20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Broon Ale får man fra fat på puben. Bedre det, enn bokser/flasker man kjøper på butikken. Å se Newcastle hjemme ville vært død og pine for meg. Selv med pils og potetgull.

Sitat fra: annern
Jeg er ikke religiøs, men oppfordrer alle til å ta en liten bønn 20.45. Kanskje det hjelper?
Jeg ønsker helst å holde Gud utenfor fotballen. Jeg er ganske sikker på at han vet hvordan jeg lider for Newcastle uansett. Men jeg skal vurdere det denne gangen, å i det minste be Ham holde et øye med de sorte og hvite. Men likevel, vi får det vi fortjener, uansett utfall.

Personlig så tenker jeg som så at vi ikke har noe å tape. I mitt hode er vi allerede på god vei ned til Wankership. Derfor mener jeg at angrep er det beste forsvar, og at vi ikke skal være redd for å tape. Er vi det, så kommer vi ikke til å klare å score de målene vi trenger. Gevinsten ved å vinne vil være så uendelig mye større enn gevinsten ved å ikke tape, og den vil suverent oppveie for prisen du betaler for å tape.
Jeg håper Shearer får spillerne til å tenke på samme måte. We've got nothing to lose!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg føler meg ganske sikker på at hvis vi vinner idag så rykker vi ikke ned. Kampen idag er så usannsynlig viktig. Et nedrykk vil være katastrofe, jeg blir kvalm når jeg hører stadig flere frykter vi vil lide samme skjebne som Leeds.
an sparker ikke Bobby Robson??

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Broon Ale får man fra fat på puben. Bedre det, enn bokser/flasker man kjøper på butikken. Å se Newcastle hjemme ville vært død og pine for meg. Selv med pils og potetgull.

Sitat fra: annern
Jeg er ikke religiøs, men oppfordrer alle til å ta en liten bønn 20.45. Kanskje det hjelper?
Jeg ønsker helst å holde Gud utenfor fotballen. Jeg er ganske sikker på at han vet hvordan jeg lider for Newcastle uansett. Men jeg skal vurdere det denne gangen, å i det minste be Ham holde et øye med de sorte og hvite. Men likevel, vi får det vi fortjener, uansett utfall.

Personlig så tenker jeg som så at vi ikke har noe å tape. I mitt hode er vi allerede på god vei ned til Wankership. Derfor mener jeg at angrep er det beste forsvar, og at vi ikke skal være redd for å tape. Er vi det, så kommer vi ikke til å klare å score de målene vi trenger. Gevinsten ved å vinne vil være så uendelig mye større enn gevinsten ved å ikke tape, og den vil suverent oppveie for prisen du betaler for å tape.
Jeg håper Shearer får spillerne til å tenke på samme måte. We've got nothing to lose!

Sånn er det når man er på ferie i Norge, og det ikke er det store utvalget i Moss på pubfronten. Joda, det er puber, men få Newcastle-fans. Da er jeg heller hjemme og gråter for meg selv  ;)

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Da har jeg handlet inn pils og sitter å super på en halvliter allerede nå :o

Er så nervøs at jeg ikke klarer å gjøre stort annet enn å lese om newcastle, se videoer på youtube for å få opp "håpet"..

Men det er nesten sånn jeg kan banne på at ingen av spissene skårer idag.. Tipper Taylor blir forbanna og springer frem og header ballen i mål på en dødball!
Jeg gir egentlig faen i hvem som putter ballen i mål, så lenge vi vinner. Men herreguuuuud så deilig det hadde vært med en KNUSENDE seier, der vi bare leker oss fra start til slutt.. 6 - 0 seier. 3 - 0 i neste og 3-0 over villa også.. Hmm.. Har pilsa virkelig slått inn så kjapt?!? :O jaja, lov å drømme..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Er ikke Martins med i dag, eller? Leste noe om det, og det er jo ekstremt dårlig nyheter, føler jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Er ikke Martins med i dag, eller? Leste noe om det, og det er jo ekstremt dårlig nyheter, føler jeg.

Han har vistnok ikke trent på heile uka!

men like greit, ikke vits at han spiller når han er skadet. Er jo lett å se at han ikkke er 100% .. Han klarer ikke å rykke ifra spillere osv.. Så da kan vi heller bruke løven :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Eg posta jo frå nufc.com tidlegare idag, der skriv dei at han ikkje var med. Om han kanskje er på benken er eg usikker på.

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Lykke til i kveld alle sammen, fra Spetalen til Skjelbred

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Lykke til folkens!!

Nå stikker jeg til byen på kamp. HOWAY THE TOON!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
nå skal jeg ned å kjøpe noe "saft" så er det opp til en kompis å benke seg fast. Dette blir utrolig spennende!!!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

bonnafs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Noen som skal vet om Champs i Stavanger viser kampen??
There is only one No.9.. Alan Shearer

Newcastle - Manchester United: 5-0

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lykke til alle sammen! Har pissa hvert kvarter i hele dag på grunn av nervene!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lykke til i kveld alle sammen, fra Spetalen til Skjelbred

Spetalen? Nufc fans?
Who else...... Alan Shearer

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bekreftet lag:
Harps, Beye Tayls Bassong Duff, Guthrie Jonas Butt Nolan, Viduka Owen

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Helvettes trist midtbane i såfall... Løvenkrands burde startet på kanten.