20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 55013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #90 på: 24. Mai 2009, 22:27 »
Vil ikkje gi ein dom øve shearer på grunnlag av d som har skjedd iår, enorme oppryddinger i rekkene trengs....gi han tid

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 24. Mai 2009, 22:52 »
Før vi ansetter Shearer på heltid må vi uansett spørre oss;

- Hvorfor fikk vi bare 5 poeng på 8 kamper under Shearer.
- Hvorfor klarte ikke Shearer å motivere spillerne til å yte i disse livsviktige kampene.

Jeg tror Shearer er rett mann, men vi må være 100% sikre når vi ansetter den neste manageren, for denne ansettelsen blir 10 ganger viktigere enn de vi har gjort tidligere. Bommer vi nå, etablerer vi oss som en CCC klubb.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #92 på: 24. Mai 2009, 23:27 »
Sikker kan man ikke være på en så fersk manager.

Men mener det er riktig å forsøke med Shearer videre.   Han får muligheten til å forme laget nesten fra skratch, ettersom mange spillere kommer til å forsvinne, og nye må inn.
Han har fansen med seg, og trur det vil være høyere publikumstall med Shearer i førersetet enn med en annen middelmådig manager.
For noe stjernemanger kommer ikke uansett.
Sannsynligvis vil Shearer kunne trekke en del spennende spillere, og tror ikke han vil ha noe problem med å motivere unge spennende talenter, som vi forhåpentligvis kommer til å satse på neste sesong.    At han ikke klarer motivere høytlønnende, gamle uengasjerte overthetop spillere bekymrer meg ikke, for det skal vi ikke ha i Newcastle i framtiden.

Er ikke Shearer som manager som bekymrer meg for neste sesong,  det er den feite herren på topp som bekymrer meg mest. 
Jævli spent på hva han finner på i sommer.
sunt pueri pueri puerilia tractant

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 24. Mai 2009, 23:28 »
Shearer overtok et lag fullt av spillere som ikke hadde vunnet noe særlig den siste tiden, selvtilliten var lav og dårlig. Så syntes ikke vi skal legge skylda på Shearer på det punktet, han er uerfaren og har helt sikkert gjort det han trodde var riktig...Men det er ekstremt vanskelig å reise selvtilliten til en gjeng når man taper så mye som de har gjort.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 24. Mai 2009, 23:29 »
Før vi ansetter Shearer på heltid må vi uansett spørre oss;

- Hvorfor fikk vi bare 5 poeng på 8 kamper under Shearer.
- Hvorfor klarte ikke Shearer å motivere spillerne til å yte i disse livsviktige kampene.

Jeg tror Shearer er rett mann, men vi må være 100% sikre når vi ansetter den neste manageren, for denne ansettelsen blir 10 ganger viktigere enn de vi har gjort tidligere. Bommer vi nå, etablerer vi oss som en CCC klubb.

Ett vesentlig spåørsmål som også vil bli drøftet: Hvilke alternativ har vi som Championship klubb, som er bedre enn Shearer. Svaret er lett mener eg: INGEN! Ingen manager vil få ro til å bygge opp det nye Newcastle. Det er no vi skal bygge fremtiden, og Shearer er fremtiden!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 24. Mai 2009, 23:34 »
Det er INGEN som legger skylden på Shearer her. Men det må opp til diskusjon, er han mannen som kan ta oss opp? Er han KLAR for bli manager på permanent basis?

Det finnes alternativer, Martinez fra Swansea tror jeg feks kunne vært et godt valg. Jeg tror også Shearer muligens er mannen, men fyfaen som sliter dersom vi tar feil!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 24. Mai 2009, 23:36 »
Jeg sier som Sir Bobby Robson: Alan Shearer er den eneste mannen som kan ta Newcastle mot nye høyder.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 24. Mai 2009, 23:37 »
Feil kan man aldri gardere seg 100% mot, men eg tror Shearer i alle fall er det nermeste vi kommer en helgardering !

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 24. Mai 2009, 23:38 »
Jeg er helt enig med Lars Thomas her, det finnes alternativer, og ta en for kjapp avgjørelse med Shearer som manager kun med bakgrunn som tidligere stjerne i nufc synes jeg er litt drøyt.
Selv tror jeg også Shearer er den rette, men kan jo ikke si jeg har sett no særlig resulteter av Shearer i innspurten i år.(og, JA...jeg vet han kun fikk 8 kamper!)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 24. Mai 2009, 23:46 »
Jeg syns Shearer allerede har vist seg å ha enormt managerpotensiale i seg - selv om han ikke maktet redde oss fra nedrykk. Da han tok over var det flere medier og eksperter som allerede hadde skrevet oss ned til CCC og tegna var så soleklare på hvor dette bar henne.
Laget har på mange måter vært råttent inn til rota, og Shearer måtte nå en gang forholde seg til dette.
Jada, Shearer har vist at han har langt å gå taktisk.
Men nå vil han få muligheten til å bygge sitt eget lag, med sine egne spillere. Geordiene vil være i ryggen på Shearer.
Shearer har vist at han tør ta tak i ting. Har strammet inn på manglende rutiner som burde vært selvfølge for et profesjonelt fotballag. Han har tatt avgjørelser der han har bevist at sentimentalitet og personlige relasjoner ikke er tellende.
Han har også fremstått som en gjennomført profesjonell manager, som bidrar til respekt blant egne og andres fans. Ingen usaklige følelsesutbrudd, ingen slakting av egne spillere og overhodet ikke tegn til noen jævla utskjemming av seg selv og klubben i ren Kinnear-stil.
Videre kaller han en stol for en stol. Han har ALDRI skjøvet ansvaret over på andre for vår utgang av dette helvetet. Han har ikke klaget over skader, over dommere, o.l. Han har ymtet frempå at dommeren antakeligvis gjorde feil mot Fulham - men han har holdt seg for god for å legge hovedvekten på dette. Dette bidrar til å skape en god kultur innad.
Og han setter klare krav til profesjonalitet over hele linja. Er ikke redd for å si at ting må endres i denne klubben.

Jeg håper Shearer står i spissen for gjennoppbygginga av Newcastle United. Med HELE Newcastle i ryggen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 24. Mai 2009, 23:51 »
Jeg syns Shearer allerede har vist seg å ha enormt managerpotensiale i seg - selv om han ikke maktet redde oss fra nedrykk. Da han tok over var det flere medier og eksperter som allerede hadde skrevet oss ned til CCC og tegna var så soleklare på hvor dette bar henne.
Laget har på mange måter vært råttent inn til rota, og Shearer måtte nå en gang forholde seg til dette.
Men nå vil han få muligheten til å bygge sitt eget lag, med sine egne spillere. Geordiene vil være i ryggen på Shearer.
Shearer har vist at han tør ta tak i ting. Har strammet inn på manglende rutiner som burde vært selvfølge for et profesjonelt fotballag. Han har tatt avgjørelser der han har bevist at sentimentalitet og personlige relasjoner ikke er tellende.
Han har også fremstått som en gjennomført profesjonell manager, som bidrar til respekt blant egne og andres fans. Ingen usaklige følelsesutbrudd, ingen slakting av egne spillere og overhodet ikke tegn til noen jævla utskjemming av seg selv og klubben i ren Kinnear-stil.
Videre kaller han en stol for en stol. Han har ALDRI skjøvet ansvaret over på andre for vår utgang av dette helvetet. Han har ikke klaget over skader, over dommere, o.l. Han har ymtet frempå at dommeren antakeligvis gjorde feil mot Fulham - men han har holdt seg for god for å legge hovedvekten på dette. Dette bidrar til å skape en god kultur innad.
Og han setter klare krav til profesjonalitet over hele linja. Er ikke redd for å si at ting må endres i denne klubben.

Jeg håper Shearer står i spissen for gjennoppbygginga av Newcastle United. Med HELE Newcastle i ryggen.

Veldig bra innlegg!

Jeg tror Shearer ser på dette som en stor utfordring, og at han vil være mannen som tok oss tilbake til det gode selskap!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 24. Mai 2009, 23:52 »

Amen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 24. Mai 2009, 23:53 »
Jeg mener Shearer hadde en umulig oppgave. Man kan selvfølgelig spørre seg hvorfor vi klappet fullstendig sammen etter pause i dag, i stedet for å gå ut og jage utlikning med stor fare for å slippe inn flere. Man kan jo alltids spørre seg hvorfor han ikke har evnet å motivere spillerne bedre til innsats i denne tiden. Men jeg anser spillerstallen vår for å være i stor grad bestående av blaserte stjerner som har opplevd alt før, og som ikke har evnet å ta alvorlig på situasjonen. Men Shearer har jo vært pokka nødt til å bruke dem, fordi de er våre beste spillere, og fordi vi ikke har alternativer. Dessuten har han vært vel så uheldig med skader som sine forgjengere. Åtte kamper er svært, svært lite å snu ting på. Kevin Keegan overtok i januar, men vant ikke før i mars. Tenk om han bare hadde hatt åtte kamper til rådighet.

Hvorvidt det finnes realistiske alternativer er jeg ikke så sikker på. Det er mange spennende trenertyper der ute. Det er ikke det. Men hvis de ikke får det til med det første, så vil tålmodigheten til både fans og styre lettere ta slutt, enn hvis manageren heter Alan Shearer og har all tillitt i verden. Vi trenger en manager som sitter i 20 år. Vi kan ikke skifte manager hvert femte år. Den eneste som kanskje kan være Newcastle-manager i 20 år fremover er Alan Shearer. Jeg ser ingen andre alternativer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 24. Mai 2009, 23:53 »
Det er INGEN som legger skylden på Shearer her. Men det må opp til diskusjon, er han mannen som kan ta oss opp? Er han KLAR for bli manager på permanent basis?

Det finnes alternativer, Martinez fra Swansea tror jeg feks kunne vært et godt valg. Jeg tror også Shearer muligens er mannen, men fyfaen som sliter dersom vi tar feil!

Martinez er en veødig spennende manager som jeg også nevnt før. Kunne helt klart gjort en god jobb. Ellers så er det også en ung Ferguson i Peterborough som har rykket opp to år på rad nå. Uansett tror jeg det er riktig at vi går fro Shearer nå, men det finnes flere spennende manager i England nå.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 24. Mai 2009, 23:56 »
Vi har ikke sett om Shearer er en god nok manager i det hele tatt spør du meg. Selv om mannen vil fortsette får vi ikke noe endelig svar neste år på om han er god nok til å gjøre Newcastle til et topplag igjen. Men det er fullt mulig at vi får beviset på at han IKKE er det. Han bør ihvertfall definitivt få muligheten om han ønsker det.