20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle 19.04.09  (Lest 28260 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nerli

• Gjest
Sv: Tottenham-Newcastle 19.04.09
« Svar #15 på: 18. April 2009, 15:43 »
GOOOOOOOOOOD følelse!
Er så vanvittig viktig at Jonas starter... Eneste spilleren vi har med kreativitet om dagen!

Han har fortsatt til gode å imponera meg i form av at det han gjer fører til ein scoring eller fleire opplagte sjansar. Men for all del, han bør starta. Viss ikkje bør vi køyra Martins og Carroll på topp me Owen hengande bak dei to. Og midtbana med Butt, Guthrie og Nolan.

butt guthrie og nolan? er du gal??? da vil du tydeligvis tape kampen ! d blir jo altfor defansiv midtbane .. ingen av dem har gode offensive kvaliteter .. duff og og jonas er de eneste på midtbana som i d minste prøver å skape noe offensivt .. dem må spille i morgen .. greit nok kanskje guthrie har noe av offensive kvaliteter .. men me de 3 som du nevner på midtbana blir d vanskeligere å vinne kampen .. trenger spillere som jonas og duff i denne kampen .. owen kan benkes ! jævla overbetalte møkka spiller .. heller viduka enn owen .. vil helst se martins og carrol på topp ...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. April 2009, 16:16 »
Guthrie er jo faktisk en offensiv midtbanespiller da, nerli...
Hvis vi skal ha tre på midten, så er ikke Nolan-Butt-Guthrie den verste midtbanen vi kan stille med. Guthrie gir oss en viss drivkraft på midten. Jonas er nok mer en vingtype, selv om det kunne vært interessant å sett han som indreløper. Det går eventuelt an å stille med Jonas-Butt-Nolan, men det er usikkert hvordan Jonas vil fungere som indereløper, og det er greit å være litt skeptisk i forhold til hvem som skal gi spissene noe å jobbe med. Guthrie kan jo slå en og annen finfin dødball hver skuddår, og har vanligvis litt mer tellende resultat enn herr Jonas.

Joans og Duff egner seg bedre som kantspillere/vinger, enn som indreløpere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. April 2009, 16:27 »
GOOOOOOOOOOD følelse!
Er så vanvittig viktig at Jonas starter... Eneste spilleren vi har med kreativitet om dagen!

Han har fortsatt til gode å imponera meg i form av at det han gjer fører til ein scoring eller fleire opplagte sjansar. Men for all del, han bør starta. Viss ikkje bør vi køyra Martins og Carroll på topp me Owen hengande bak dei to. Og midtbana med Butt, Guthrie og Nolan.

butt guthrie og nolan? er du gal??? da vil du tydeligvis tape kampen ! d blir jo altfor defansiv midtbane .. ingen av dem har gode offensive kvaliteter .. duff og og jonas er de eneste på midtbana som i d minste prøver å skape noe offensivt .. dem må spille i morgen .. greit nok kanskje guthrie har noe av offensive kvaliteter .. men me de 3 som du nevner på midtbana blir d vanskeligere å vinne kampen .. trenger spillere som jonas og duff i denne kampen .. owen kan benkes ! jævla overbetalte møkka spiller .. heller viduka enn owen .. vil helst se martins og carrol på topp ...

Ja eg er innlagt. Etter å ha holdt med Newcastle sidan tidleg 90 - talet så vart det for mykje denne sesongen, så eg skriv frå mi 3 kvadratm. store celle på The Institution.
Viss Martins , Owen og Carroll spelar framme. Meinar du midtbana skal bestå av Duff, Butt og Jonas?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. April 2009, 17:43 »
Jonas som indreløper tror jeg kunne fungert bra. Han jobber som et helvete både hjemover og fremover.
Hvis jeg ikke husker feil så sa Kevin Keegan at Jonas kunne spille nesten overalt på banen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. April 2009, 18:07 »
GOOOOOOOOOOD følelse!

Ja eg er innlagt. Etter å ha holdt med Newcastle sidan tidleg 90 - talet så vart det for mykje denne sesongen, så eg skriv frå mi 3 kvadratm. store celle på The Institution.
Viss Martins , Owen og Carroll spelar framme. Meinar du midtbana skal bestå av Duff, Butt og Jonas?
Jeg vil se Jonas, Butt og Nolan på midtbanen da ja. I flere angrep mot Stoke nå sist skapte Jonas plass til blant annet Duff når han løp forbi motstandere på midten i det drivet sitt... Han har kvaliteter vi savner sårt, det er det vel ingen tvil om? Har spilt indreløperrolle i Mallorca og vi VET uten tvil at han har mentaliteten til å jobbe knallhardt hjemover også!
Poenget er at vi må angripe bakfra, vi kan ikke bare sette Owen og Martins på banen og tro det vil funke, det har vi sett at det ikke har gjort... Kreativitet bakfra er nøkkelen føler jeg og Jonas bør få sjansen.. Vær uenig hvis du vil :)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. April 2009, 18:13 »
Bra at Hull tapte idag da. Stoke er trygg nå

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. April 2009, 18:32 »
Boro og Pompey kunne godt tapt i dag, ellers er vel de øvrige resultatene gode for vår del...nå trenger vi tre jævla poeng i morgen!
Merker jeg er nærvøs for morgendagens kamp, taper vi den så blir det en liten luke vi skal slite godt for å ta igjen.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 18. April 2009, 20:32 »
Dette er en viktig kamp. Med tap så ser det stygt ut, 4 poeng opp til sikkerplass og med 5 kamper igjen etter Spurs kampen, så begynner varsellampene og blinke for fullt. Så det hadde smakt ufattelig godt med 3 poeng igjen på WHL.

Men jeg tror det blir knallhardt desverre. Spurs er et meget bra lag som omsider har begynt å vise hva som bor i dem. Vi må prestere opp mot vårt ypperste for å ha sjans på seieren, og det er selvfølgelig mulig. Jeg så "Shearer effekten" i 2 omgangen mot Stoke sist, og klarer gutta å prestere slik i 90 minutter så er vi gode nok til å slå Spurs.

Håper Shearer bruker Carrol fra start, og at han om mulig bruker han sammen med både Oba og Owen. Jeg vil også se Jonas fra start. Man kan kritisere han for mye, men ingen tvil om at Newcastle blir mer uforutsigbare og farligere med Jonas enn uten.

Harper

Taylor - Beye - Bassong - Edgar

Jonas - Butt - Nolan

Owen

Obafemfi - Carrol

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 18. April 2009, 20:36 »
Du har rett lag, Øystein. Basta bom!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nerli

• Gjest
« Svar #24 på: 18. April 2009, 20:40 »
jaja men jeg sa jo også at kanskje guthrie va offensiv .. men av d jeg har sett av han har han ikke overbevist meg ..
og butt og nolan har iallfall ikke noe offensive kvaliteter .. skal vi la forsvaret slå laaange baller til spissene da ? d klare tottenham å forsvare seg mot fint .. butt slår altfor ofte feil passninger .. nolan har heller ikke overbevist .. derfor vil jeg se duff og jonas i denne kampen ..da blir vi farligere fremover .. om vi spiller 3 eller 4 på midtbana har ikke så mye å si .. duff og jonas kan funke sammen me en defansiv midtbane .. dessuten er også jonas og duff flink til å jobbe tilbake i eget forsvar også .. jonas løper mye i løpet av en kamp .. man ser også ofte duff i forsvar .. så det blir ikke for offensivt me tanke på å forsvare oss ..

greit nok kanskje dere ikke liker ideen .. men jeg tror d kunne fungert .. heller d en den tamme midtbane nolan-butt-guthrie .. da er vi svekket betraktelig fremover ..

håper på en av disse midtbanene .. duff-butt-guthrie/nolan-jonas
evt: duff-nolan/butt-jonas ..

til øystein .. hvorfor owen? han har ikke noe på en fotball bane å gjøre .. må være et annet alternativ en han .. martins og carrol godkjent .. men ikke owen .. fått nok av drittspille hans .. på tide vi slengern ut av klubben .. skadeutsatt, tjener for mye, og leverer ikke varene lenger ..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 18. April 2009, 20:47 »
Nolan er da en offensivt anlagt midtbanespiller, selv om han ikke har de kreative evnene. Men han har løpskraft og er en klassisk box-to-box-spiller. I et slikt 4-3-1-2-system vil ikke den trioen der være så forferdelig. Butt det klare ankeret, mens Guthrie og Nolan er klassiske indreløpere som springer som faen. Tatt dagen stall i betraktning vil ikke det være den verste utnyttelsen vi kan gjøre av spillermaterialet. Langt derifra.
Men det kan være interessant å prøve Jonas som indreløper, ettersom han har mye løpskraft han også.

En ting kan jeg ihvertfall si - gud så godt det skal bli å få Barton tilbake fra skade! Jo før, jo bedre dersom vi vil unngå nedrykk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. April 2009, 20:57 »
Nerli; jeg er ikke verdens største Owen fan, men selvsagt skal han spille når han er frisk og rask! Han er riktignok ikke i nærheten av så god som han var på sitt beste, men på dagens Newcastle er han bankers. Owen er helt avhengig av at medspillerne spiller han god, men klarer vi å gi Owen de riktige ballene så er han en matchvinner, og slike spillere trenger vi på banen for at vi skal unngå nedrykk.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 18. April 2009, 22:42 »
Får vondt i magen når eg tenker over kor mykje denne kampen kan få å seie...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 19. April 2009, 02:38 »
Har vel hatt greit tak på Tottenham de siste åra, har trua, som alltid!
Eneste som var dritt i dag var at Sunderland vant, men da sendte de Hull ned i sumpa igjen. Er jevnt over streken, men bør få med oss 3 poeng i morra!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 19. April 2009, 03:45 »
vi får håpe på at Hull M'Boro og WBA rykker ned..