20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem er din favorittspiller i Newcastle??  (Lest 11810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sv: Hvem er din favorittspiller i Newcastle??
« Svar #30 på: 07. Mai 2009, 22:57 »
martins lagets beste var vel å ta litt i. har vel ikkje akkurat ofra seg for klubben han heller siste halvåret. Siste kampane eg har sett han går han mest og småjogga heile tida.
Min favoritt er foresten beye, mest på grunn av innsatsen i forrige sesong. han var en god tilvekst i fjor, og har ikkje gjort så mykje for å øydelegge det denne sesongen heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 07. Mai 2009, 23:01 »
martins lagets beste var vel å ta litt i. har vel ikkje akkurat ofra seg for klubben han heller siste halvåret. Siste kampane eg har sett han går han mest og småjogga heile tida.
Følger du med i det hele tatt? Martins spiller med en skade i lysken og det er jo helt tydelig at det hemmer han. Men Shearer mener jo tydeligvis at Martins er så viktig for laget at han bruker han selv om han ikke er 100%. Og det sier jo det meste om hvilken posisjon Oba har i klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 08. Mai 2009, 01:36 »
Ja, hvorfor det? Han er lagets beste spiller uansett hvor mye folk vrir og vender på det.

Så fordi du mener dette, er dette faktum?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #33 på: 08. Mai 2009, 07:51 »
Beye, fordi han ser så rå ut med det blikket som sier "Å ja? Det driter jeg i.".

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 08. Mai 2009, 11:36 »
Ja, hvorfor det? Han er lagets beste spiller uansett hvor mye folk vrir og vender på det.

Så fordi du mener dette, er dette faktum?

Det er et faktum ja.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 08. Mai 2009, 11:52 »
Bra argument.

Jeg synes ikke Martins er den beste spilleren vi har.. Jeg holder Beye veldig høyt, men dersom Bassong fortsetter slik han har gjort til nå er han vår beste spiller etter min mening.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 08. Mai 2009, 12:05 »
Rykter sier at Mourinho ønsker å hente Martins tilbake til Inter, og når han var manager i Chelsea ville han også ha Martins, hvis jeg husker rett. Arsene Wenger har selv sagt at han er en stor beundrer av Martins, mens Harry Redknapp sikler etter han.
Beye er veldig god, Bassong er veldig god, men en skadefri Martins er desidert den beste spilleren i stallen vår.
Rykker vi ned, så er jeg ganske sikker på at Martins blir signert av den største klubben. Har på følelsen at både han og Bassong blir signert av Arsenal.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 08. Mai 2009, 12:08 »
Så det betyr egentlig at siden du mener han er den beste, og fordi det er rykter på søppelsidene i England at det er et faktum at han er vår beste spiller?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 08. Mai 2009, 12:14 »
Nei, jeg mener at han skadefri Martins er den beste spilleren i stallen vår. Og det at store managere ønsker han sier jo litt det også.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 08. Mai 2009, 15:09 »
En skadefri Martins som gir 100% er vår beste spiller, nå begynner han og bli skadefri, 100 % er langt unna. Som kommentatorene sa under Liverpool-kampen, den gangen martins løp fortest var når han ble bytta ut mot Owen. Helt enig.
han er for god for oss, og når han tenker det blir han automatisk dåelig fordi han ikke orker å gi alt... Hadde mye mer sansen for Oba før..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 08. Mai 2009, 17:34 »
Owen er vår beste, foran Bassong, enn so lenge. Martins kjempar om 3.plass saman med Beye og Barton etter mi meining.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 08. Mai 2009, 19:18 »
Owen er vår beste, foran Bassong, enn so lenge. Martins kjempar om 3.plass saman med Beye og Barton etter mi meining.

Snakker vi personlig favoritt eller isolert Newcastles beste spiller?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #42 på: 08. Mai 2009, 19:57 »
Jonas og Bassong ingen tvil..

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #43 på: 08. Mai 2009, 20:38 »
Syns vi mangler en som skiller seg ut som favorittspiller, typer ala Shearer, Rob Lee, Beardsley, Given osv.   
Men skal jeg velge en så blir det nok Beye, tett fulgt av Bassong, Taylor og Jonas.
sunt pueri pueri puerilia tractant

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #44 på: 08. Mai 2009, 21:01 »
Følger du med i det hele tatt? Martins spiller med en skade i lysken og det er jo helt tydelig at det hemmer han. Men Shearer mener jo tydeligvis at Martins er så viktig for laget at han bruker han selv om han ikke er 100%. Og det sier jo det meste om hvilken posisjon Oba har i klubben.
og derfor kunne han ikkje plutselig spele borte mot Stoke, noko som han fann ut han måtte gi beskjed om på kamdagen etter å ha trent formasjon og taktikk heile veka. Og ingen tegn til skade fredagen før kampen.. Jau han ofra seg for klubben, var vel en liten oppvask der tenker eg. Er ingen fan av martins og det har eg heller aldri vore. Når han kom skulle han erstatte Shearer, men eine skoen til Shearer får martins begge føttene i. For liten innsats etter mitt ønske, og bidrar for lite. Men som sagt ikkje min favorit, så eg bedømmer vel litt med det i tankane når eg ser han spele.

Må og legge til at han ikkje er aleine med å virke mest intr. i å heve lønn. Hadde mange fleire på laget ofra seg meir hadde vi aldri vore der vi er no.  einig mwd ratatosk at vi mangler en sjikkelig profil i laget.
« Siste redigering: 08. Mai 2009, 21:13 av bagdad bob »