20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)  (Lest 37707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)
« Svar #45 på: 02. Mai 2009, 16:40 »
Det handler en hel del om hvordan man teller sjanser. Enkelte teller nok med mye mer enn andre når det gjelder antall sjanser en spiller får. Alle har sine egne definisjonskriterier for hva som er en målsjanse.

Likevel stusser jeg hvis noen mener at de heller vil se en sjanse falle til Martins og ikke Owen. Da blir jeg faktisk skremt.
Owen er fremdeles vår mest stabile målscorer. Uansett hvordan man vrir og vender på det. Uansett hvor mange sjanser han misbruker.
De andre misbruker faktisk flere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Mai 2009, 18:07 »
Om man først skal stille med en spiss borte mot Pool ville jeg heller valgt Martins. Som noen sier er han istand til å skape noe selv, samtidig som han har farten for eventuelle overganger. Fysisk er han ikke helt ute heller.

Viduka er treg, han er tilsynelatende i dårlig form, samt mangler kamptrening. Jeg forventer med dette mye måking av ball - som Viduka i de fleste tilfeller rett og slett ikke kommer først på.. Balltap og power play hele veien.

Om det skulle fungere er man fullstendig avhengig av at baller blir slått med noe presisjon, og at laget flytter etter umiddelbart. Noe som har vært et vanvittig stort problem denne sesongen.. virker rett og slett ikke som om spillerene har noe tro på at det blir noe ut av det, så de gidder/orker ikke flytte etter.

Uansett, vi får se.. jeg skulle gjerne sagt det blir spennende, men det ville vært løgn. Jeg anser 3 poeng i denne matchen for eventuelt å være blant tidenes fotballmirakler

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Mai 2009, 18:08 »
Håper Martins starter mot Liverpool. Han putta mot Man U, og han putta mot Arsenal, og han er den eneste spissen vi har som jeg kan se for meg score mot Liverpool. Han gjorde det for to år siden, og jeg håper han gjør det igjen. Tror ingen av de andre på topp kan være en trussel for Liverpool forsvaret. Kanskje Løvenkrands pga hans vilje, hurtighet og arbeidsmoral, men han spiller vel ikke uansett. Rimelig sikker på at Carragher har god kontroll på spillere som Viduka og Owen. Viduka er god til å holde på ballen, men Carragher er rett og slett for god for han, samme med Owen, han har ikke sjans mot Liverpool forsvaret. Jeg er for Martins på topp samme hva.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Mai 2009, 18:53 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1176355/Andy-Townsends-Boot-Room-Id-choose-Owen-misfiring.html?ITO=1490

I liten skrift - bare for å poengtere at han enda er den spilleren i PL som setter flest av sjansene sine.

Leste en annen statistikk for èn uke siden eller to om hvilke angrepspillere som setter flest av sjansene sine, da var ikke Owen rangert blant de 10 beste.

Tror du tenker på den Dagbladet blant annet hadde på sine sider, hentet fra Norsk Tipping. Det var dog bare de 10 mestscorende i PL, eller noe slikt. Ergo ingen av våre spillere ble bedømt en gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 02. Mai 2009, 20:01 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1176355/Andy-Townsends-Boot-Room-Id-choose-Owen-misfiring.html?ITO=1490

I liten skrift - bare for å poengtere at han enda er den spilleren i PL som setter flest av sjansene sine.

Leste en annen statistikk for èn uke siden eller to om hvilke angrepspillere som setter flest av sjansene sine, da var ikke Owen rangert blant de 10 beste.

Tror du tenker på den Dagbladet blant annet hadde på sine sider, hentet fra Norsk Tipping. Det var dog bare de 10 mestscorende i PL, eller noe slikt. Ergo ingen av våre spillere ble bedømt en gang.

Stemmer det! Husket ikke at det kun var de 10 mestscorende.  :-X

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 02. Mai 2009, 23:53 »
FERNANDO TORRES is out of Liverpool's must-win clash with Newcastle today

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/288145/Liverpool-striker-is-crocked.html

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #51 på: 03. Mai 2009, 03:56 »
Selv om Liverpool har matchvinnere i hvert jævla ledd, øker dette sjansene for poeng til oss betraktelig. Vi taper nok, men det skader ikke våre sjanser :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #52 på: 03. Mai 2009, 09:22 »
JAA! Og en Stevie G ute av form etter et skadefravær, skal vi kanskje få se et "gammelt" liverpool lag uten for mye kreativitet og fremdrift. Lukter en U nå ja  ;)

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #53 på: 03. Mai 2009, 10:13 »
las igjennom artikkelen om Torres, lure på koffor Benitez er så bekymra? Det er no så nært topp mot bunn som det går å få til. I 9 av 10 tilfeller vinner vel topp. Sjøl om det i dag er den 1 av 10 dei ikkje vinner ;D

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #54 på: 03. Mai 2009, 10:18 »
Liverpool med Gerrard og Torres, og Liverpool uten Gerrard og Torres er to helt forskjellige lag.    Tror nok ikke formen til Gerrard spiller så stor rolle mot oss desverre, han blir nok å brilliere mot oss uansett.     Men helt greit å slippe Torres, ser for meg Colo kunne fått litt problemer mot han.

Resultatene gikk helt klart vår vei igår, så da er det bare å be til høyere makter om at det samme skjer idag.     Kan Jesus gå på vannet, Norge slå Brasil, egypterene bygge pyramider, ja så kan faen mæ Newcastle ta poeng mot Liverpool også.
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 03. Mai 2009, 10:53 »
Tippar på 4- 4 ;)

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Mai 2009, 11:02 »
Det hadde vore rått då. 4-4 og vi scora 3 min på overtid.  ;D

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Mai 2009, 11:13 »
Den tida vi kan score 4 mot Pool er nok forbi, selv om forsvaret deres har vist svakhetstegn i det siste. De har sluppet inn ganske mange mål denne våren.
Jeg er positiv til Dukes på topp, for å holde på ballen, slik at midtbanen kommer etter. Forutsetningen er da at Jonas, Guthrie og helst Barton spiller på midtbanen.

Jeg er ikke enig med dem som vil ha Duff som LB. Sats heller på Edgar der. Han har mer defensiv kompetanse, og det kommer vi til å trenge i dag.

Mitt forslag:
Harps
Beye-Bassong-Colo-Edgar
       Butt
Barton-Guthrie-Smith-Jonas
            Dukes

Så må Martins, Owen, Carroll og Duff sitte på benken, sammen med Cacapa

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Mai 2009, 11:23 »
Mitt forslag:

------------------Harper---------------

Beye----Coloccini---Bassong----Duff

------------------Smith------------------
----------Barton-------Guthrie---------

Jonas----------------------Løvenkrands

------------------Viduka-----------------

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Mai 2009, 11:59 »
Jeg tror vi taper idag, med god margin.