20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)  (Lest 49954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09
« Svar #15 på: 12. Mai 2009, 16:40 »
Harper
Beye Taylor Bassong Duff
Guthrie Butt Nolan Jonas
Owen Viduka

Start med samme lag, og la Løven og Martins komme inn i omtrent samme tidspunkt som mot Boro og terrorisere slitne Fulham-forsvarere. Tror det kan være nøkkelen til nok en seier!

Howay the lads! ;D
Howay the Lads!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09
« Svar #16 på: 12. Mai 2009, 19:09 »
Greit at de kanskje ikke er etter statistikken det dårligste bortelaget, men de fremstår helt klar minst tannløst syns nå jeg! Etter det jeg husker, så tok de omtrent de fleste bortepoengene sine før jul, så jeg vil si at de er det klart dårligste bortelaget i PL. Ikke scorer de mål, og slipper inn relativt mye bakover! Vi må tilbake til 9 november, mot Villa, for å finne sist gang de vant på bortebane. I 2009 har de tatt 2 bortepoeng, så jeg vil si at pdd har de det dårligste bortelaget i PL. Kanskje bare sett bort fra WBA da, men de regnes ikke med her  ;)

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, Lørdag 16.05.09 (C + Sport 1)
« Svar #17 på: 12. Mai 2009, 20:33 »
Jeg tror jeg ville prøvd:

Harper
Beye - Taylor - Bass - Duff
Jonas - Butt - Guthrie - Løva
Carroll - Viduka

Et lag full av fightere, foruten Viduka, som bare er sjef med rygg mot mål. Løva gjerne et støkke opp på banen. Martins er vel foreløpig forsatt spillende med smerter, så han kan heller være en j0ker som mange påpeker. Om det blir 433 etterhvert, jaja..
Ja heia gutta!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Mai 2009, 20:42 »
Uaktuelt å starte uten både Martins og Owen! De to spillerene vi har som vet hvor målet står!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 12. Mai 2009, 20:46 »
En av de må starte ja. Jeg er klar for å starte med samme lag som sist, og så sette innpå Løven og en halvskada Martins for de som eventuelt ikke får til noe.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. Mai 2009, 21:37 »
Uaktuelt å starte uten både Martins og Owen! De to spillerene vi har som vet hvor målet står!

Om eg ville hatt en av våre spillere alene mot keeper på 1-1 når det gjensto 1 minutt av kampen på søndag, så ville det vert Viduka. Hadde den mannen hatt litt meir eksplosivitet i beina, så hadde han rett og slett vert blant PL's beste spisser.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. Mai 2009, 21:50 »

Om eg ville hatt en av våre spillere alene mot keeper på 1-1 når det gjensto 1 minutt av kampen på søndag, så ville det vert Viduka. Hadde den mannen hatt litt meir eksplosivitet i beina, så hadde han rett og slett vert blant PL's beste spisser.

Ro ned litt her! Dette er den første 90 minutteren Viduka har spilt virkelig godt i på et år. Hadde en håndfull kamper i fjor som var gode også, men har vært dårlig i Newcastle drakta for det aller meste på disse to årene! Han mangler mye på å være blant toppskjiktet av PL spisser, unge Carroll er nesten like god også. Men i går var Viduka stjerne, og det var veldig moro å se!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Mai 2009, 21:55 »

Ro ned litt her! Dette er den første 90 minutteren Viduka har spilt virkelig godt i på et år. Hadde en håndfull kamper i fjor som var gode også, men har vært dårlig i Newcastle drakta for det aller meste på disse to årene! Han mangler mye på å være blant toppskjiktet av PL spisser, unge Carroll er nesten like god også. Men i går var Viduka stjerne, og det var veldig moro å se!

Svaret mitt gikk vel mot din påstand om at både Owen og Oba vet bedre enn Viduka hvor målet står, noe eg mener er feil. Er derimot enig i at Owen og Martins er bedre fotballspillere på dei fleste områder, men at dei hvet bedre hvor målet står, er eg ikke enig i  ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Mai 2009, 22:10 »
Viduka er etter mi meining ein av våre klart beste spelarar, det som er synd er at han sliter så mykje med skader. Er villig til å gje han ei 1-års kontrakt med lønn for spelte kampar.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Mai 2009, 22:27 »
Er det i grunn noen som praktiserer denne formen for kontrakter? Eller sånne pay as you play- kontrakter? Ikke mye trygghet for spilleren, og eg kan ikke tenke meg at en spiller kan vere fornøyd med en sånn kontrakt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 12. Mai 2009, 22:37 »

Det er jo mykje rett i det han skriv. Mark Viduka HAR vore ein av PL`s beste spissar. Kom vel på 2 eller 3 plass på toppscorarlista ein gong, og på sitt beste var han som sagt ein av PL sine beste spissar. Men no er jo han ikkje det lenger, skadar har jo øydelagt heile tida hans i Newcastle. Men han viser at når han er skadefri og i form så er han MEIR enn god nok for oss. Det viste han i fjor og han viser det no. Er einig i at han kan få ny 1 års kontrakt, men lønna bør gjenspegla jobben han gjer... Og eg meinar at etter "revelusjonen" i Newcastle United så bør dei høgste lønningane ned, og ikkje bruka kun løn som eit lokkemiddel for å signera spelarar.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #26 på: 12. Mai 2009, 22:41 »
Syns folk tar litt i med positivismen mot Dukes! Han har omtrent alltid vært den stygge andungen så lenge han har vært hos oss, og omtrent alle har kritisert han. Også gjør han en god (Kjempe) kamp, også er han omtrent PL beste spiss? Hehe.

Owen er, without a doubt, den mannen jeg ville hatt alene med keeper. Så er det også sagt  :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 12. Mai 2009, 22:46 »
Er det i grunn noen som praktiserer denne formen for kontrakter? Eller sånne pay as you play- kontrakter? Ikke mye trygghet for spilleren, og eg kan ikke tenke meg at en spiller kan vere fornøyd med en sånn kontrakt.

Tviler egentlig på at det finnes så ekstreme kontrakter for hvis spilleren blir skadet får han jo ingn inntekt. Derimot ville jeg tro at det finnes løsninger som er mer prestasjonsrettet. Syntes derfor vi bør tilby Viduka en kontrakt med lav grunnlønn, men hvis han spiller kamper og presterer så skal han komme godt fra det.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #28 på: 12. Mai 2009, 22:58 »
Var det ikke mot Fulham på hjemmebane i fjor at vi tok det første steget ut av nedrykksstriden med Kevin Keegan?! Husker at Dukes skårte et herlig mål i den kampen.
Howay the Lads!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 12. Mai 2009, 23:02 »
Jeg synes vi burde starte med Owen-Viduka igjen. Disse utfyller hverandre godt. Dessuten vet vi hvor stort potensiale Owen sitter inne med! Han trenger kamper og tillitt så kan han plutselig være tilbake til gammel form igjen. Owen er 29 år gammel, og skal sånn sett være i sin beste alder som fotballspiller. Skader har gjort at han ikke er i sitt beste slag i en alder av 29, men jeg tror han blir bedre for hver kamp han holder seg skadefri nå.