20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle 19.04.09  (Lest 28147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 19.04.09
« Svar #165 på: 21. April 2009, 19:51 »
Kjør på med 4-3-3 nå. Med Viduka, Martins og Owen på topp, og press over hele banen.. Siden vi ikke kan forsvarer oss så bra likevel, så er vel angrep det beste forsvar? La Smith og Guthrie løpe som noen gale på midten. Bedre å tape 3-4 enn 0-1. Da har vi ihvertfall prøvd syns da jeg..   Tror noe slikt ville gitt en giv i laget. Må ikke tenke defansivt nå!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 21. April 2009, 20:59 »
Riktig Kjartan. Vi har ingen verdens ting å tape.
Taper vi rykker vi ned. What else is new? Vinner vi øker vi sjansen vår betraktelig for å overleve. Scorer vi tre mål er vi langt nærmere å vinne kampen, enn om vi knapt nok scorer ett. Vi må regne med at vi slipper inn mål. Det viktigste er derfor, som i Keegans glansdager, å score flere mål enn motstanderen. Og da må vi kjøre på med det vi har av offensive spillere. Spillere som er villig til å løpe ræva av seg for at vi skal komme fra det med tre poeng.

Men jeg gjør regning med at de aller fleste er enig i det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #167 på: 21. April 2009, 21:56 »
haha. jeg får vell svare med samme mynt joakim ;)

Jeg er uvanlig nok på linje med Joakim 8)
Sleng dere i brønnen! Jeg er også enig! 8)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 22. April 2009, 11:11 »
Det Shearer og laget bør gjera før måndagens kamp er å ta ein liten studietur til Liverpool. For å læra litt om lagmoral og lagspel. Må sei dei imponerar kraftig for tida. Greit nok det renn inn mål der bak, men der stille mi likt. Det er framøve og det offansive vi bør læra av. Og ikkje minst kvar spelar sin fantastiske innsats uansett kva resultatet er! Lpool angreip heile kampen, og det er det vi må skal vi få oss 3 poeng måndag.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 22. April 2009, 15:53 »
The Times har skjønt det, og mener vi ikke skal kritisere, men rose Alan Shearer for å prøve. Uansett hva han prøver, så er det bra at han prøver, for det som var før, fungerte overhodet ikke. Lykkes vi er det fantastisk, hvis ikke, så skyldtes det ikke at vi ikke prøvde det som prøves kunne.

Stallen er latterlig ubalansert. Og det er jo nødig Alan Shearers feil. Så at han da prøver det meste, det har jo veldig stor betydning. I neste kamp blir det mest trolig 4-3-3, og det er sannsynligvis det som passer oss best, all den tid vi ikke har kantspillere. Men jeg synes ikke vi skal gi Alan Shearer skylda for tapet.

Enig. Og det er selvsagt ikke Shearer sin skyld at vi ikke har slått Chelsea på hjemmebane og Tottenham på bortebane. Og 1 poeng borte mot Stoke er heller ikke så aller verst, siden de nesten ikke har tapt på hjemmebane i år. Jeg kommer aldri til å gi Alan Shearer skylda når/hvis vi rykker ned.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #170 på: 22. April 2009, 17:32 »
Ikke Shearer sin skyld at vi bare har fått 1 poeng på 3 kamper,   er selvfølgelig mye galt som sitter dypt inngrodd i laget!
Det er helt klart vanskelig å snu iløpet av så kort tid,   men Shearer har i mine øyne gjort noen merkelige valg.     I tillegg har ikke den "ny manager" effekten som ofte kommer, og som jeg hadde håpet Shearer skulle gi laget, ikke kommet.   
Derfor er jeg så langt "skuffet" over Shearers tid, uten at det direkte er Shearers skyld.

Men alt snur med en 3 poenger i neste kamp ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 22. April 2009, 17:40 »
Det beste som kan skje er at vi gruser Pompey, det bør gi ny giv i laget. En sterk 3-0 seier med flyt i spillet og godt spill kan være god motivasjon for de kommende kampene. Dessverre tror jeg vi må krige mer enn som så for å få tre poeng mot Pompey.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 22. April 2009, 23:16 »
Uansett hvordan den kommer, så tror jeg en seier mot Pompey vil være gull verdt for fremtiden. Alt vi trenger er en seier. Det vil gi oss troa tilbake. Ihvertfall så lenge vi unngår å tape stort mot Liverpool.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon