20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)  (Lest 37651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)
« Svar #165 på: 03. Mai 2009, 16:45 »
Jeg mener JB kan få sparke tvert.
Sørgelig å tenke på at Alan Smith lider samme skjebne mot Boro...(Altså teit utvisning)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 03. Mai 2009, 16:46 »
Vi får trøste oss med at Real Madrid tapte mer på Anfield enn det vi gjorde i dag ;D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #167 på: 03. Mai 2009, 16:47 »
men rykka de ned?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 03. Mai 2009, 16:48 »
Sørgelig å tenke på at Alan Smith lider samme skjebne mot Boro...(Altså teit utvisning)

Alan Smith blir bare litt heit og overivrig i noen situasjoner og gjør unødvendige ting.
Joey Barton hadde ikke en eneste tanke om å ta ballen der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 03. Mai 2009, 16:50 »
men rykka de ned?
De rykka ut av CL, skjønner ikke helt hva du mente med den ::)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #170 på: 03. Mai 2009, 16:50 »
Kan ikke akkurat si det trøster så mye.
Newcastle er et lag som på papiret skal være i PL. Men administrativ er på nivå med SV.
Trenger en kraftig opprydning i dørene og kanksje en liten utbytting av spillere som var gode på 90-tallet.
-Howay the lads-

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 03. Mai 2009, 16:53 »
Farken for dårlige vi er! Er jo elendige i alle posisjoner. Roter i forsvar, roter på midten, og klarer ikke å skape en dritt framme! Colo og Butt er jo helt bak mål, og Viduka tror han er Zidane. Barton var heller ikke noe særlig. Latterlig!
Men hadde ikke forventet noe idag heller så.. Viktigere å fokusere på neste kamp. Den MÅ vinnes!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 03. Mai 2009, 16:54 »
Vinner Hull i morgen, så tror jeg det er gjort. Ikke faen om vi vinner mot Fulham og Villa.
Jeg tror faktisk at spillerne driter seg ut neste kamp også.

Jeg lever fortsatt i håpet. Uansett hvor lite det er.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 03. Mai 2009, 16:55 »

Alan Smith blir bare litt heit og overivrig i noen situasjoner og gjør unødvendige ting.

Såg du taklingen Smith fekk gult for????!?! Hadde Liverpool-spelaren hatt foten i bakken og Smith truffe so hadde det vore eit endå meir soleklart raudt enn det Barton fekk for.
Begge to har klart problem med at dei til tider verte altfor heite i toppen. Og ser ikkje noke forskjell på dei , når dei går inn i desse idiotiske taklingane sine. Synst begge 2 spelte godt elles.
« Siste redigering: 03. Mai 2009, 16:58 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 03. Mai 2009, 16:57 »

Såg du taklingen Smith fekk gult for????!?! Hadde Liverpool-spelaren hatt foten i bakken og Smith truffe so hadde det vore eit endå meir soleklart raudt enn det Barton fekk for.
Begge to har klart problem med at dei til tider verte altfor heite i toppen. Synst begge 2 spelte godt elles.

Jeg gjorde det, og det var farefullt spill som ikke skal skje, og han fikk også kort for det. Forskjellen er at han ihvertfall gikk etter ballen. Joey Barton finnes ikke interessert i noen ball når han går inn der. Det var en takling ene og alene for å påføre motstanderen smerte, og det er skammelig.
Syns ikke Joey Barton bidro med stort, men Smith var blant våre minst dårlige i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #175 på: 03. Mai 2009, 17:00 »
enig i den.
Taklingen til Smith var jo karriereødleggende. Men sånn utenom hodeløse taklinger så spilte smith og barton bra syntes jeg.
Butt derimot var elendig.
Noe må gjøres. Ser ikke helt hvem som skal score mål for oss mot Borro. Hvis ikke Shearer selv har lyst å tre på seg skoene igjen.
Tipper han hadde hatt større sjangs å score en Viduka eller Owen i den formen de er i om dagen.
-Howay the lads-

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 03. Mai 2009, 17:01 »
Joey Barton gikk selvsagt ikke inn for å skade Alonso....han bommer på takling, ja...men han var maks uheldig og klønete. Greit med rødt kort, men dette var ikke noen takling med overlegg slik vi så Guthrie hadde mot Fagan i fjor høst.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 03. Mai 2009, 17:03 »

Begge to har klart problem med at dei til tider verte altfor heite i toppen. Synst begge 2 spelte godt elles.

Jeg gjorde det, og det var farefullt spill som ikke skal skje, og han fikk også kort for det. Forskjellen er at han ihvertfall gikk etter ballen. Joey Barton finnes ikke interessert i noen ball når han går inn der. Det var en takling ene og alene for å påføre motstanderen smerte, og det er skammelig.
Syns ikke Joey Barton bidro med stort, men Smith var blant våre minst dårlige i dag.

Smith hoppar inn med begge føtene, knottar først. Og var ikkje i nærheiten av ball. Hadde han truffe spelarane so hadde det vore raudt. Eg ser ikkje store forskjellen. Uansett, det var Barton som fekk raudt. Og den taklinga var idiotisk og heilt unødvendig. Men sjansen er ganske stor for at du får viljen din og aldri får sjå Barton i Newcastle-drakt att. Karantene no, og uansett rykke vi ned eller ikkje so reknar eg med utrensking i troppen.
Eg synst både Barton og Smith bidrog idag. Likt gode eller dårlege... Totalt sett var laget sin innsats skammeleg!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 03. Mai 2009, 17:05 »
Barton kunne vel faktisk tatt ballen uten å takle i det hele tatt...Man kan se at det oser frustrasjon og aggresjon av Barton når han takler. Forferdelig å se på! Møkkaspiller!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 03. Mai 2009, 17:08 »
Jeg sier ikke at den ikke var stygg, for det var den, og slikt skal ikke skje. Men jeg står på at han går etter ballen der. Joey Barton går KUN etter Alonso der - og det er direkte skammelig! Slikt vil jeg ikke se i Newcastle United, og nå har Barton fått sine sjanser.