20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NM Cupen 2009  (Lest 29354 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: NM Cupen 2009
« Svar #75 på: 11. Aug. 2009, 14:51 »
Greit at det er verre andre plasser, men er det noe å bruke som unnskyldning da?
Jeg hører med til dem som liker å sitte å diskutere fotball (og slenge litt godsinnet mobbing) til motstanderne, og jeg har definitivt aldri vurdert å hate noen pga fotball.

jaja, ikke heeelt sant da - Jeg har alltid, og vil alltid hate : (Roy  Keane, Kristine Ronaldo, Mini, Didier Drogba, Arjen Robben og Andy Cole (etter NUFC))

Mitt poeng er at man trenger ikke å være hjernedød for å reise på bortekamp.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #76 på: 11. Aug. 2009, 14:58 »
Er ikke noen unnskyldning, men ett tegn på at det er ett relativt lite problem blandt norske supportere.   Mente heller ikke at voldsepisoder er greit, det er er med på å ødelegge rammen rundt en kamp for alle andre enn de som starter bråket.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 11. Aug. 2009, 15:14 »
Bare sånn apropos det at RBK-supporterne gikk forbi Tornekrattes pub, så var det Romsdals-politiets blunder, og overhodet ikke meningen. Og ifølge Kjernens leder så har politiet bekreftet at det var Molde-supporterne som startet opptøyene, ved å kaste ting og tang mot RBK-supporterne. Tilsynelatende bare på grunn av et banner og helt sikkert noen entusiatiske rop fra supportermengden, enten de nå ropte "Hate Molde by" eller gaulet Rosenborg-sanger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #78 på: 23. Sep. 2009, 22:53 »
Jajaja, det var neppe noe god kamp, men fytte rakkern så spennende! Molde var skjelvne flere ganger, og det er deilig Joakim, å kunne takke Trøndelag for en Moldeseier! Dere er kjekke av og til ;-)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #79 på: 23. Sep. 2009, 23:26 »
Jeg lurer på hva i alle dager Nordvik tenker på :P

Må jo være en av de latterligste utvisningene jeg har sett (ingenting slår Bikey da).
Kan skjønne at Nordvik blir irritert, men han sender nesten egenhendig VIF ut av cupen..

Må si jeg synes det var en morsom kamp å se.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 24. Sep. 2009, 00:24 »
Litt synd da. Det øker jo sjansen for at Andresen kanskje forsvinner etterhvert fra VIF.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 24. Sep. 2009, 00:46 »
Tror jeg ikke. VIF-folka har gitt han Nord-Europas største fallskjerm. Det er en rimelig snål ting å gjøre for en fullstendig uerfaren trener synes jeg.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #82 på: 24. Sep. 2009, 08:47 »
Synd Nordvik "mista hodet" i går. Bare å håpe på Aafk-seier i kveld da, så det blir et skikkelig derby i finalen :)
Andresen skal ha skryt for en ting, og det er at han har satset på unggutta i år. Mange som har tatt store steg i løpet av sesongen. Se f.eks på Singh, som jeg mener har vært Engas beste spiller i det siste. Fellah har etablert seg, det samme med Nouri.
Muligens bør Andresen fortsette til tross for nok en mislykka sesong. Når alle unggutta får et halvt år til på seg og en god sesongoppkjøring, KAN det bli bra til neste år.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 24. Sep. 2009, 15:31 »
Det er jo hyggelig å vite at VIF hadde Erik Hamrén i lomma, før de begynte å flørte med Martin Andresen.
I stedet gikk Hamrén til Rosenborg, og vil på søndag bli kronet som seriemester 2009.

Jeg vil med det sende en stor, stor takk til hovedstaden og til gromgutta på Valle. Tusen hjertelig takk skal dere ha!

Heia Sverige!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 24. Sep. 2009, 20:53 »
Duket for en jævla morsom cupfinale nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #85 på: 24. Sep. 2009, 20:55 »
Herregud så deilig å se møkkalaget Odd ryke ut!!

Hva synes  folk om Kenneth Dokkens hodeløse voldelige oppførsel?
Utestengelse for resten av sesongen?

Ville vært fengselsstraff om han gikk bort og sparka ned en fyr på gata i hvert fall. Egentlig passer han perfekt inn i Odd. Det visste jeg ikke før i kveld.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 24. Sep. 2009, 22:03 »
Skjønner virkelig ikke hvordan noen kan heie på det laget. Fagermo, Kovacs, Dokken. Rett og slett kvalme hele gjengen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 24. Sep. 2009, 22:27 »
Er det egentlig noe som tilsier at det IKKE skal bli fengselsstraff om han politianmeldes? Hadde forsåvidt vært moro, håper noen prøver.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 25. Sep. 2009, 05:30 »
Lol politianmeldelse blir vel litt overkill. Er tross alt bare ei knehøna alle har vel fått eit par slike i låret.. gjer ekstremt vondt der og då og kan aldri tenka meg noken har blitt anmelt for det før, og er det egentlig værre enn ein fxs bevist albue eller ein vill takling ? Er vel bedre og vere litt stiv i låret enn og måtte hinke rundt med gipset fot.. Men det ser jo stygt ut og han setter jo spillet i vanry så eit par kampers karantene er på sin plass. Enkelte folk hylla jo Zidane for og nokke ner Materazzi men dei vil nok ta avstand fra dokkens handling no hehe ..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 25. Sep. 2009, 09:21 »
Utrulig stygt. Bør bli flere enn 3 kampers karantene på Dokken her. Thomas Bjerke på Raufoss skallet til en spiller i en treningskamp i vinter, han fikk 8 mnd karantene! Selv om dette ikke er like stygt som en nedskalling, kan det betraktes som vold på fotballbanen. 3-4 måneders karantene fra all fotball hadde vært passende her!