20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke følger får et nedrykk??  (Lest 7228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke følger får et nedrykk??
« Svar #30 på: 18. Mai 2009, 15:53 »
Det hender seg at Roar Stokke kommenterer en ligacupkamp eller en CCC kamp inniblandt faktisk. Thor Eggen er jo fantastisk btw!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 18. Mai 2009, 21:00 »
Huff, eg taklar ikkje hverken Stokke, Davidsen eller Eggen  :-X

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: 18. Mai 2009, 21:58 »
Hmm jeg er også en veldig stor fan av amerikansk fotball. Der betaler jeg ca 1000 kr året for å kunne se alle kamper over internett i full HD. Bildene er fantastiske, kommentarene kunnskapsrike. Du kan se kampene live eller i opptak når som helst. Du kan sette en kamp på pause og se videre senere. Jeg går aldri glipp av et eneste snap. Skulle ønske det fantes noe tilsvarende for Newcastle. Hadde vært enklere det enn å skifte ut alt Canal digital utstyret til fordel for Viasat. 

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 30. Mai 2009, 21:27 »
En helt ekstrem kutting av ansatte i klubben er første steg. Godt det skjer allerede nå, men det er aldri bra å bli tvunget til slike nedskjæringer. Er bekymret for driften neste år. Vi mister mange utgifter bare på å sparke ansatte, men vi mister mange av inntektene våre på akkurat det samme... Hadde vært mindre bekymret for det sportslige i CCC om vi bare hadde oppført oss som en hvilken som helst annen bedrift i nedgangstider, men Ashley er vel ikke klar for å gamble, forståelig nok forsåvidt. Den store faren nå er at vi stabiliserer oss som en klubb på nest øverste nivå. Da må det tas store, stygge skritt for å komme seg opp igjen. 

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 30. Mai 2009, 21:49 »
Hmm jeg er også en veldig stor fan av amerikansk fotball. Der betaler jeg ca 1000 kr året for å kunne se alle kamper over internett i full HD. Bildene er fantastiske, kommentarene kunnskapsrike. Du kan se kampene live eller i opptak når som helst. Du kan sette en kamp på pause og se videre senere. Jeg går aldri glipp av et eneste snap. Skulle ønske det fantes noe tilsvarende for Newcastle. Hadde vært enklere det enn å skifte ut alt Canal digital utstyret til fordel for Viasat. 

Det er vel et par nettsider som tilbyr lignende, bla. en siden jeg ikke helt kommer på hva var som tilbyr mye kamper(om det er CCC vet jeg ikke) til 24kr. i måneden.
Så hvis vi alle er litt på jakt så tror jeg vi skal finne noe vi kunne brukt neste sesong!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 30. Mai 2009, 21:57 »
Du tenker på www.livesport247.com til 24kr i uka!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida