20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64003 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ja, Oba har vært skremmende lite målfarlig. Merkelig at han ikke bruker farten og eksplosiviteten sin mer.
Han hadde vært langt farligere om han faktisk hadde turt å prøve seg. Sitter å lader opp til kampen og har  akkurat sett gjennom Newcastle 501 greatest goals. Vi trenger en ny Les Ferdinand ;)

Must win ikveld. Whiskyen er satt frem og isen i frysen for nervene!
-Howay the lads-

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Folk vet vel at Martins spiller med smerter? Han er skada, men spiller til tross for det. Det burde si litt om hvor viktig Martins er for laget.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Folk vet vel at Martins spiller med smerter? Han er skada, men spiller til tross for det. Det burde si litt om hvor viktig Martins er for laget.

Det sier litt, men ikke nok...
Jeg syns han er oppskrytt, men han er velkommen til å motbevise meg any day! Jeg lover Oba; No hard feelings ;-)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Håper han motbeviser alt og alle i dag :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Synst Martins har ilag med resten av laget vore dårleg denne sesongen, spesielt etter nyttår. Veit at han spelar halvskada no og har gjort dette nokre kampar. Men kanskje han skulle starta på benken for så og komma inn? Problemet er vel at ein halvskada Martins er bedre enn ingen. Han kan fortsatt plutsleg smelle inn eit skot. Sjølv om det kjem altfor sjelden. Men ikveld treng vi det meir enn nokon gong!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvis ikke Martins er veldig nære 100% synes jeg også han skal starte på benken, til nå har han vist at han ikke er så viktig for laget at han burde spille når han ikke er klar.
Da er nesten bedre å kjøre Owen-Viduka/Carroll evt. alle tre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
"On the anniversary of the birth of the great Jackie Milburn however, Shearer will have to try and coax goals from a modern day strikeforce of Michael Owen (no goals in his last ten appearances) & Mark Viduka (none in thirteen).

That's because of another apparent injury setback, with Obafemi Martins understood to have made himself unavailable for selection due to ongoing groin problems.
"
Frå nufc.com

Meinar då at Løven starta. Han er målfarleg, og rask.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Enig med at Oba ikke bør spille med mindre han er 100 % klar. Enig med de som mener vi bør selge ham i sommer også. Vi kan få mange spisser som er bedre enn ham om vi holder oss i PL.

Dette er en nervepirrende dag. Kjipt å ha kamp 2100, mens man må lese på eksamen. Men Scotsman i kveld blir bra :) Howay the lads. Tipper vi vinner 2-0 i dag :) Owen og Taylor

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvorfor selge Martins? Er vel folk foran han i den rekka der.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor selge Martins? Er vel folk foran han i den rekka der.

Mye idioter her som ikke forstår seg på fotball. Hvis Martins er den spilleren folk vil kaste på dør fra denna klubben, så burde de faen meg sette seg ned å tenke seg om en gang til!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Kan ein ikkje diskutera salg ein annan plass, og heller fokusera på kveldens kamp?

Vi er jo klart svekka viss Martins ikkje er i troppen ein gong pågrunn av skaden!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Idiot kan du være sjøl.

Fyren bommer på store sjanser, han eier ikke fotballhjerne, han er mye skadet, han ringer inn samme dag som det er kamp og er plutselig skadet.

I tillegg er  han utilregnelig som få, du vet aldri når han skal skyte, legge inn eller hvor han skal sentre ballen. Han er blant de raskeste spillerne i Premier League, men fyren fatter faen ikke hvordan han skal klare å utnytte det å gå på løp i bakrom for å komme alene med keeper.

For all del. Jeg er enig i at gutten på sitt beste er en god spiller. Han har ekstremferdigheter som fart, eksplosivitet og skudd som ingen andre i klubben har, men han er i veldig liten grad i stand til å utnytte det. På sitt beste er han en god spiller, men han viser det for sjelden og han er vanskelig å spille med. Så jeg hadde ikke blitt veldig lei meg om han drar.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det er litt syk at folk vil selge han da. Martins liksom. Hver gang jeg ser Newcastle mot lagene til venner av meg, så er det alltid Martins som er fryktet. Martins spiller selvom han er skada, det tror jeg ingen andre på laget ville gjort. Martins er viktigere enn folk aner.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Idiot kan du være sjøl.

Fyren bommer på store sjanser, han eier ikke fotballhjerne, han er mye skadet, han ringer inn samme dag som det er kamp og er plutselig skadet.

I tillegg er  han utilregnelig som få, du vet aldri når han skal skyte, legge inn eller hvor han skal sentre ballen. Han er blant de raskeste spillerne i Premier League, men fyren fatter faen ikke hvordan han skal klare å utnytte det å gå på løp i bakrom for å komme alene med keeper.

For all del. Jeg er enig i at gutten på sitt beste er en god spiller. Han har ekstremferdigheter som fart, eksplosivitet og skudd som ingen andre i klubben har, men han er i veldig liten grad i stand til å utnytte det. På sitt beste er han en god spiller, men han viser det for sjelden og han er vanskelig å spille med. Så jeg hadde ikke blitt veldig lei meg om han drar.

Type du, Andre. Mannen med Alan Smith som personlig bilde klager på at Martins scorer for lite mål, og er for mye skada.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Fin type, André :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida