20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NM Cupen 2009  (Lest 29370 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Otto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: NM Cupen 2009
« Svar #90 på: 25. Sep. 2009, 09:35 »
Viser bare hva slags usympatisk gjeng de har i Skien. Jævlig lag fra en jævlig del av et jævlig fylke. Håper Dokken ikke får spille før langt ut i sesongen neste år.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #91 på: 25. Sep. 2009, 10:41 »
Det var da voldsomt...
Enig i at Dokken skal utestenges, og at Fagermo er ei klyse. Det er mange klyser som er trenere. Nordli, Erlandsen, Reka, Hoff (i sin tid), så jeg kan ikke si han er så mye verre enn de.
Jeg kan ikke si at jeg hater Kovacs pga saken mot Opdal. Mange spisser ville gjort det samme. Det ligger i en goalgetters natur...

Heia Molde! (og Møre og Romsdal) Cupfinalen blir en stooor fest

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 25. Sep. 2009, 12:43 »
Ja, det å stemple hele Odd som usympatiske og jævlig lag pga. en usympatisk trener, og et par idioter på banen er litt drøyt.
Personlig synes jeg faktisk Odd har mange fine typer på laget sitt og ikke minst har fått frem mange av spillerne selv.
Dog er jeg helt enig i at Fagermo er en dust og at Dokken aldri burde gjort det han gjorde i går, men å stemple et helt lag av den grunnen synes jeg rett og sletrt er rimelig idiotisk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 25. Sep. 2009, 13:11 »
Vil faktisk si at Kovacs på generelt grunnlag er en fin fyr også.
Men denne var stygg - han bør utestenges ut sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 25. Sep. 2009, 16:00 »
Burde vel komme bot og utestengelse på en del kamper i neste sesong for Dokken...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 25. Sep. 2009, 16:18 »
Lol politianmeldelse blir vel litt overkill.

Hva hadde du gjort om noen gjorde det samme med deg ute på byen uten noen provokasjon da? Det er jo blind vold.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 25. Sep. 2009, 17:34 »
Lol politianmeldelse blir vel litt overkill.

Hva hadde du gjort om noen gjorde det samme med deg ute på byen uten noen provokasjon da? Det er jo blind vold.

Har du i det heile tatt sett situasjonen ? Om du meiner dette er blind vold så trur eg ikkje du veit kva blind vold er. Dokken tar jo bare igjen på Aalesund spilleren som i sekundene før springer på og ubevist/bevist setter albuen i ribbeina på Dokken. Dokken oppfatter det som ein bevist albue blir provosert og mister hodet han tar hevn og gir Aalesund spilleren ei krafig lårhøne. Det er ein hevnaksjon ikkje blind vold.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 25. Sep. 2009, 18:25 »
Jo, ok, hvis han mener han ble anrepet i forkant så blir det noe annet, uten at jeg skjønner hvordan han kan mene det... Men hvorfor i all verden kan ikke denne saken i prinsippet havne i retten uten at han blir dømt?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 25. Sep. 2009, 22:01 »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 25. Sep. 2009, 23:46 »
http://www.fotball.no/nff/Regler_og_retningslinjer/Beslutninger-fra-utvalg/2009/Kenneth-Dokken-suspendert/

Kenneth Dokken utestengt i 6 uker.

Vel fortjent. Uprovosert angrep fortjener intet mindre

Jeg er helt enig i at det er velfortjent, men i følge Dokken selv så var det vel ikke direkte uprovosert da han trodde Arneng først var ute med en albu etter han.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 26. Sep. 2009, 00:23 »
6 veker pga ei lårhøne er i overkant strengt ialfall sett i forhold til alvorligheten i forseelsen. Men NFF har vel fått nok no og statuerer vel her eit slags eksempel nok er nok.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 26. Sep. 2009, 00:38 »
Hvis jeg hadde slått deg i hodet med balltre slik at du lå nede i 10 min, men du kom unna det med ett skrubbsår, er det da ikke alvorlig fordi det kun er et skrubbsår?

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 26. Sep. 2009, 01:03 »
Det er jo en sport da, det som skjer på idrettsbanen burde ikke ha så mye med politet å gjøre, med mindre det er drap eller noe VELDIG alvorlig. Får boksere straff for å slå til motstandere?... nei. Det er heller opp til forbundene å gi straff. Syns jeg.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 26. Sep. 2009, 01:46 »
Hvis jeg hadde slått deg i hodet med balltre slik at du lå nede i 10 min, men du kom unna det med ett skrubbsår, er det da ikke alvorlig fordi det kun er et skrubbsår?

Du sko vert dyktig med kølla då ialfall. Aldri hørt om nokon som har fått skrubbsår etter eit slag mot hodet.