20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 54868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #240 på: 16. Nov. 2011, 11:29 »

lool
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 30. Mars 2012, 10:26 »
"Please consider starting a new topic" står det i rød skrift over her. Nei, det er ryddigst for forumets del å vekke denne tråden til live igjen. Det håper jeg de fleste er enige i.

På søndag er det 3 år siden verdens sykeste aprilspøk plutselig ble virkelighet, og Alan Shearer ble ansatt som interim manager. The Journal har snakket med noen av de som var med den gangen, og sett litt nærmere på hva Alan Shearer faktisk gjorde de åtte ukene han var manager, og hvordan det har dannet et grunnlag for den suksessen vi opplever denne sesongen.

?It was a difficult job that he took on. To be honest, it wasn?t a great time for the club but I think there were some foundations laid down.

?Discipline definitely improved. That was lacking at the time but he came in and sorted that out. I think that was the foundation for us doing what we?ve continued to improve on", forteller Shola Ameobi.

Les mer: Alan Shearer's stint as manager worthy of reassessment
« Siste redigering: 30. Mars 2012, 10:28 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #242 på: 30. Mars 2012, 11:42 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/dette-er-tidenes-premier-leaguemaal-3745708.html

Vår kjære Alan Shearer har da blitt kåret til å ha tidenes Premier League mål.
Gratulerer :toon:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 30. Mars 2012, 13:29 »
Det er yndlingsmålet mitt, det derre :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 10. April 2012, 02:02 »
Aaaaaaaaaaah, 26 min med nytelse, nytelse og atter NYTELSE!!!  :happy: :smitten:

25:20 GÅSEHUD!
« Siste redigering: 10. April 2012, 02:31 av Andymag »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 10. April 2012, 02:44 »
Aaaaaaaaaaah, 26 min med nytelse, nytelse og atter NYTELSE!!!  :happy: :smitten:

FANTASTISK!!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 10. April 2012, 03:22 »
VET!!!! :) Må da være tidenes post  :P ;D
« Siste redigering: 10. April 2012, 11:43 av Andymag »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 10. April 2012, 11:44 »

mål nr 97 mot villa har alltid vært mitt favorittmål. busta står enda når jeg ser det. for et mål!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #248 på: 10. April 2012, 11:56 »
 :toon: Fantastiske mål, alle sammen  :toon:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 28. April 2012, 11:21 »
Alan Shearer has been cooking up a storm in his new ?job? at Gateshead (?s best Indian restaurant).

The Geordie legend?s favourite indian restaurant is Raval, which is at the Gateshead end of the Tyne bridge.

Big Al took up the challenge of helping out in the kitchens and looks about as natural as me when it comes to cooking!

Alan was unavailable for comment this morning but we believe he was heard to mutter that ?It was a dish of two halves?, cooking is definitely ?A funny old game? and ?there are no easy dishes in this restaurant?!

Haha! :D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 28. April 2012, 18:46 »
De imbisile supporterne i Norge klarte å utelate Shearer fra tidenes PL lag også btw..Latterlig. Huske målet til Shearer godt. Vi stanget og stanget den kampen og det måtte noe slikt til for å få hull på byllen. Når det er sagt synes jeg ikke de målene er de flotteste. Både målene til Shearer og Rooney er flotte, men det er mye marginer med i bildet. Ballen går utenfor 99 av 100 ganger. Jeg har større sans for målene som er et resultat av flott spill der ferdigheter og beregning i større grad er med i bildet. F.eks Bergkamps finte mot St. James eller f.eks HBAs mål mot Bolton. Alt det HBA gjorde der var 100 % beregning som ingen i PL gjør etter ham. Men alle kan være heldige en gang i blant, som Crouch.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 28. April 2012, 18:55 »
Gerrard > Le Tissier/Vieira

Cantona > Shearer

Meningsløse avstemninger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 28. April 2012, 23:32 »
Typisk norsk anglofili.
Det går BARE på ManU, Liverpool, Arsenal og Leeds. Og ettersom Leeds ikke lenger er i PL, og ikke har vært det på en stund, så glemmer man gjerne dem, og da er det to Arsenal-spillere som får tillit, og resten representerer de to rødkledde klubbene Liverpool og Man Utd.

Det er talentløst, og TV2 burde innse det, og la være å la publikum kåre slike ting. Anglofile fotballfans i Norge er ikke det fnugg nøytrale, og har ikke det fnugg oversikt over spillere fra andre lag enn sine egne. Du kan ikke ha en seriøs diskusjon med en norsk Liverpool-supporter om fotball. Det er kul umulig, for Liverpool er best i verden og CL 2005 vil ALLTID bli nevnt, flere ganger, i enhver samtale, uansett tema.

Du kan ikke diskutere spisser i PL med en Arsenal-supporter. Thierry Henry vil for alltid være tidenes beste spiss, uansett hvordan du vrir og vender på det. Fordi han har scoret i omtrent hver sjette kamp, og Shearer i omtrent hver sjuende. At Shearer har scoret suverent flere mål har bare sammenheng med at han har spilt flere kamper, og ingenting annet. Spør du en United-supporter, vil du alltid høre om Cantona, Keane og Neville. Og i særdeleshet om franskmannen med oppbrettet krage, som knapt nok har spilt landskamper, og hvis inflytelse er noe overdrevet.

Slike avstemninger er fullstendig meningsløst i Norge, for flertallet av norske supportere heier på de tre nevnte lagene, og stemmer utelukkende på sine favoritter, ikke hvem som faktisk har vært best.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 28. April 2012, 23:42 »
Fordi han har scoret i omtrent hver sjette kamp, og Shearer i omtrent hver sjuende.

Nå har ikke jeg noen doktorgrad i matte, på ingen måte, men dette her er under enhver kritikk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 29. April 2012, 00:13 »
Fordi han har scoret i omtrent hver sjette kamp, og Shearer i omtrent hver sjuende.

Nå har ikke jeg noen doktorgrad i matte, på ingen måte, men dette her er under enhver kritikk.
Beklager. :rødme:
Jeg er vanvittig dårlig i matte, og sent på kvelden fungerer hjernen betraktelig dårligere enn ellers. :koko: