20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 54789 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #210 på: 13. Aug. 2011, 09:50 »
Gratulerer med dagen, sjef! :)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 03. Sep. 2011, 12:21 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/09/02/shearer-i-can-t-wait-to-pull-on-black-and-white-shirt-again-72703-29352555/

Shearer: I can't wait to pull on black and white shirt again

ALAN SHEARER today spoke of his desire to pull on a black and white shirt once again after he was announced captain of the Entertainers team which takes on Liverpool's old boys for charity next month.

Shearer is set to team up with Kevin Keegan's famous side from the 1990s as they turn back the clock and take on the Kop side at Kingston Park on October 9.

Speaking at the launch of the game at Greens Health Club on Tyneside, Shearer said today: Im looking forward to it, it should be a great game and it will be good to see all the guys again and see some familiar faces.
Hopefully we see a great crowd for what is a great cause."

Shearer also hopes to play the full 90 minutes after missing out on the majority of his own testimonial back in 2006 due to a knee problem.

Shearer said: Im in decent nick, I wouldnt say Im in great nick.
I do enough to keep ticking over but whether 90 minutes is something I can do, I dont know, Ill try!"

Organiser Steve Wraith said: "It will be great to see Big Al back in a black and white shirt, he is a true Geordie legend."

Tickets for the match, which will kick-off at 1.30pm, cost s10 and s5 for kids from either www.theentertainersreunited.co.uk or www.newcastle-falcons.co.uk

;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 03. Sep. 2011, 17:51 »
Comeback!!! Comeback!!! Comeback!!!   :P

Nei, 41 år gamle Alan Shearer er vel neppe egnet for spill i Premier League, men når vi først bruker Peter Løvenkrands, så burde det være mulig for Shearer å gjøre en mye bedre jobb. Selv i en alder av 41 år, og uten å være i nærheten av den fysiske formen som er nødvendig for dette nivået. For den formen har da pokker ikke Peter Dannebrog heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 03. Sep. 2011, 17:58 »
Comeback!!! Comeback!!! Comeback!!!   :P

Nei, 41 år gamle Alan Shearer er vel neppe egnet for spill i Premier League, men når vi først bruker Peter Løvenkrands, så burde det være mulig for Shearer å gjøre en mye bedre jobb. Selv i en alder av 41 år, og uten å være i nærheten av den fysiske formen som er nødvendig for dette nivået. For den formen har da pokker ikke Peter Dannebrog heller.

Les artikkelen ordentlig da, og ikke bare overskriften. Det er jo bare snakk om ett eller annet slags old boys lag kalt "the entertainers" som stiller med Newcastle laget under Keegan på 90-tallet som skal spille en kamp. ;)
« Siste redigering: 03. Sep. 2011, 18:01 av thomashaer »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 03. Sep. 2011, 18:17 »
For all del, jeg har lest artikkelen, og jeg vet at det er snakk om en type veldedighetskamp/oldboyskamp.

Jeg innser at innlegget mitt kanskje kunne få deg til å tro at jeg ikke hadde gjort det, og det beklager jeg. Men innlegget mitt var ingenting annet enn tankespinn.

Dette er vel ikke akkurat første gang Alan Shearer spiller en type veldedighetskamp med 90-tallsgjengen etter at han la opp, så jeg synes ikke nyheten var så fryktelig spennende at det gjorde noe.

Men det fikk meg til å tenke på "hva om Shearer hadde gjort comeback". Vi trenger en goalgetter, og Alan Shearer vil uansett være bedre enn James Beattie eller noe annet vi finner på free transfer. Og han vil også være bedre enn mye av det vi har fra før.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 03. Sep. 2011, 18:21 »
Ah. Skjønte det nå. :) Har troa på at Shearer blir manager om 5-10 år. :) Først for et mindre lag, og senere for Newcastle. ;)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #216 på: 03. Sep. 2011, 18:47 »
Savner Shearer!  :'(

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 03. Sep. 2011, 18:48 »
Det gjør vi alle. :'(

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #218 på: 07. Sep. 2011, 11:03 »
Han kommer nok tilbake en dag, det er jeg rimlig sikker på. Håper han tar over en klubb snart, sånn at han kan komme igang med manager karrieren.

Noen som vet hva som skjer med Shearer´s berømte #9 trøye? Blir den liggende og samle støv til en ny signering, eller er det noen som kommer til å børste støvet av den etter å ha overbevist denne sessongen? Sammy Ameobi?

Mulig Big fat bastard MA går rundt i den på kontoret, med sitt navn bak!
« Siste redigering: 07. Sep. 2011, 11:05 av Tommyok »

Juma

• Gjest
« Svar #219 på: 11. Nov. 2011, 12:14 »
Vet ikke om denne har blitt lagt ut før, men skader ikke å legge den ut igjen.

Faen som jeg savner Shearer :(

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 11. Nov. 2011, 18:30 »
Shearer <3
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 12. Nov. 2011, 10:20 »
Digger når United fansen buer på ham, også svarer han med å servere et perfekt innlegg som Les Ferdinand setter, også jubler Shearer vilt foran United Fansen. :D

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #222 på: 14. Nov. 2011, 18:19 »
Snakk om at en Shearer-statue skal opp utfor St. James' Park før OL. Flotte nyheter.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 14. Nov. 2011, 18:27 »
Den kommer vel Ahley til å fjerne uka etter OL er ferdig!

Shearer fortjener dette:)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 14. Nov. 2011, 18:28 »
Leste dette før i dag, og det var meget gledelig. Får håpe det faktisk skjer. Mannen fortjener det.
Nei.