20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Hvorfor selge Martins? Er vel folk foran han i den rekka der.

Mye idioter her som ikke forstår seg på fotball. Hvis Martins er den spilleren folk vil kaste på dør fra denna klubben, så burde de faen meg sette seg ned å tenke seg om en gang til!

Helt enig i at vi ikke bør selge Martins, men han er ikke god nok nå når han er småskadet desverre... Men at vi får bruk for ham neste sesong når han er fit for fight igjen er det ingen tvil om. Men at vi trenger en opprydding i spillerstallen etter denne sesongen er også helt klinkende klart syns jeg. Tottenham er jo meget interresert i Tevez og for at han skal havne der må tottenham selge blant annet Bent og Pavluyzchenko (vet jeg ikke skrev det riktig) og disse spillerne tror jeg hadde passet veldig fint inn i shearer sin 4-3-3 formasjon. Har alltid likt den offensive 4-3-3 formasjonen, men da må man også ha de riktige spillerne til dette og ikke minst være gode nok offensivt og ikke minst defensivt. For det sier seg selv at man blir sårbare i blant annet midtbaneleddet (kommer selvsagt ann på hvordan man gjennomfører en 4-3-3 formasjon) og per dags dato sier det seg selv at Newcastle ikke er gode nok for å kunne takle denne offensive formasjonen. Funker veldig bra når man møter dårligere/like gode lag (som vi forhåpentligvis gjør i kveld og scorer minst tre mål og sikrer seieren og mest sannsynlig premier league neste sesong) men funker desto dårligere når man møter lag som er bedre og målene renner inn feile veien.
Og derfor syns jeg Shearer burde valgt en litt mer tryggere formasjon/taktikk nå i begynnelsen av sin Manager karriere i Newcastle med tanke på denne elendige sesongen og heller skifte til en litt mer offensiv formasjon/taktikk når spillet har begynt å sette seg litt bedre f.eks neste sesong. Men både tror og håper vi tar en komfortabel seier i kveld  8) GO Magpies 8)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Martins står med 7 mål på 19 starter og 2 innhopp. Et bra snitt hvis vi ser i forhold til hva toppscorerne i årets PL har. Samme med Owen, står med et habilt snitt ut fra mål og spilte kamper. 8 mål på 20 starter og 6 innhopp. Martins og Owen har kun en scoring hver etter nyttår. Det forteller meg at det ikke er spissene våre det først og fremst er noe problem med, men de som skal produsere sjansene. Martins og Owen putter de, bare de får sjansene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Det er ikke bare spissene det står på nei, selv om både Owen og Martins burde ha scoret flere mål den siste måneden. De har jo brent noen kjempesjanser begge to.

Det er jo null kreativitet på midtbanen. Duff er vel den eneste som er i stand til å skape noe farlig, og han er ikke allverdens å skryte av han heller.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Legg merke til neste gang Duffern skal legge innlegg. He ingen oversikt over kva som skjer inn i boksa, ser ned på ball heile tida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Duff er jo fortsatt den fyren som legger best innlegg fra kant for vårs...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Legg merke til neste gang Duffern skal legge innlegg. He ingen oversikt over kva som skjer inn i boksa, ser ned på ball heile tida

Okeii? Det er først og fremst spissene som skal kjenne til Duff sine bevegelser og starte løpene riktig. Det er ikke lett å komme i gode innleggsposisjoner, og innlegget må komme når Duff KAN og da skal spissene være klare! Så enkelt er det. Når Duff kom ned venstresiden på Anfield og slo et glimrende innlegg, så var det ingen der. Tenker meg at du har trukket den konklusjonen ene og alene ut fra den situasjonen. Men det er faen meg Martins, Viduka og en eller annen midtbanespiller sin feil at det ikke ble noe ut av. At de står igjen på 30m å ser på Duff gjør en kjempejobb er hårreisende!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Duff er jo fortsatt den fyren som legger best innlegg fra kant for vårs...
Dette er faktisk sant!

Akkurat der er Jonas så inne hampen frustrerande. Ja han er god 1 vs 1, men så kjem dette ræva innlegget kvar jævla gang.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Are

• Supersub
    • Vis profil
Jeg tror vi taper i kveld fordi:

*Vi har hatt flere "must-win" kamper i det siste og vi har ikke lykkes (Pompey, Stoke osv)

*Boro kan alltids overraske når de har underdog-stempel (som mot Pool)

*Jeg kan ikke se for meg noen av spillerne ta nok ansvar og avgjøre denne kampen. Innssatsen kommer definitivt til å være der, men den er nok tilstede hos Boro også og da tviler jeg på at noen av våre spillere har ferdighetene og formen inne til å avgjøre.

*Etter en stund hvor vi ikke kommer til å styre kampen blir fansen utålmodig og spillerne enda mer stressa, og da griper Boro muligheten.

0-1, håper virkelig jeg tar feil.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Du sier mye logisk her, Are, men jeg håper inderlig du tar feil i dine vurderinger.

Forresten, for de som bor i Oslo, er det Belfry's eller Scotsman ikveld?

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Heilt enig i at vi ikkje kommer etter, også enig i at Duff slår fantastiske innlegg. Men det er fordi han faktisk slår dei der dei skal gang på gang og all kredit til han fordi. Men han ser aldri opp, det er det bare og legge merke til så han blir kanskje litt for forutsigbar fordi han alltid skal rundt på venstre sida og han slit også med at han har ein høgrefot som knapt nokk er til og stå på

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Scotsman i Bergen i kveld?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
da var dagen komt..huff :-X :-X
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Du sier mye logisk her, Are, men jeg håper inderlig du tar feil i dine vurderinger.

Forresten, for de som bor i Oslo, er det Belfry's eller Scotsman ikveld?

Antar at de fleste velger Belfry. Vært kjekt om flest mulig møttes ett sted å støtter laget sitt  8)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Viktigste idag er helt klart å ikke bli for utålmodige. Vi kommer helt sikkert til å ha ballen mest, og da er det alfa omega og ikke bli stressa mot et defensivt Boro-lag. Sjansene vil komme, og da er det viktig at Owen og Duke er på tå hev, sånn som Owen ikke var mot Pompey.

Men drakta har blitt båret gjennom hele dagen og Brown Ale er kjøpt inn. JEG ER KLAR!

Som jeg har sagt tidligere i tråden tror jeg vi vinner 3-0 - en liten ketsjup-effekt på slutten av sesongen  ;) Owen, Jonas og Owen.

Howay the TOON!