20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)  (Lest 37653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)
« Svar #30 på: 01. Mai 2009, 23:39 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article6207657.ece

Owen vrakes, da Shearer velger å spille med EN spiss. Da har vel Shearer nok en gang bevist at han tør ta tøffe avgjørelser, uavhengig av personlige forhold! Ifølge The Times er det Viduka som skal få æren av å spille som ensom spiss mot LFC, i det Shearer planlegger å frustrere LFC
« Siste redigering: 01. Mai 2009, 23:42 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 02. Mai 2009, 00:18 »
Faen da, jeg som hadde så lyst å synge "theres only one club for Michael" alene mot hele pool fansen på pubben :P Får håpe han kommer innpå da!

Edit: Lurer veldig på hvordan han hadde feiret om han hadde scoret egentlig...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. Mai 2009, 00:52 »
det er like greit at vi ikke spiller med spilleren som brukte kamp programmet før sist kamp til å skryte av hvor fantastisk det var å spille i Liverpool, og etterpå gjøre en drit dårlig kamp...

Skeptisk til Viduka på topp, men det blir spennende.. ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. Mai 2009, 01:06 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1176355/Andy-Townsends-Boot-Room-Id-choose-Owen-misfiring.html?ITO=1490

I liten skrift - bare for å poengtere at han enda er den spilleren i PL som setter flest av sjansene sine.

Han gjorde jo ingen dritdårlig kamp da, om du prata om siste kamp. Men at det er greit med safety-first her, det er jeg helt enig i. Vi må samtidig sørge for at midtbanen er med når vi får contringssjanser. Å starte med Viduka alene på topp, når vi først skal satse på en alenespiss er ikke det verste. Vi trenger en mann med fotballhjerne, som samtidig kan holde på ballen mens midtbanen kommer etter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Korshamn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Mai 2009, 08:54 »
Søndagens kamp mor liverpool synes vanskelig. Poeng i denne kampen vil nærmest være som et mirakel. Jeg for min del har lenge tenkt på nedrykk, men det var før jeg fikk se hvilke kamper Hull har igjen, de har Aston Villa, Arsenal og Man utd , det lukter ikke mange poeng for de heller. Det som da blir viktig for å klare å holde plassen er å tape med minst mulige mål samtidig som vi banker Middlesborough, så må vi håpe at topplagne slår bunnlagene. Dette forutsier at i dag må Man utd slå nettopp Middlesborough. Jeg trodde aldri jeg skulle sitte foran tv å heie på noen av disse såkalte topplagene, men det er og blir vår eneste mulighet. Skulle det vise seg at kampen mot Fullham hjemme skulle bli avgjørende så swetter jeg meg på flyet fra stavanger, koste hva det koste måtte.
Mvh Korshamn , member 4 life

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #35 på: 02. Mai 2009, 10:07 »
Nå har jeg vært negativ de siste 3 kampene, så skjønner plutselig ikke hvorfor jeg er positiv til denne. Det er ett eller annet gærent med hodet mitt. Har stor tro på uavgjort eller at vi vinner 0-1 etter en overgang. Hadde vært orgasmisk, rett og slett. Tror det kan være et sjakktrekk å starte med Viduka på topp og benke Owen. Kanskje dette er en type wakeup call til ham. Men hvis lonely-duke skal fungere så MÅ Jonas og da Duff spille sånn at vi får fart på overgangene. Spiller Smith og Guthrie på kantene skjønner jeg ingenting.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #36 på: 02. Mai 2009, 10:43 »
det er like greit at vi ikke spiller med spilleren som brukte kamp programmet før sist kamp til å skryte av hvor fantastisk det var å spille i Liverpool, og etterpå gjøre en drit dårlig kamp...

Skeptisk til Viduka på topp, men det blir spennende.. ;D

Sånn som han legger det opp, så er jo garantert at Newcastle skal ligge bakpå å prøve og safe 1 poeng. Det slår sjelden bra , og får vi et mål mot oss kommer det bare til å renne inn etterpå. Å sette Viduka alene er jo selvmord med tanke på mål. En så seig spiss som viduka kommer aldri til å goale alene på topp.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 02. Mai 2009, 10:59 »
Vi er avhengige av at midtbanen følger etter når Viduka spiller alene på topp. Vi MÅ ta de overgangene vi får. Tviler på at vi kommer til å skape noe som helst mot etablert forsvar.
Når vi først skal spille med en ensom spiss er Viduka, som Kristoffer også sier, en bra løsning. Spørsmålet blir da om han er sterk nok til å holde på ballen mot et godt Liverpool-forsvar.

Jeg tipper 2-0 tap, men frykter stortap. Poeng i denne vil i mine øyne være en solid bonus. Men, fotballen er som kjent rund!

Howay The Lads!!!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Mai 2009, 12:54 »
Rekna med at vi vinner 2-1, når mange på forumet her rekna med at vi skulle slå spurs pga vi hadde statistikken mot oss, tilseier det el at her kjem vi til å vinne sidan vi har statistikken mot oss. Når det gjeld resterande kamper er det bare mot middelsbjørg vi skal vinne, fordi at vi per dato er kunn betre enn middelsbjørg og West Brom.

Sjønna ikkje begrunnelsen for at vi skal gå på et stortap mot Liverpool bare fordi vi gjorde det på heimebane, viss vi forventa 5 målstap mot liverpool skal vi då tape med ca 3 mål mot aston villa då? sidan dei og er i toppen av tabellen. Liverpool har et godt lag, men det er fullt mulig å ta et eller fleire poeng mot dei og vi ville ikkje blitt det første laget som tek poeng mot dei denne sesongen heller. Dei har mange uavgjorte kamper til et topplag å være denne sesongen.

Når det gjeld vrakinga av owen, kan det være et lurt trekk, la han sitte litt på benken å fyr han opp gjennom første omgang og første kvarteret av andre. Så kanskje han er den vi treng innpå siste 30 min. Det kan også være andre grunner til at han ikkje skal starte iflg media, som feks motivasjon på treningsfeltet, holdning til klubben(likegyldighet til at vi rykker ned) totalt ute av form osv.
Det er uvesentlig kven som spiller, bare dei på bana viser at dei virkelig prøver å ta poenga vi treng. At viduka er treig ol. er heilt greit, men speleforståelsen har han . Minner meg om John Barnes som vihadde på midten av 90 tallet. Var ikkje mykje futt igjen der heller, men han viste ka som skulle gjerast når han først var på bana. I motsetning til mange på laget vårt no.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Mai 2009, 13:16 »
Jeg tror Viduka alene på topp er et klokt valg. Viduka er god til å holde på ballen og så lenge midtbanen klarer å komme seg raskt fra forsvar til angrep, selv om jeg tviler litt på akkuratt det, så tror jeg det kan funke.

På en god dag og hvis taktikken funker tror jeg vi kan slå Liverpool.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Mai 2009, 13:19 »
jeg vil ha martins på banen . han kan skape noe helt alene, mange husker vel skuddet på anfield ifjor som smalt i tverlegger fra 40 m som bare kom helt ut av det blå.

harper

beye-colo-bass-duff

barton-smith-guthrie-guti

martins-viduka

dette er ingen kamp for owen , hvertfall ikke med den formen han er i
lt;3 Newcastle <3

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Mai 2009, 13:21 »
Er Barton fit for fight. Har han lov til å spele i Liverpool? Tenke då på dommen han fekk etter bråket i Liverpool. Noken som er oppdatert.?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #42 på: 02. Mai 2009, 13:50 »
nufc.com skriver:
Jose Enrique & Steven Taylor are both definitely missing, but Jonas Gutierrez is OK. A decision is yet to be made whether Joey Barton will earn a recall to the side, having missed our last eleven matches.

Drømte i natt at vi vant 3-2 på Anfield. En spiller jeg aldri har sett før scoret 3-2-målet syv minutter på overtid.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Mai 2009, 13:55 »
Er Barton fit for fight. Har han lov til å spele i Liverpool? Tenke då på dommen han fekk etter bråket i Liverpool. Noken som er oppdatert.?

Selvsagt. Barton har sonet ferdig han, det var bare mens han var ute på kajson i fjor vår han ikke fikk oppholde seg i Liverpool.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 02. Mai 2009, 15:06 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1176355/Andy-Townsends-Boot-Room-Id-choose-Owen-misfiring.html?ITO=1490

I liten skrift - bare for å poengtere at han enda er den spilleren i PL som setter flest av sjansene sine.

Leste en annen statistikk for èn uke siden eller to om hvilke angrepspillere som setter flest av sjansene sine, da var ikke Owen rangert blant de 10 beste.