20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1  (Lest 40528 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1
« Svar #195 på: 27. April 2009, 23:11 »
Sitat
EN runde kan få oss opp på trygg plass igjen, så slutt med dommedagspreiket før det er over

Har du sett noe av Newcastle i det siste? Vi skaper alt for lite framover til at vi skal vinne noen kamper.
Det ser jævlig tøft ut! Liverpool og Villa borte blir nok 0 poeng. Vi MÅ vinne resten av hjemmekampene, og er avhengige av lagene foran oss for å overleve.

Vi MÅ jo ikke vinne resten av hjemmekampene. Har du sett hvor ræva Hull er??

Og ja, vi er dårlige for tida. Men vi skapte iallfall noen sjanser vi BURDE ha satt!

Herregud så negative dere er... blir flau.

Vi skaper jo nada gjennom spillet vårt, de enste sjansene vi får er forsvarfeil og de klarer vi ikke å omsette.!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 27. April 2009, 23:11 »
Selfølgelig er det håp.. Problemet er at vi ikke scorer mål, og da er det som kjent vanskelig å vinne en kamp!
Hjemmekampene mot Boro og Fulham må vinnes, i tillegg skulle vi hatt 1 poeng med oss fra Villa-kampen.
Hull er i elendig form, og har vel et vanskelig program igjen?

De siste ukene kommer til å være et helvete! Vi får bare håpe at de som ligger rett foran oss, ikke tar så mange poeng framover.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 27. April 2009, 23:13 »
Owen burde scoret, men han var mer enn på høyde med sine medkolleger der fremme i dag.
Og Viduka er faktisk enda mye bedre enn Carroll - selv om Carroll springer mer. Da Viduka gikk tom mistet vi et viktig angrepsvåpen.

Vi rykker ned. Og det føles helt jævlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 27. April 2009, 23:13 »
Jeg klarer bare ikke å se hvor vi skal ta poengene. Vi er i dårligere form enn alle lagene vi skal møte, og jeg ser på det som direkte urealtisk å tro vi skal vinne 2 av de 4 siste. Vi har ikke vunnet en hjemmekamp i 2009.

nerli

• Gjest
« Svar #199 på: 27. April 2009, 23:13 »
Da er jo spillerne nødt til å begynne å spillle med hjerte utpå drakta, faktisk var butt den eneste som ga 100 % i dag.
[/quote]

så du hele kampen ??

syns da flere gidde bra innsats jeg .. bassong gjordet jobben i forsvar .. duff gidde også god innsats .. men spillere som smith ( jogget bare rundt eller gikk enkelte ganger ) kan vi være misfornøyd me ..

og forresten .. butt klarte å bomme på ballen flere ganger .. attpåtil flere feilpassninger .. greit han prøvd .. men han er ikke god nok lenger ..

men å si at butt var den eneste som gidde alt er feil!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 27. April 2009, 23:13 »
tar me vekk kampen mot crap laget wba så har me ikkje vonne ein kamp i år. Sjølv Shearers comeback har ikkje hjulpet særlig. Men folk tror forsatt me skal vinna minst 2 av dei 4 siste ? Vel Lykke til  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 27. April 2009, 23:14 »
Herregud, du prater jo piss. Smith og Butt la ned en enorm innsats denne kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 27. April 2009, 23:16 »
Må faen i meg le av det jeg leser av dere. Er da langt fra avgjort dette. etter denne runden er vi jo enda nærmere trygg grunn.. er kampen mot boro som vil avgjøre alt.. jeg tror 4 poeng holder om vi slår boro eller u. og slår vi boro er jeg ganske sikkert vi klarer oss. Hull er utrolig svake og vil nok tape resten tror jeg. tror det står mellom 3 lag fra nord. hull og west brom går ned.. og må huske vi har fin målforskjell. har trua enda. vi taper mot pool. slår boro . slår fulham og taper mot villa. skjer dette så er vi garantert. men jeg tror det holder slå boro og u mot fulham også.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 27. April 2009, 23:17 »
Jeg setter faktisk butt som mom. syns han var god i dag. vant tilbake ballen masse ganger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 27. April 2009, 23:18 »
Jeg setter faktisk butt som mom. syns han var god i dag. vant tilbake ballen masse ganger.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 27. April 2009, 23:18 »
Smith og Butt gjør en god jobb idag. Jeg synes også flere av de andre gjør det samme. Kan nevne bla. Bassong, Coloccini og Duff.
Det sto iallefall ikke på innsats i kveld!

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #206 på: 27. April 2009, 23:19 »
Tull!

Fy faen så mange pessimister det er her inne. Ser dere på en annen tabell enn meg, eller?
Jeg har større tro på at vi holder oss enn at vi rykker ned. Det er faktisk store muligheter for at vi kan holde oss med seier mot Middlesbrough(den viktigste kampen noensinne for meg som supporter). Da går vi forbi Hull som er i enda dårligere forfatning enn oss. De har kollapset totalt og kommer til å rykke ned sammen med West Bromwich.

Folkens, det er 4 - FIRE - kamper igjen for faen! Dette kan faktisk gå med god margin. Jeg anser 7 av 12 poeng som realistisk. Så lenge det er en teoretisk mulighet kommer jeg aldri til å gi opp håpet. Tror alt blir avgjort i nest siste serierunde. Inntil det får vi bare ta i mot dette ekstremt viktige poenget vi fikk i dag. Hadde både tro og håp på seier, men slik gikk det dessverre ikke. Uansett, vi skal holde oss, koste hva det koste vil!

Jeg var mystisk optimistisk før denne matchen selv, men kom meg kjapt ned på jorda igjen gitt..

Når det gjelder tabellen, jeg tror vi ser på samme tabellen som deg, og føler at sjansen er noe mindre reell. 7 av 12 poeng er ikke realistisk for et lag som ikke har vunnet en kamp siden februar og tatt kun 7 poeng i hele 2009.

Slik jeg ser det har vi en meget syltynn sjanse om vi klarer 1 seier.. kanskje 1 uavgjort til, og ta Hull på målforskjell. Rett og slett gå for at de taper resten av kampene, samtidig som Boro gjør det like ille. For øyeblikket har vi 8 mål på førstnevnte, vi må bare passe på at det ikke blir opp mot de sifrene borte mot Pool neste helg, noe jeg på ingen måte utelukker.

Hvordan vi skal score må gudene vite....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 27. April 2009, 23:19 »
Da er jo spillerne nødt til å begynne å spillle med hjerte utpå drakta, faktisk var butt den eneste som ga 100 % i dag.

så du hele kampen ??

syns da flere gidde bra innsats jeg .. bassong gjordet jobben i forsvar .. duff gidde også god innsats .. men spillere som smith ( jogget bare rundt eller gikk enkelte ganger ) kan vi være misfornøyd me ..

og forresten .. butt klarte å bomme på ballen flere ganger .. attpåtil flere feilpassninger .. greit han prøvd .. men han er ikke god nok lenger ..

men å si at butt var den eneste som gidde alt er feil!
[/quote]

Hva i all verden er det du snakker om ?? Butt MÅ jo være banens beste i dag, og Smith gjort en god jobb på midten han også.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #208 på: 27. April 2009, 23:19 »
At vi ikke klarer å skape noe de siste 15 minuttene er het utrolig. Vi lar pompey presse oss, uten å være mer aggresive eller sette opp laget. Det er for meg noe som jeg ikke skjønner. Irriterer meg at Owen ser ut som han er uinteresser, og hvor i helvette har det blitt av farta hans?! Carrol imponerer meg, men han ligger altfor lavt på banen. Smudge fighter, men får ikke skapt noe. Guthrie mangler spillere å slå på, hvor owen står som en stamp og Martins eier ikke spillerforståelse. eneste som funka sånn tålelig var Bassong - Colo. Syns de viser igjen at de kan spille sammen, med enkle glipps da selvfølgelig. Butt er god idag, men er den eneste som spiller med hjertet utenfor drakta, som en nevnte her.

Jeg savner gløden fra resten av spillerne. Ser ut som de enten ikke bryr seg eller er helt paralysert av situasjonen de er i.

Howay the lads! Også meget skuffende at det kun kom 47 000 på kamp.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 27. April 2009, 23:21 »
nå var vell mangel i tilskuertall mye pga portsmouth supportere som ikke møtte opp.. det var jo tomt på deres tribune...
Han kom, ble mett og dett var dett....