20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke følger får et nedrykk??  (Lest 7230 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke følger får et nedrykk??
« Svar #15 på: 16. Mai 2009, 19:19 »
Eit nedrykk får katastrofale følger... vertfall økonomisk sett. Samtidig bør det verta ei ny "tidsrekning" på St James Park. Dette verte vanskleg når vi fortsatt har Ashley som eigar.

Peter

• Gjest
« Svar #16 på: 16. Mai 2009, 19:33 »
Hva har vi gjort for å fortjene dette????????? :'(

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #17 på: 17. Mai 2009, 11:23 »
Spilt elendig fotball over lengre tid, og kastet alt som heter kontinuitet "åt skogen". DET er hva vi har gjort for å fortjene dette Peter...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Mai 2009, 11:44 »
NUFC kommer ikke til å bli vist mye på TV.

Jeg lurer på hvor mange tilskuere det kommer, hvis vi rykker ned. 52 000 i PL ,i Championsship......?

Newcastle vil alltid være i hjertene på veldig mange folk i Newcastle, så tror ikke det blir noen kollaps ihvertfall. Tipper vi ville snittet rundt 35.000, ihvertfall hvis Shearer fortsetter.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Mai 2009, 13:50 »
Spilt elendig fotball over lengre tid, og kastet alt som heter kontinuitet "åt skogen". DET er hva vi har gjort for å fortjene dette Peter...

Så sant så sant. Slik sett fortenar vi noke JEVLIG og gå ned. Er jo NESTEN som ein del av meg synst det, og det har jo gått mot dette sidan Sir Bobby vart sparka.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 17. Mai 2009, 17:15 »
Fortjener og rykke ned gjør me heilt klart. Dei fleste lag hadde gått ned for lenge siden om dei bare hadde gjort halvparten så mange feil som denne klubben dei siste åra. Dessuten er stallen vår for tynn og spesielt mitbanen holder eit meget svakt nivå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 17. Mai 2009, 19:48 »
Blir det nedrykk blir vi den klubben i England som får kjenne finanskrisen hardest på kroppen, det er jeg helt sikker på.

Hva pleier egentlig klubbene som har vært en stund i PL og rykker ned å gjøre? Sannsynligvis lever de på lånte penger med noe i nærheten av et budsjett i Premier League-størrelse for å komme opp igjen. Det er det ikke sikkert vi får muligheten til. Spent på overgangssommeren 2009.

Peter

• Gjest
« Svar #22 på: 17. Mai 2009, 20:18 »
Håper det blir unge talenter de henter da.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 17. Mai 2009, 21:35 »
Et nedrykk i disse tider betyr krise med stor k. Jeg tørr nesten ikke tenke tanken på hv som kan bli følgene, men jeg blir faktisk glad når jeg ser rykter om at Fat Fred med venner ønsker å kjøpe klubben tilbake. Fat Ashley har kjørt denne klubben i grøfta på 2 år. Fat Fred gjorde også masse feil og var ikke en sunn eier for klubben, men i forhold til Ashely var han en liten drøm. Fat Fred er i hvertfall Geordie og elsker klubben, det er langt unna hva man kan si om dagens eier.

Men lever uansett i håpet om at vi sipper nedrykk i ei uke til. Så får vi eventuelt ta sorgene på alvor da...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 17. Mai 2009, 23:10 »
Ja, jeg ble også glad da jeg leste om Fat Fred og hans såkalte rikere vennene. Trist, men sånn er det altså blitt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 17. Mai 2009, 23:11 »
Dog er det jo bare bull... Sunday Sun uten sitater bortsett fra den kjente "insideren".

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. Mai 2009, 14:56 »
Uansett hvordan vi snur og vender på det så er og blir nedrykk en liten katastrofe for klubben. For meg personlig blir det utrolig kjipt å ikke følge med på Premier League lenger. Tror egen interesse blir særdeles mangelfull uten Newcastle. Er det noen som vet hvilken kanal som sender Championship, evt om det er noe nett tv som kan bestilles???

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #27 på: 18. Mai 2009, 15:19 »
Det er Viasat-plattformen som har rettighetene til Championship. Først og fremst er det Viasat Sport som viser kamper, men tror også SportN viser noen. Tror de viser et par kamper i uka (fredag og lørdag?), så er nok gode muligheter til å se Newcastle en del i Championship til neste år. De viser også et oppsummeringsprogram med alle målene etter hver runde.

Min interesse for Newcastle kommer nok ikke til å forsvinne med et evt. nedrykk.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 18. Mai 2009, 15:32 »
Viasat sender en god del kamper de, og skysports viser enda fler. . Belfry har ofte CCC og t.o.m league one og league two på plakaten sin, så det er gode muligheter til å følge med i football league, selv om det selvsagt ikke er like god tv dekning som i PL.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 18. Mai 2009, 15:41 »
Det må jo være utelukkende positivt å bli kvitt canal +, med Thor Rune Haugen, Øyvind Johannesen og Arve Fuglum. Den kanalen har jo bare én god kommentator. Og Newcastle vet de uansett minimalt om. Jeg husker fremdeles herr Johannesen latterliggjorde Newcastle gjennom samtlige 90 minutter i en kamp mot Man City, og han hadde lite kunnskap om våre spillere og klubbens meritter. Jeg har sett Arve Fuglum få gjennomgå her etter Fulham-kampen.

Viasat har jo Thor Eggen. Kanskje ikke verdens mest kunnskapsrike mann, men likevel mye bedre enn den nevnte trioen til c+.
Og ettersom det er Championship det er snakk om, så slipper vi Roar Stokke. Og det skal vi være glade for.

Dekningen av kampene er kanskje ikke like god som i PL, og motstanden vil ikke akkurat være mye å rope hurra for. Men vi får i det minste sett en del kamper av Newcastle i løpet av året, og vi får med stor sannsynlighet bedre kommentatorer enn vi har vært vant med i Premier League.
Det er jo en fattig trøst, dersom det skulle gå så galt som vi alle frykter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon