20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)  (Lest 49589 ganger)

0 medlemmer og 19 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)
« Svar #45 på: 13. Mai 2009, 18:12 »
Jeg er ganske sikker på at Løven har startet enten på høyre eller venstre kant tidligere i sesongen også. Ikke bare mot Boro og Liverpool. Og jeg synes han har gjort gode kamper i den posisjonen, selv om det muligens er som spiss han har scoret 2 av 3 mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. Mai 2009, 19:28 »
Jeg håper han får prøve seg som spiss også. Det er der han er best, det har han gjort klart selv også.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #47 på: 13. Mai 2009, 20:18 »
Faen så god Jonas hadde vært hvis han hadde klart å spille fra seg ballen i ny og ne..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 13. Mai 2009, 22:09 »
Løven kan godt spele på topp fra start med Viduka for min del. Har sansen for mannen, rask spelar som veit kor målet står, enkelt og greit. Føler vi har lidd lenge nok på å vente til det skal løsne for Owen, og når Løven har scora 3 mål sidan sist Owen scora, på langt mindre speletid er eg ikkje i tvil om kven eg vil ha fra start på topp av dei to.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 13. Mai 2009, 22:11 »
Løven kan godt spele på topp fra start med Viduka for min del. Har sansen for mannen, rask spelar som veit kor målet står, enkelt og greit. Føler vi har lidd lenge nok på å vente til det skal løsne for Owen, og når Løven har scora 3 mål sidan sist Owen scora, på langt mindre speletid er eg ikkje i tvil om kven eg vil ha fra start på topp av dei to.

Martins?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 13. Mai 2009, 22:14 »

Martins?

Jo Martins er selfølgelig aktuell også, men ikkje om han ikkje er 100%. Då kan han heller komme innpå etterkvert som mot Boro.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #51 på: 14. Mai 2009, 00:17 »
Målet Martins scora mot Boro var jævlig bra egentlig.. slik han drar av mannen som bare ligger på gresset og ikke vet hvor ballen er etterpå...Veldig bra!!!  Lillebror visa: "Det er det bare Martins som kan, og ingen andre enn han"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 14. Mai 2009, 00:37 »
Det var Martins første virkelige tryllekunst denne sesongen. Men det var en nytelse til tusen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 14. Mai 2009, 01:02 »
Tror Martins viser litt magi mot Fulham og jeg! :) Ingenting er som å drikke en pils til litt tryllekunstning fra Martins.
Det er rett og slett magisk, når ballen havner i mål da selvfølgelig. Da snakker vi gåsehud.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Mai 2009, 09:23 »
Gåsehud er riktig ord på det.. helt fantastisk..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. Mai 2009, 11:37 »
Det var Martins første virkelige tryllekunst denne sesongen. Men det var en nytelse til tusen.

Tja...målet hans på Old Trafford vil jeg også si var helt ekstremt. Måten han herjet med Villa i høst var også veldig bra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 14. Mai 2009, 11:44 »
Jeg tror og håper på dette laget:

Harper
Beye-S.Taylor-Bassong-Duff
Guthrie-Nolan-Butt-Løvenkrands
Martins-Viduka

Martins var så mye bedre enn Owen sist kamp, samma var Løvenkrands bedre enn Jonas.
Greit å starte med Butt denne kampen, han er vår klart beste defensive midtbanespiller og det trenger vi mot Fulham.
Jeg håper naturligvis vi spiller god offensiv fotball og vinner, men tror vi scorer mer på å være litt forsiktig og ligge litt lavt hvertfall til å begynne med.
Per dags dato er Fulham et jævlig godt lag, og langt bedre enn oss, får vi poeng her så er jeg egentlig greit fornøyd.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 14. Mai 2009, 11:56 »
Målet Martins scora mot Boro var jævlig bra egentlig.. slik han drar av mannen som bare ligger på gresset og ikke vet hvor ballen er etterpå...Veldig bra!!!  Lillebror visa: "Det er det bare Martins som kan, og ingen andre enn han"

HAHA ;D
Er det virkelig sånn den låta går?

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #58 på: 14. Mai 2009, 12:25 »
Nå ligger vi bedre an enn på lenge med skader, ifølge tabellen til Physioroom! Dette er lenge siden! Vi har 4 skader, hvorav den ene er Alan Smith som er tilbake i trenging og den andre er Tomas Kadar som er i B-stallen. Moro!

I Fulham er Giles Barnes ute og Andy Johnson er tvilsom. Får håpe han ikke blir klar  :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 14. Mai 2009, 14:04 »
BVlir ikke Johnson klar har vi allerede en uavgjort innen rekkevidde. Ser ikke at Fulham skal klare å score da faktisk..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...