20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64029 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Scotsman i Bergen i måro. Møt opp! Ha trua :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Lite aktuelt å gå på pub for å se Newcastle-kamp i Florø, men om eg hadde budd et sted der eg visste at NUFC-fans møtte på pub, hadde eg aldri klart å møte opp til en sånn viktig kamp. Sitter helst alene, uten noe å spise eller drikke. Om vi spiller bra mens eg f.eks har begge beina oppe i sofaen, så sitter eg sånn resten av kampen ;)

Rett og slett livredd...

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Det her blir alt for spennende.. jeg ble pappa natt til 1.mai så jeg har allerede fått beskjed av kjerringa om at jeg ikke får se den hjemme mtp lydnivået på stemmen igjennom matchen=) Uff, som jeg gruer meg!!!

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Huff...

Klokken 6: Butikken og kjøpe pils + snacks.
Så blir det å supe til kampen begynner.. Så nervøs som jeg er, så blir jeg vel full før kampen :S

Dette blir SPENNENDE! Om vi IKKE får noe ut av denne kampen blir jeg skikkelig lei meg.. Huff.. Lei av å se på et lag som aldri klarer å vinne..

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Lite aktuelt å gå på pub for å se Newcastle-kamp i Florø, men om eg hadde budd et sted der eg visste at NUFC-fans møtte på pub, hadde eg aldri klart å møte opp til en sånn viktig kamp. Sitter helst alene, uten noe å spise eller drikke. Om vi spiller bra mens eg f.eks har begge beina oppe i sofaen, så sitter eg sånn resten av kampen ;)

Rett og slett livredd...

Haha, helt enig.
Om vi vinner, liker jeg best at ingen er tilstede og ser hvordan jeg oppfører meg.
Litt enklere å konsentrere seg 100% om kampen og viss man er alene. :)

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil

Rett og slett livredd...

hadde jeg vaert i floroe denne dagen hadde det vaert obligatorisk oppmoete paa bua :)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Hvis noen av dere av en eller annen merkelig grunn skulle befinne dere i Drammensområdet, møt opp på Strømsø Sportspub. Der blir det faenmeg stemning. Har fått med meg 5-6 randoms til å heie på oss i nedrykkstriden. I tillegg har jeg en god kompis som er Boro-fan, som er tilstede. Herregud og fader hvor usannsynlig viktig denne kampen er! Har ikke tenkt på annet siste uka.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det her blir alt for spennende.. jeg ble pappa natt til 1.mai så jeg har allerede fått beskjed av kjerringa om at jeg ikke får se den hjemme mtp lydnivået på stemmen igjennom matchen=) Uff, som jeg gruer meg!!!

Gratulerer, og lykke til! :D
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
The Times say Martins is a doubt - has not trained this weekend.  Shearer apparently not impressed.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
Någen som ska se kampen i Tønsberg? Evt. kor?? Heile kroppen min e skjelven allerede, hvis eg dør i ung alder så bler d ikvel ;)
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg er ikke religiøs, men oppfordrer alle til å ta en liten bønn 20.45. Kanskje det hjelper?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
The Times say Martins is a doubt - has not trained this weekend.  Shearer apparently not impressed.

Kom jo akkurat ikke som en bombe. Håper vi selger Martins regardless om vi blir i PL eller ikke.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Kom jo akkurat ikke som en bombe. Håper vi selger Martins regardless om vi blir i PL eller ikke.

Du er lur..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Hadde vært greit med en spiss som vet hvor målet står ja.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde vært greit med en spiss som gidder å prøve og score også...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...