20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 54810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #60 på: 14. Mai 2009, 21:21 »
No må All putte  :)  1-0 Rush  :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 14. Mai 2009, 21:35 »
Den skal sitte Shearer !

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #62 på: 23. Mai 2009, 14:36 »
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1023534_ferguson_21_that_got_away

The 21 that got away! :)
Dobbel Shearer, Beardsley, Gazza ++
Ikke at vi snøt han for alle, men mange har vært innom oss :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Barton7

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Alan Shearer
« Svar #63 på: 23. Mai 2009, 17:37 »
Han fortsetter iallefall om vi rykker ned. Han er ikke typen til å ta en jobb uten å fullføre den. Håper han sier etter kampen imorgen, når vi har berget plassen, at han fortsetter.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 23. Mai 2009, 18:01 »
Jeg er redd han ikke fortsetter om det skulle bli nedrykk, har heller egentlig ikke for store forhåpninger om at han skal bli om det blir PL neste år heller, tror det fort kan bli mye konflikter med styret.

Peter

• Gjest
« Svar #65 på: 23. Mai 2009, 18:05 »
Mulig det, men jeg tror han blir fordet.

Barton7

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #66 på: 23. Mai 2009, 18:09 »
Jeg er redd han ikke fortsetter om det skulle bli nedrykk, har heller egentlig ikke for store forhåpninger om at han skal bli om det blir PL neste år heller, tror det fort kan bli mye konflikter med styret.

Tror du virkelig han forlater klubben med nedrykk?? Alan Shearer??
Uansett, så virker det som han har begynt å planlegge neste sesong for klubben.

Konflikter med styret, tja. Tørr du å se for deg byen om styret sparket Shearer? Han blir nok så lenge han vil, å jeg håper han har fått smaken på jobben ;-)

Peter

• Gjest
« Svar #67 på: 23. Mai 2009, 18:11 »

Tror du virkelig han forlater klubben med nedrykk?? Alan Shearer??
Uansett, så virker det som han har begynt å planlegge neste sesong for klubben.

Konflikter med styret, tja. Tørr du å se for deg byen om styret sparket Shearer? Han blir nok så lenge han vil, å jeg håper han har fått smaken på jobben ;-)

Helt enig med deg Barton.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 23. Mai 2009, 18:18 »
Tror egentlig ikke at han har planer om å fortsette per i dag, men dersom Ashley legger frem et kontraktsforslag tror jeg nok han tar jobben. Men jeg tror ikke dette har blitt gjort per dags dato.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 23. Mai 2009, 18:38 »
Kan egentlig ikke helt se hvor han "hinter" til det i den artikkelen, eneste han sier er at han synes det er morsomt. Hadde han sagt noe annet ville man jo virkelig begynt å lure.. Som sagt tror jeg ikke noe kontraktsforslag ligger på bordet enda, tipper de venter til sesongen er over før de i det hele tatt begynner å tenke på det. Det er jo to forskjellige verdener i PL og CCC, så derfor tror jeg de venter for å se hvor vi ender opp før de tar den endelige avgjørelsen.

Barton7

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #71 på: 23. Mai 2009, 18:42 »
Han har også begynt å vurdere hvem av reservene som skal skrives ny kontrakt med.
Men ja, hvem som trener Newcastle United mandag, vil ikke bli kommentert før etter Villa kampen. Men er lov og håpe :)

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 23. Mai 2009, 18:47 »
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 23. Mai 2009, 18:54 »
Jeg tror ikke det avhenger av hvilken divisjon vi er i... Har han lyst kommer han til å ta jobben uansett.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 23. Mai 2009, 18:57 »
Jeg tror det samme som Daniel. Shearer sier han liker jobben som manager og ikke savner jobben i BBC. Det finnes ingen andre klubber som han heller vil være manager for så for meg virker spørsmålet om han fortsetter å være opp til Ashley.