20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle 19.04.09  (Lest 28233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 19.04.09
« Svar #105 på: 19. April 2009, 16:35 »
Hadde vært moro å se hvor stor treffprosent Butt har hatt på pasningene sine denne sesongen.
Smith, Martins, Beye, Bassong og Harper får godkjent av meg i dag
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 19. April 2009, 16:39 »
Opp to hakk på Bass så er vi enige, Thomas. Spilte seg stort opp iløpet av kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 19. April 2009, 16:40 »
For øyeblikket ser alt svart ut. Vi har skapt minimalt med sjanser i de siste kampene, og da scorer vi heller ikke mål.
Kan ikke se hvordan vi skal klare oss i PL i år, og det er fullstendig lavmål å sitte å se på laget om dagen. Satt på Champs i 1.omgang, og følte jeg satt der i to timer. Vi blir totalt utspilt av et godt Tottenham-lag, og sliter med å vinne dueller. Spurs fikk jævlig store rom på sidene, noe som forklares ut ifra formasjonen vår. Vi ble alt for sårbare på sidene, men dette kom seg etter at vi endret formasjon.

Vi hever oss etter pause, men skaper fortsatt alt for lite målsjanser til å kunne snu kampen. Obafemi prøver i det minste etter at han kom inn, og det er synd han ikke setter sjansen på slutten der.
Ellers synes jeg, som Kristoffer(?), at Smith er mye bedre enn Butt og Nolan. Nicky Butt skulle hatt et slag midt i trynet, og jeg skulle slått med glede. Han bommer gang på gang med passninger, er alt for treg og eier ikke teknikk. Guthrie inn i neste, så slipper jeg å se trynet på den mannen en gang til!
Ryan Taylor slår et farlig frispark, men gjør ikke en dritt ellers. Benken neste!

Nei folkens, dette kommer til å bli et helvete framover. Vinner vi ikke neste hjemmekamp, er det bare til å begynne å forberede seg på å ta turen ned. For de som ikke allerede har begynt.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #108 på: 19. April 2009, 16:44 »
Strålende spilt av gutta idag.

Ikke mange andre lag som har så mange støttepasninger i løpet av en kamp. Mulig verdensrekord?
Mange fantastiske stillestående løp, utrolig godt at vi klarer å løpe så lite i en kamp.
Kombinasjonene har de nok trent på å ikke å gjøre, da går det på plass.
Butt, offensivt drivene, overblikk og pasningskvalitet totalt fraværende fremover. Mulig han har øvd på akkurat det.
Mange spillere som vi er så heldig og fått kjøpe "billig" og som jobber hardt for føden. Strålende!

Listen over spillere som jeg ikke vil ha tilbake neste sesong begynner å bli rimelig lang.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 19. April 2009, 17:07 »
For øyeblikket ser alt svart ut. Vi har skapt minimalt med sjanser i de siste kampene, og da scorer vi heller ikke mål.
Kan ikke se hvordan vi skal klare oss i PL i år, og det er fullstendig lavmål å sitte å se på laget om dagen. Satt på Champs i 1.omgang, og følte jeg satt der i to timer. Vi blir totalt utspilt av et godt Tottenham-lag, og sliter med å vinne dueller. Spurs fikk jævlig store rom på sidene, noe som forklares ut ifra formasjonen vår. Vi ble alt for sårbare på sidene, men dette kom seg etter at vi endret formasjon.

Vi hever oss etter pause, men skaper fortsatt alt for lite målsjanser til å kunne snu kampen. Obafemi prøver i det minste etter at han kom inn, og det er synd han ikke setter sjansen på slutten der.
Ellers synes jeg, som Kristoffer(?), at Smith er mye bedre enn Butt og Nolan. Nicky Butt skulle hatt et slag midt i trynet, og jeg skulle slått med glede. Han bommer gang på gang med passninger, er alt for treg og eier ikke teknikk. Guthrie inn i neste, så slipper jeg å se trynet på den mannen en gang til!
Ryan Taylor slår et farlig frispark, men gjør ikke en dritt ellers. Benken neste!

Nei folkens, dette kommer til å bli et helvete framover. Vinner vi ikke neste hjemmekamp, er det bare til å begynne å forberede seg på å ta turen ned. For de som ikke allerede har begynt.

Bortimot helt enig med deg Vegard. Ryan Taylor slår et farlig frispark, men slår også passningen som fører til Obas store sjanse;D Men synes likevel at R.Taylor var dårlig! De tre som kommer inn, samt Jonas, og trioen bak, prøver hvertfall. Butt suge ballemos, og det er bare til å kvitte seg med han!! Og til Michael Owen, Skjerp deg!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #110 på: 19. April 2009, 17:10 »
Nu blir det tøft ja!    Ikke sett noe som tyder på en Shearer effekt desverre,   og da ser jeg ikke helt hva som skal få oss til å vinne hjemmekampene heller!

Så langt synes jeg Shearer har vært elendig. Hvorfor i svarte helvette skal vi starte med 352 når vi VET at dette ALDRI har funket for oss.. Og de nekter å gjøre om før vi ligger under. ELENDIG!!

Er så vanvittig irriterende å høre om hvor bra ting er på trening, hvor bra lagånden er osv osv hele uken, også presterer de dette oppkastet her hver helg! FAEN SÅ RÆVA!!!

Harper - 6

Beye - 7
Bassong - 4
Raylor - 1
Saylor - 4

Nolan -4
Butt - 2
Jonas - 5
Duff - 5

Owen - 4
Carroll - 4

Smith - 6
Martins - 6
Viduka - 6

Shearer - 2 . eneste som gjør at han unngår stryk er de tre byttene.

Helt enig... Vi får hele tiden høre hvor jævli bra det er på trening, og så god moral det er i laget og dette snur seg neste kamp.'
Dette har de sagt siden i vinter, nå er det en håndfull kamper igjen og det er værre enn aldri før!!!!
Kan de for faen ikke ha baller nok til å si det som det er... vi suger hestemøkk, eier ikke lagmoral og spillerene gav opp for flere sesonger siden!!

Og ikke minst så lattis det er å høre alle spillere, managere og fans som sier de håper newcastle så inderlig ikke rykker ned... SELVFØLGELIG  vil de ha oss oppe i samme divisjon!! Vi er jo årets kamp for alle lag. Sliter et lag på bortebane er det jo poeng i flust å hente på st.james... Se på Derby i fjor, tidenes dårligste sesong av et lag i toppdivisjonen, og de tok 4 poeng mot oss...

Det er faen ikke et jævla lag i premier league som har et snev av respekt for oss lenger. Vi blir ledd av og pissa på av kommentatorer, fans, spillere, hunder, lopper, veggmidd....ALT!!

Jeg har lenge regna med et nedrykk, og satsa på et kjapt opprykk neste sesong.. Men med denne horegjengen her kan vi drite en lang marsj i playoff engang.

Så folkens det er bare å stikke fingeren i jorda og innse at det blir ikke spill om topp 8 på de neste 5 åra vertfall.. For dette laget er nå så fullt av drit som har blitt totalt ubrukelige som i utgangspunktet var store navn. Vi må kvitte oss med Butt, Colo, Raylor, Beye, Duff, Ameobi, Smith, Owen, Viduka i vertfall, om ikke flere....begynne med blanke ark og satse på yngre sultne spillere...Ikke over the top, overbetalte "gir meg faen så lenge jeg får betalt" spillere.

Kom mai du skjønne milde...så denne driten blir over
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 19. April 2009, 17:11 »
Nu blir det tøft ja!    Ikke sett noe som tyder på en Shearer effekt desverre,   og da ser jeg ikke helt hva som skal få oss til å vinne hjemmekampene heller!

Så langt synes jeg Shearer har vært elendig. Hvorfor i svarte helvette skal vi starte med 352 når vi VET at dette ALDRI har funket for oss.. Og de nekter å gjøre om før vi ligger under. ELENDIG!!

Er så vanvittig irriterende å høre om hvor bra ting er på trening, hvor bra lagånden er osv osv hele uken, også presterer de dette oppkastet her hver helg! FAEN SÅ RÆVA!!!

Harper - 6

Beye - 7
Bassong - 4
Raylor - 1
Saylor - 4

Nolan -4
Butt - 2
Jonas - 5
Duff - 5

Owen - 4
Carroll - 4

Smith - 6
Martins - 6
Viduka - 6

Owen - 4 ????? Kva i helvette var det han gjorde ut på der som gjer at han fortena 4? Spelte han i det heile teke?

Vi FORTENAR å rykka ned. Vi har vunne 6(!!!!) av 33 kampar. Ser ikkje korleis vi plutsleg skal då vinne 3 heimekampar. Resultat, spel og tabell seie kun ein ting, og det er fortent nedrykk.

Når man nok en gang starter i en håpløs 3-5-2 formasjon er det ikke håp dessverre. Championship here we come. Tipper Ashley fansen koser seg nå.

Må i so fall vera kun godeste Ashley sjølv og hass geniale venstrehand Ljembass...

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 19. April 2009, 17:20 »
tenker æsjly sitter med den følelsen man får når man har kjøpt et hus, bare for å finne fukt, mugg, råte i alle vegger og tak..

Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 19. April 2009, 17:21 »
Aldri om vi er gode nok til å vinne hjemme mot Portsmouth, Middlesbrough og Fulham. Det skjer bare ikke, vi er altfor elendige.
Vi har en farlig mann som skaper ting utpå banen, og han heter Obafemi Martins, men spiller mest sannsynlig ikke neste kamp.
Vi ligger på 19 plass og det er 5 kamper igjen. Det er 4 poeng opp til trygg plass og vi er avhengig av seiere, samtidig som de lagene over avgir nok poeng til at vi kan ta de igjen.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #114 på: 19. April 2009, 18:40 »
Selvsagt kan vi vinne de tre gjennstående hjemmekampene. Og det MÅ vi gjøre skal vi ha håp om prem league spill neste sesong. Liverpool borte er et sikkert tap, og Villa borte er maks ett poeng på en maks dag. Dermed må vi ha 9 av 9 poeng på de siste hjemmekampene. Og det kan vi helt klart klare, men da må vi heve oss. Og vi må spille 2 gode omganger.

Men det er ikke sikkert 9 poeng holder for å holde plassen. De andre bunnlagene vil ta poeng de også, så mye kan skje. Kanskje må vi vinne 4 av de 5 siste, så det er ingen tvil om at det ser utrolig mørkt ut.
Det er en skam at Newcastle har klart å havne i denne situasjonen, men vi må bare innrømme at vi fortjener å ligge der vi ligger. Spillerne skal ha sin del av skylden, men det er måten klubben er drevet på over tid som er grunnen til at vi ligger der vi ligger. Ashley har vært en katatstrofe for Newcastle, og han får som fortjent. Desverre medfører det at vår elskede klubb også får som den fortjener med en slik ledelse. Null plan, null kontunitet.. Slikt blir det championship spill ut av.

Når det gjelder Shearer så skal ikke han klandres hvis vi rykker ned. Ja, han valgte feil taktikk idag, men vi kan ikke forvente at engang Shearer, selveste kongen av Newcastle, skal komme inn 8 runder før slutt og redde en klubb som har spilt crap helt siden King Kev forsvant. Vi hadde håpa på at han kunne utført et under, men så enkelt er det ikke. Håper uansett hva som skjer, at Shearer blir med videre og bygger opp et nytt lag. Vi trenger stabilitet, og vi trenger folk i klubben som alle har tro på og som vil få tid på seg på å gjennopplive klubben. Samtidig trenger vi folk med HJERTE i klubben, og da trenger vi folk som Shearer.

Men det viktigste er at vi ikke gir opp selv om det ser helsvart ut etter dagens tap på White Hart Lane. Det er fortsatt håp, og så lenge det er håp er det muligheter!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 19. April 2009, 18:43 »
jeg er også helt imponert over hvor dårlig vi er. men vi har en alt får dårlig sentral midtbane til å kunne gjøre noe som helst. Den store forskjellen på Newcastle og Tottenham idag er jo Modric og han bamsen med det lange navnet jeg ikke husker i farta. Når vi har Nolan og Butt imot disse 2 så blir det bare håpløst i utgangspunktet... men det er for sent å hente inn en forsterkning nå.

Viduka var veldig positiv idag, men han hadde jo bare kondis til 10 av de 30 minuttene, så vi kan ikke satse på han. Martins sin musklatur er ikke helt godt å si hvordan er... Så mitt håp til neste kamp er at Duff ikke spiller, og at Løven kommer inn for han. Newcastle har vært på sitt farligste i år når vi har spillt med Løven på banen. Han er mitt siste håp..

Guthrie burde også få sin sjangse fra start i neste kamp hvis formen hans er inne... jeg savner Barton... Jeg savner faktisk Enrique...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #116 på: 19. April 2009, 19:51 »
Jeg konstanterer det jeg ikke har konstatert før nå; Det ser faen meg ut som NEWCASTLE UNITED skal rykke ned. Katastrofe.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 19. April 2009, 20:05 »
Synes det er forferdelig å se hvor dårlig Owen er fortiden, han bidrar ikke med noe og jeg synes man burde ta kapteinsbindet fra han. Jeg tror vi er avhengig av Martins for å ha mulighet til å berge. Ryan Taylor er latterlig dårlig, helt skrekkelig. Det ser stygt ut, dessverre.
an sparker ikke Bobby Robson??

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 19. April 2009, 20:16 »
En forferdelig første omgang, hvor vi var heldige som kun lå under 1-0. I andre omgang var vi noe bedre, spesielt etter byttene...
Skuffet over Bassong i dag, som jeg synes var veldig rusten. Han var også heldig som ikke ble utvist etter 2 min. På midtbanen blir det alt for tregt med Butt og Nolan. Det er ingen framdrift i det hele tatt. Vi har ingen kreativitet i laget, og enkelte spillere spiller ballen tilbake til Harps hver jævla gang de har ballen. Jonas jobber og kjemper som vanlig, men han skaper ingenting når han har ballen. På topp er Owen helt usynlig. Han virker å være helt ute av form...

Jeg har også svært vanskelig for å se hvordan vi kan de tre hjemmekampene vi har igjen, og at nedrykket er et faktum tror jeg kommer fortere enn vi tror...

Harper 7

Raylor 3
Saylor 5
Bassong 3
Beye 5
Duff 5
Nolan 3
Butt 3
Jonas 5
Owen 3
Carroll 4

Smith 5
Viduka 6
Martins 7

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 19. April 2009, 20:47 »

Harper - 6

Beye - 7
Bassong - 4
Raylor - 1
Saylor - 4

Nolan -4
Butt - 2
Jonas - 5
Duff - 5

Owen - 4
Carroll - 4

Smith - 6
Martins - 6
Viduka - 6

Blir vel 3 bak siden vi ikke har en ren venstreback tilgjengelig, tror det er Shearers unnskyldning. Nå har vi jo Viduka, Martins og Owen tilgjengelige igjen, husker hvor bra det funka under Keegan. På hjemmebane bør vi starte med tre på topp.

Harper
Beye - Saylor-Bassong-Duff

Smith/Butt
Jonas  -      Nolan/Guthrie

Owen
Martins    -    Viduka

Vinner vi de tre hjemmekampene tror jeg det blir avgjort i siste runde mot Villa, og tror da vi må være avhengige at et annet lag taper samme dag. Blir tøft, men kan skje..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/