20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1  (Lest 40819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1
« på: 22. April 2009, 21:59 »
Jeg tør ikke gamble på hvordan vårt lag kommer til å se ut:)

Jeg gleder meg stort til denne kampen som vi må vinne! Jeg sitter nå og ser kampen til Portsmouth mot ManU. De er minst like tamme som oss.. de har produsert 2 skudd utenfor mål til første omgang. vi klarte 2 skudd på mål mot tottenham til første omgang.. så vi har statistikken på vår side:)

Jeg håper vi klarer å lande denne kampen. ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1
« Svar #1 på: 22. April 2009, 22:54 »
Ja dette blir en prøvelse av dimensjoner, vi trenger iallefall all den støtte vi kan få fra hjemmefansen
Håper på dette laget

Harper
Beye Colo Bassong Duff

Guthrie Geremi Jonas
             Owen
       Carroll Martins

Kommer aldri til å skje, men det hadde vært artig å sett

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. April 2009, 23:02 »
Kunne jeg ha valgt hadde dette vært laget på Mandag:

Geremi - Beye - Bassong - Enrique

Løven/Duff - Barton - Jonas
                     Owen
                Duke - Martins

Jeg kunne evt byttet ut Duff/Løven med Nolan eller Guthrie for å få litt mer tyngde på midtbanen.
« Siste redigering: 22. April 2009, 23:04 av Lars Thomas Nistad »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. April 2009, 23:55 »
Aldri i livet om jeg vil ha Geremi inn i laget igjen. ALDRI! Vi har to alternativer i forsvar slik jeg ser det. Beye og Edgar håper jeg starter, og da ønsker jeg meg Beye på backen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. April 2009, 00:04 »
Støttes, Daniel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. April 2009, 00:17 »
Edgar spilte bra som stopper mot Stoke, så er ikke bekymret for å se han. Med det kan Beye fortsette på høyrebacken. Slik Taylor har spilt på stopperplass denne sesongen så er jeg ikke sikker på om Edgar står så mye tilbake for han.

-------------Harper--------------
Beye - Edgar - Bassong - Jose
--------------Butt----------------
----Guthrie---------Barton------
--Martins----Owen----Carroll---

Men jeg vet at Viduka tar plassen til Carroll.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. April 2009, 01:10 »
Martins SKAL starte!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. April 2009, 10:09 »
Geremi eller Edgar spiller forsåvidt ingen rolle. Men jeg vil helst ha Beye i midtforsvaret, og jeg vil ikke ha R. Taylor på laget..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. April 2009, 12:11 »
Ønsker å se dette laget fra start:

Harper

Edgar - Beye - Bassong - Enrique
                  Butt
          Barton -  Jonas
                 Owen
           Martins - Carroll

Vet at Butt har vært forferdelig i det siste, men hvis han får tilbake rollen som deffensit anker på midten tror jeg han kan spille bra igjen slik han gjorde da i brukte denne formasjonen med KK sist. Vil også ha Jonas på banen siden han er en av få faktisk kan skape noe.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. April 2009, 13:40 »
Det er ingen tvil om at Beye er blant de to beste stopperne i klubben, kanskje den aller beste. Men jeg tror likevel vi er tjent med å sette han på backen igjen. Vi trenger en høyre back som er i stand til å bidra offensivt, og da tror jeg Beye er den beste. Vi må fram og score mål.

Harper
Beye-Bassong-Edgar-Enrique
Barton-Butt-Nolan/Guthrie
Owen
Martins-Carroll/Viduka

Jonas fortjener egentlig å starte men tror ikke han passer som en av tre på midten, han får heller komme inn etter pause. Butt som anker tror jeg vil fungere veldig bra, der var han strålende i fjor under Keegan. Håper virkelig Barton rekker kamper, hans bevegelser og pasninger tror jeg kan være nøkkelen til et bedre offensivt spill. Usikker på om Guthrie eller Nolan bør spille, Nolan har vært meget svak men han er en god duellspiller jeg håper vi kan få i gang offensivt. Owen bak spissene fungerte meget bra i fjor, som ren spiss har han vært forferdelig. Martins er selvskreven, og så holder vel neppe Viduka en hel kamp og da kan det være en fordel å starte med Carroll og heller sette inn Viduka ved behov.

Dette blir årets desidert viktigste kamp.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. April 2009, 16:13 »
Det er vel egentlig hipp som happ i forhold til Viduka/Carroll. Men jeg føler kanskje at vi tjener mer på å la Viduka spille 60 minutter, og sette innpå Carroll når bestefar har gått tom for krefter. Carroll har kommet inn i flere kamper denne sesongen, og snudd litt på ting. Han har også tre scoringer i år, noe vi bør si oss ganske fornøyde med av en som stort sett har vært innbytter i en så dårlig sesong. Jeg føler kanskje Viduka kommer lettere til hvis han starter en kamp. Så kan heller Carroll komme inn og latterliggjøre utslitte Pompey-forsvarere.

Jeg er enig i at Beye nok kommer mer til sin rett på backen all den tid vi spiller uten vinger. Da er det nok til lagets beste at vi har en offensiv høyreback, som både kan legge til rette og til og med score selv, hvis det skulle være for galt fatt. Selv om det kanskje hadde gjort seg med en rutinert herremann som Beye sammen med Bassong i midtforsvaret, så er det nok likevel bedre at Beye spiller på høyrebacken, og Edgar tar plass i midtforsvaret. Det er ikke verdens undergang, det heller.

Og dette er ikke bare årets viktigste kamp. Dette er den viktigste kampen siden vi reddet oss fra nedrykk til 2. divisjon i 1992.
Vår suverent viktigste kamp på denne siden av årtusenskifte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. April 2009, 16:28 »
Usikker på om jeg tør å se denne kampen. Redd det blir for nervepirrende og jævlig.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. April 2009, 17:00 »
Viduka fra start!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. April 2009, 17:49 »
Som Joakim sier, så er dette vår viktigste kamp på lenge! Jeg er redd at spillerne føler alt for mye press nå, og at det går til helvete. En ting er iallefall sikkert, timene før kampen kommer til å være de jævligste i mitt liv.

Ser at Barton er usikker til kampen, men jeg håper han blir klar. Vi trenger virkelig en ny mann på midtbanen.
Nicky Butt starter selfølgelig, selv om jeg helst vil se ham på benken. Guthrie SKAL starte. Nolan har egentlig skuffet meg, men dersom Barton ikke rekker kampen, så starter også han.

Tipper på :

---- Martins - Viduka -------
----------- Owen ----------
 Guthrie - Butt - Nolan/Barton
Enrique - Bassong - Coloccini - Beye
--------Harper-------------

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. April 2009, 20:06 »
Håper Edgar prioriteres foran Coloccini. Han bør det, hvis vi skal ha et lite håp om ikke å slippe inn flere mål enn vi scorer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon