20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1  (Lest 40495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1
« Svar #210 på: 27. April 2009, 23:23 »
Det sto ikke på innsats i dag, karer. SAMTLIGE viste god innsats - til og med Viduka sprang vel mer enn han har gjort de siste 3 årene...
Men vi har rett og slett ikke selvtilliten til å skape noe..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 27. April 2009, 23:24 »
Jeg føler de siste 20minuttene av kampen oppsummerer vår sesong. Da var Newcastle totalt fraværende og pompey spilte ball i hatt med oss. Når en spiller som Herman R. kan briljere på sin kant sier det sitt... Det er fortsatt håp, men da skal det skje noe magisk over dette laget. Poeng mot Liverpool anser jeg som umulig, eller la oss si 0,5% sjanse.. At vi slår både Fulham og Boro hjemme er selvfølgelig mulig det, men jeg nekter å tro det. Ut med Owen og inn med Løvenkrands

Wilhelm Larsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #212 på: 27. April 2009, 23:25 »
Tull!

Fy faen så mange pessimister det er her inne. Ser dere på en annen tabell enn meg, eller?
Jeg har større tro på at vi holder oss enn at vi rykker ned. Det er faktisk store muligheter for at vi kan holde oss med seier mot Middlesbrough(den viktigste kampen noensinne for meg som supporter). Da går vi forbi Hull som er i enda dårligere forfatning enn oss. De har kollapset totalt og kommer til å rykke ned sammen med West Bromwich.

Folkens, det er 4 - FIRE - kamper igjen for faen! Dette kan faktisk gå med god margin. Jeg anser 7 av 12 poeng som realistisk. Så lenge det er en teoretisk mulighet kommer jeg aldri til å gi opp håpet. Tror alt blir avgjort i nest siste serierunde. Inntil det får vi bare ta i mot dette ekstremt viktige poenget vi fikk i dag. Hadde både tro og håp på seier, men slik gikk det dessverre ikke. Uansett, vi skal holde oss, koste hva det koste vil!

Da er jo spillerne nødt til å begynne å spillle med hjerte utpå drakta, faktisk var butt den eneste som ga 100 % i dag.

Vi hadde sjanser nok til å vinne i dag. Hvis man ser bort fra hva som skjedde mot slutten av kampen er det mye positivt å ta med videre. Viduka, Martins og særlig Owen hadde sine sjanser. Med flaks vinner vi slike kamper som dette. Egentlig trenger vi bare å unngå uflaks. Og hvem er det som har sagt at vi "MÅ" vinne de to siste hjemmekampene? Med seier mot Middlesbrough sitter vi godt i det faktisk.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 27. April 2009, 23:26 »
Skuffende resultat:S Vi hadde nok av sjanser til å sette ballen i mål, men når til og med Owen ikke putter aleine med James, er det lite å gjøre. Synes vi prøver å skape noe, selv om det ikke alltid går. Synes også det er alt for LITE bevegelse fremover på banen, og dette er med på at det ofte blir en og en som prøver seg! Det kommer seg på slutten i 1.omg og fortsetter i begynnelsen av 2.omg. Men mot slutten av kampen, ser det ikke ut som spillerne vil vinne! Enten var de dødsslitne, eller så bare gadd de ikke.  
Synes faktisk Duff var BB idag, og resten var helt greie. Selvfølgelig var det noen som var litt bedre enn andre men..

No må vi se framover mot de gjenstående kampene, og be til høyere makter, at gutta gjør jobben!
« Siste redigering: 27. April 2009, 23:29 av Jonas99 »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 27. April 2009, 23:26 »
Det sto ikke på innsats i dag, karer. SAMTLIGE viste god innsats - til og med Viduka sprang vel mer enn han har gjort de siste 3 årene...
Men vi har rett og slett ikke selvtilliten til å skape noe..

ja flott innsats i dag. trodde etter første omgang at dette ville gå. synd owen stjal martins flotte sjanse. tror han var i bedre pos der og ville putta dessverre.

nerli

• Gjest
« Svar #215 på: 27. April 2009, 23:26 »
tydeligvis bare jeg som så at smith ikke gidde alt i 2 omg ... jeg så faktisk at da newcastle gikk i angrep flere ganger så ble smith stående å gå !! bare vær fornøyd me dere d .. d er faen ikke jeg !

butt banens beste ?? ikke enig .. men d er meg .. dere mener tydeligvis noe anna .. jeg sier ikke at butt var dårlig .. men iallfall ikke banens beste .. mer imponert av duff og bassong i dag .. !

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 27. April 2009, 23:28 »
Da Butt gikk ut trengte vi for faen en holdende midtbanespiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 27. April 2009, 23:29 »
tydeligvis bare jeg som så at smith ikke gidde alt i 2 omg ... jeg så faktisk at da newcastle gikk i angrep flere ganger så ble smith stående å gå !! bare vær fornøyd me dere d .. d er faen ikke jeg !

butt banens beste ?? ikke enig .. men d er meg .. dere mener tydeligvis noe anna .. jeg sier ikke at butt var dårlig .. men iallfall ikke banens beste .. mer imponert av duff og bassong i dag .. !
syns ikke duff var så fantastisk , men bassong var god. men syns butt blødde for drakta og hadde mange gode ballvinninger,taklinger. fortjener bb.

nerli

• Gjest
« Svar #218 på: 27. April 2009, 23:31 »
desverre funket ikke byttene helt for shearer i dag ..
jonas fikk ikke til noe .. og d eneste carrol gjordet va vel å heade ballen over mål en gang ..
ikke deres beste dag på jobben for å si det sånn ..

jævli synd at jose måtte gå av tidli .. stakkars gutten virka drit skuffet og irritert på seg selv når forlot banen  .. d er en spiller som er villig til å ofre noe .. og attpåtil veldi offensiv ..

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 27. April 2009, 23:32 »
MÅ få inn Joey Barton, litt kreativitet. Gutrie har ungdommelig pågangsmot, kan også score fra lengre hold.
Og spørsmålet er om Shearer tør å benke Owen, har ingenting å tape. Owen var stort sett ikke nær ballen, men når han får sjansen bør han sette den. Tror Owen starter mot Liverpool, vi bør også starte med Jonas, Løvenkrands. Viktig å få fart så vi kan kontre inn noe, ellers har vi tapt på forhånd.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 27. April 2009, 23:34 »
I dag gidder jeg faktisk ikke kritisere Owen, for han fortjener ikke noe mer kritikk enn sine spisspartnere for dagens innsats. Jeg kritiserer han for en ting, og det er bommen hans, men han er da ikke alene om å bomme. Ellers la han ned en enorm innsats, og var både høyt og lavt på banen.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 27. April 2009, 23:34 »
Helt for jævlig at vi ikke vinner i dag. Med de sjansene.. Owen er jo totalt inkompetent, selv om det faktisk er lenge siden han har gjort en så bra innsats. For innsats sto det ikke på de første delene, men lurer på hva som skjer på slutten der. Ingen som gidder/orker noen ting. Kan ikke skjønne at noen ber dem slutte med de lange ballene som ikke fører noe sted. Vi må bygge opp spillet via midtbanen.
Er så sykt frustrert over at spillerne gang på gang går ut i lokalavisene og prater om hvordan de skal prestere, men når det er alvor ikke er kapable til å få til en dritt. Jeg mente før kampen at vi var nødt til å vinne, hvis ikke var alt håp ute. Selvfølgelig er det en liten mulighet for at vi fortsatt holder oss, men med et Liverpool-lag som sannsynlig kommer til å knuse selvtilliten enda mer, er jeg stygt redd for at det blir svært få poeng på oss resten av sesongen.
Norwegian blood, Geordie heart

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 27. April 2009, 23:37 »
I dag gidder jeg faktisk ikke kritisere Owen, for han fortjener ikke noe mer kritikk enn sine spisspartnere for dagens innsats. Jeg kritiserer han for en ting, og det er bommen hans, men han er da ikke alene om å bomme. Ellers la han ned en enorm innsats, og var både høyt og lavt på banen.

Ingen vits å kritisere. Men han er faktisk ikke god nok for å starte om dagen.. Jeg håper vi satser på Løven kontra Owen de kommende kampene, Løvenkrands jobber hvertfall ræva av seg, i tillegg har han god fart.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 27. April 2009, 23:43 »
Påstår du faktisk at Owen IKKE jobbet rævva av seg i dag? Han jobbet langt mer enn både Oba og Viduka i dag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 27. April 2009, 23:45 »
Slik eg ser det no, så er det eit feitt om Hull, mackems og boro tapar resten av sine kampar (u på boro mot oss) for vi er ikkje I STAND TIL Å VINNE. I dag hadde vi plenty med sjansar til å scora, men når Owen er ein skugge av seg sjøl, Martins brenn dei øve og Viduka er uheldig, så verte det ikkje mål.
Det må eit mirakel til skal vi greia berga plassen, på størrelse med då Jesus sto opp att frå dei døde. Snakkar om døde, det var det det såg ut som vi var dei siste 20 min.

OG TIL ALLE BUTT-HATARA; idag fekk vi bevist at han er ei veldig viktig brikke i laget. For ikkje snakka om Viduka. Eg meinar dei 2 var våre beste idag. Innsats var det nok av, bortsett frå dei siste 20. Men vi ser jo at det held berre ikkje, vi vinne ikkje ein kamp vi "måtte" vinna. Ser absolutt ikkje korleis vi skal vinna noken av dei 4 resterande. Og når Owen ikkje scorar på den sjansen han fekk,etter godt forarbeid av Viduka, då ser eg ikkje korleis vi skal scora eit jevla mål ein gong.

Men som Journey syng til meg no: Don`t Stop Believin` !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

« Siste redigering: 27. April 2009, 23:47 av lgrinde »