20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NM Cupen 2009  (Lest 29213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: NM Cupen 2009
« Svar #165 på: 09. Nov. 2009, 21:52 »
Og det forstår jeg godt. Jeg var selv mektig imponert over Aafk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 10. Nov. 2009, 01:08 »
Jeg har ikke den oppfatningen av Rekdal. Syns han er akkurat det motsatte av det du nevner der, jeg. Føler han er, som han selv sier, jævla skjevt fremstilt i media :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #167 på: 10. Nov. 2009, 08:21 »
Ser at Berntsen kom imellom igår mens jeg svarte til Kristoffers innlegg. Når jeg skrev "og det forstår jeg godt...." var det et svar på at han heiet  mer på ÅFK utover i kampen pga mentaliteten de fremviste.

Jeg har også sansen for Reka, selv om han av og til mangler bakkekontakt. Han er en glimrende taktikker og en fargeklatt i fotball Norge. At Berntsen ennå er sur for at Reka dreit ut Bakke, kan jeg forstå, men jeg endrer ikke oppfatning av den grunn. Husk at Leeds er favorittlaget til Reka, og han ble derfor mektig forbanna når Bakke ikke tok klubben mer seriøst enn at han kjørte i fylla mens han var der.

Jeg forsvarer likevel ikke at han sa det han sa, men jeg kan forstå at det rant over...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 10. Nov. 2009, 09:40 »
Syns Rekdal fremstår som et ekte menneske jeg, med de feil og mangler som følger med, og det liker jeg. Bakke-episoden var jævla dum, men Rekdal skjønte også at han dreit på draget der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 10. Nov. 2009, 10:45 »
Det beste med Bakke-episoden var vel at Rekdal mistet all mulighet for å tre inn som Brann-trener under dagens sportslige og høyere administrative regime, noe han har uttalt at han ønsker sterkt tidligere. Jeg nøt å se de svette unnskyldningene han kom med, med nettopp dette i bakhodet. Forestiller meg at jeg raskt ville blitt mett på et Rekdal-Brann, i samme stil som jeg ble mer og mer uinteressert i Teitur-Brann og Gullit-Newcastle. Tror også lederstilen hans setter en stor begrensning for hvilke spillere som kan fungere i laget hans.

Arrogansen og ærligheten til Rekdal er forsåvidt greit, men det er slitsomt at han skal være så bitter og sur på all som er uenige med han alltid. Spesielt når han får plass i sportsmedier hele tiden...

Jeg har uansett mislikt Rekdal lenge før Bakke-episoden, ihvertfall fra han var trener i VIF og kom med nedsettende sleivspark til alle og enhver med jevne mellomrom. Alkis-kommentaren var bare en nyttig bekreftelse på hvor ynkelig og lite omtenksom fyren er. Han setter seg jo konstant i forsvarsposisjon i media, det er hans egen feil og ikke skjev fremstilling.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 10. Nov. 2009, 18:03 »
Jeg synes Rekdal har blitt en arrogant, usympatisk, ekkel dust. Han er motbydelig. Er det nå han har begynt å være slik eller var han det før og?

Hehe Rekdal har nok alltid vært seg selv
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #171 på: 10. Nov. 2009, 22:21 »
Jeg synes Rekdal har blitt en arrogant, usympatisk, ekkel dust. Han er motbydelig. Er det nå han har begynt å være slik eller var han det før og?

Hehe Rekdal har nok alltid vært seg selv
Jeg husker ham fra han slo igjennom i Molde som en av de yngste Tippeligaspillere gjennom tidene. Han ble proff jævlig tidlig, men allerede den gangen viste han seg som en opportunistisk jævel. Han går rett i strupen på alle som prøver å betvile hans virkelighetsoppfatning, og driter seg ut jevnlig. Han er likevel en fargeklatt som gjør at produktet fotball på tv blir bedre. Akkurat som Tom Nordlie og Dag Eilif Fagermoe. Alle har en mening om dem, og det er positivt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 11. Nov. 2009, 22:12 »
Jeg hatet Kjetil Rekdal som spiller. Jeg hatet han som Vålerenga-trener. Nå har jeg begynt å få litt sanen for ham. Merkelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #173 på: 12. Nov. 2009, 14:03 »
Haha må berre flire godt av Tor Hogne Årøy som hadde baka seg tidenes største snus og smilte breidt til kronprinsessa når han mottok medalje!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!