20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)  (Lest 37794 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)
« Svar #180 på: 03. Mai 2009, 17:08 »
Kristoffer, du kan ikke mene å si at Alan Smith gikk etter ballen i den taklingen han hadde? To helt strake bein, løpefart og hoppsats inn er ikke etter ballen.
-Howay the lads-

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #181 på: 03. Mai 2009, 17:11 »
Jeg sier ikke at den ikke var stygg, for det var den, og slikt skal ikke skje. Men jeg står på at han går etter ballen der. Joey Barton går KUN etter Alonso der - og det er direkte skammelig! Slikt vil jeg ikke se i Newcastle United, og nå har Barton fått sine sjanser.

Taklingen til Barton vasr stygg men han treffer ballen først og jeg tror ikke i det heletatt at han går inn for å skade Alonso der. Greit nok at det er helt idiotisk å takle der men han gjør det ikke for å skade. Han hadde en godt tone med alle spillerne gjennom hele kampen.
-Howay the lads-

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 03. Mai 2009, 17:11 »
Begge var jevla stygge. Uansett, Barton har fått sine sjansar. No er det nok. Eg ser ingen framtid for noken av desse to i Newcastle. Men det gjeld no igrunn fleirtalet av troppen. Shearer må byggja eit heilt nytt lag. Eit lag som ofrar alt for han og fansen.

Ingen veit kva verken Smith eller Barton teinke, eg trur ingen av dei i desse situasjonane teinke i det heile teke. Det er det som er problemet.
« Siste redigering: 03. Mai 2009, 17:13 av lgrinde »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #183 på: 03. Mai 2009, 17:12 »
men rykka de ned?
De rykka ut av CL, skjønner ikke helt hva du mente med den ::)
Det var ment som en spør, men jeg ser nå at den var omtrent med nivået vi fremviser i denne kampen

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #184 på: 03. Mai 2009, 17:13 »
men rykka de ned?
De rykka ut av CL, skjønner ikke helt hva du mente med den ::)
Det var ment som en spør, men jeg ser nå at den var omtrent med nivået vi fremviser i denne kampen

haha :)
-Howay the lads-

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 03. Mai 2009, 17:18 »
Fordi Joey Barton er Joey Barton så mener folk at den taklingen var med overlegg. Latterlig!! Pga navnet og ryktet hans, så skal ikke han kunne være uheldig? Jeg vet det er en tøff takling og dumt å gå inn såpass hardt, men han var faen meg maks uheldig også. Hadde det f.eks vært Habib Beye som gjorde den taklinga ville det aldri vært noen diskusjon rundt dette med overlegg eller ikke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Mai 2009, 17:20 »
Kunne faktisk ikke vært mer enig
-Howay the lads-

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Mai 2009, 17:22 »
Hva faan skal han takle for i det hele tatt da? Han kan løpe bort å ta ballen UTEN i det hele tatt å takle. Og vi snakker om en situasjon ved hjørneflagget i en kamp vi allerede har tapt.  H O D E L Ø S T ! ! !

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Mai 2009, 17:22 »
Men nå er han en gang Joey Barton, og må selv ta konsekvensen av det... Skjønner ikke hvor du vil hen med dette forsvaret av JB. Han kan sparkes øyeblikkelig. Vi trenger ikke bruskhjerner med ADHD. (Bare for å si det med en gang: Dette er ikke et angrep på alle med ADHD, kun JOEY BARTON)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Mai 2009, 17:36 »
Begge var jevla stygge. Uansett, Barton har fått sine sjansar. No er det nok. Eg ser ingen framtid for noken av desse to i Newcastle. Men det gjeld no igrunn fleirtalet av troppen. Shearer må byggja eit heilt nytt lag. Eit lag som ofrar alt for han og fansen.

Ingen veit kva verken Smith eller Barton teinke, eg trur ingen av dei i desse situasjonane teinke i det heile teke. Det er det som er problemet.

Jeg vil da påstå Smith viste langt mer innsats enn de fleste av sine medspillere gjorde i dag..
At begge var heite i de to situasjonene er jeg helt enig i, og begge var stygge taklinger. Men måten Barton gjør det på, og når han atpåtil ikke skjønner at han har driti så jævlig på draget, det blir bare helt feil. Han hadde overhodet ikke trengt begå en slik takling i den situasjonen der, og jeg tror han var minst like mye ute etter å ta mann som ball.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Mai 2009, 17:52 »
Skjønner at mange her inne er imot Joey Barton. Personlig er jeg stor Bartonfan, han er den desidert beste spilleren vi har på midtbanen, og han hater å tape. Taklingen i dag er ikke styggere en en vis Gerrard utfører omtrent annenhver helg, og slipper unna med dette nettopp fordi han er Gerrard. Ser noen av dere hyklere mener at han ikke går etter ballen og bare går inn for å skade. Hva i huleste helvete er galt med tven deres. Han treffer faktisk ballen først, få av dere disse "vi hater joey barton " brillene og se situasjonen en gang til.
Så en ting til, har dere spilt fotball selv, hvordan føles det ut når motstanderen holder lekestue med deg ? Du blir mer og mer irritert, og etterhvert jakter du muligheten til å sette i en god/hard takling, som viser at du ikke skal herses med. Akkurat det er det Barton jør i dag, han viser  cirka 10 ganger mer passion en for eksempel Colo som sikkert driter i om vi ryker ned eller ikke.

Det værste med det hele er at nok en gang kommer cirka halvparten av newcastle fansen, resten av fotballverden og avisene til å fortsette med heksejakten på Joey. Samtidig så mister vi kansje vår viktigste spiller i den viktigste kampen på en evighet.

There is only one Joey Barton..

At LFC får to offsidemål og rødt kort for seg, e jo  heilt normalt. Når du får 40k for å dømme en kamp, bør en faktisk kreve mer, selv om du ser ut som en smørbukk.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Mai 2009, 17:55 »
Det er i allefall feil og seie at Barton ikkje bidrog med noko. Barton tenkte mange trekk før alle dei andre og løyste trange situasjonar på ein utmerket måte. Flotte langpasningar med begge bein. Uten tvil en av våre beste i dag

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Mai 2009, 17:57 »
Jeg er STOR fan av Barton, faktisk så stor at jeg anser han som en av våre tre beste spillere. Men jeg er ikke fan av stygt spill. Det går en grense for hvor mange sjanser Barton skal få, og jeg begynner bli redd for at han har fått sine sjanser mens han har vært her i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Mai 2009, 18:06 »
Skjønner at mange her inne er imot Joey Barton. Personlig er jeg stor Bartonfan, han er den desidert beste spilleren vi har på midtbanen, og han hater å tape. Taklingen i dag er ikke styggere en en vis Gerrard utfører omtrent annenhver helg, og slipper unna med dette nettopp fordi han er Gerrard. Ser noen av dere hyklere mener at han ikke går etter ballen og bare går inn for å skade. Hva i huleste helvete er galt med tven deres. Han treffer faktisk ballen først, få av dere disse "vi hater joey barton " brillene og se situasjonen en gang til.
Så en ting til, har dere spilt fotball selv, hvordan føles det ut når motstanderen holder lekestue med deg ? Du blir mer og mer irritert, og etterhvert jakter du muligheten til å sette i en god/hard takling, som viser at du ikke skal herses med. Akkurat det er det Barton jør i dag, han viser  cirka 10 ganger mer passion en for eksempel Colo som sikkert driter i om vi ryker ned eller ikke.

Det værste med det hele er at nok en gang kommer cirka halvparten av newcastle fansen, resten av fotballverden og avisene til å fortsette med heksejakten på Joey. Samtidig så mister vi kansje vår viktigste spiller i den viktigste kampen på en evighet.

There is only one Joey Barton..

At LFC får to offsidemål og rødt kort for seg, e jo  heilt normalt. Når du får 40k for å dømme en kamp, bør en faktisk kreve mer, selv om du ser ut som en smørbukk.
Ingen her betviler at JB er vår beste midtbanespiller (når han spiller). Problemet er at han sjelden spiller... Han sitter enten i Fengsel, har karantene eller er skada. Det eneste positive med JB er vel at media kommer til å ta bort en del fokus fra resten av Newcastle noen dager, sånn at vi kanskje klarer å forberede oss til Boro kampen. colo kan settes på gata og tjene sine penger på Quayside.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Mai 2009, 19:55 »
Det er bare å legge denne kampen bak seg så fort som mulig. Det var vel ingen andre som hadde forventa et annet resultat, eller at Barton skulle komme å ødelegge for seg selv igjen. Så alt er som det skal være.

Harper - 5, kan gjøre minimalt på målene, står eller så trygt man kan forvente av Mr.

Duff - 4, står relativt greit bakover, men slipper mann forbi veldig lett noen ganger
Bassong - 5, Hadde vi ikke hatt Sebastien idag, så hadde det blitt flere baklengs. Men for dårlig markering. Hvorfor skal han stå så langt unna mann, kan han ikke heller ligge på han?
Coloccini - 2, rusten i teknikken og på lilleputtklasse i luftrommet. Vant han en hodeduell?
Beye - 5, hadde en relativt dårlig kamp, var dårlig med fremover, men er veldig god å ha bakover

Løven - 2, klarte ikke å utfordre i det hele tatt og så veik ut. Hvorfor starta ikke Jonas, da Løven har vært ute i tre kamper?
Martins - 2, Årsværste av Oba. Herregud som han klomser med ballen. Utretter ikke en dritt og ser utrolig tam ut for tiden
Barton - 2, Var god med i første halvdel av førsteomgang, men falt totalt ut av det resten av kampen. Trodde han kunne bli en grei tilvekst resten av sesongen, men så skal han selvfølgelig fucke det opp.
Butt - 5, Dagens NUFC'er fra min side. Er PL dårligste anker, men er den beste på Newcastle gang på gang. Stopper noen farlige overganger, og er ellers godt med syns jeg
Smith - 4, syns ikke det var en dårlig kamp, men eier ikke kreativitet. God fighter! Syns han forsvarer plassen sin.

Viduka - 3, gjør minimalt ut av seg men klarer å holde på baller i noen anledninger. MEN HVOR ER MIDTBANEN, de følger jo ikke etter!