 15. Mai 2009, 09:42 »
Synst ikkje vi skal forandra noke på laget vi starta med mot Boro. Greit nok er Martins 100% so kan han vurderast, men ellers synst eg vi skal ha same lag. Og so setja innpå Martins og Løven når det gjenstår 20-30 min.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 15. Mai 2009, 10:49 »
Danny Guthrie har evnen til å holde ballen i laget, istedet for å prøve på umulige passninger. Han har et godt blikk, som kan være gull verdt dersom en av spissene stikker i bakrom. I tillegg til det jobber han godt, og slår gode dødballer.
Han er faktisk den eneste på midtbanen som har litt kreativitet, og derfor skal han starte!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 15. Mai 2009, 11:55 »
Veldig enig med Vegard, her jeg! Guthrie var jo god mot Boro, så hvorfor skal han vike plassen, når vi på motsatt side hadde en svak Jonas?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida