20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle 19.04.09  (Lest 28240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nerli

• Gjest
Tottenham-Newcastle 19.04.09
« på: 17. April 2009, 15:27 »
Ny vanskelig bortekamp ..

men vi har nokså god statistikk mot spurs de siste årene .. alle husker vel snu operasjonen da vi vant 3-2 hvis jeg husker rett ..
dette er en kamp vi kanskje burde vinne .. muligheten er der .. håper på 3 poeng .. men har en liten følelse av at d kan bli en jevn kamp som ender uavgjort .. ønsker iallfall alle sammen lykke til ..

håper også carrol får muligheten fra start i denne kampen .. shearer har sagt det var muligheter for det iallfall ..

Hvis kampen vises på tv så fortell gjerne hvor og når .. evt stream ( noe jeg trenger siden jeg ikke har canal + )

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tottenham-Newcastle 19.04.09
« Svar #1 på: 17. April 2009, 15:54 »
Tottenham har hevet seg godt de siste ukene/månedene og denne kampen har jeg ikke veldig stor tro på mer enn et poeng.
Noen som vet hvordan skadesituasjonen er til denne kampen?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. April 2009, 16:10 »
Er barton klar?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

nerli

• Gjest
« Svar #3 på: 17. April 2009, 16:24 »
newcastle leder skadetabellen som vanlig ..

http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Barton rekker ikke kampen ..

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. April 2009, 16:33 »
Vises på tv. Kl. 14.30 på CANAL+ Sport 2/HD

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #5 på: 17. April 2009, 16:56 »
har stor tro på seier denne kampen! spurs har ikke veldi mye å spille for, mens newcastle har alt og spille for! derfor blir det seier! håper shearer velger å starte med carroll og jonas denne kampen!

skal over og se denne kampen, blir min første kamp i england, gleder meg syyykt mye!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. April 2009, 17:00 »
har stor tro på seier denne kampen! spurs har ikke veldi mye å spille for, mens newcastle har alt og spille for! derfor blir det seier! håper shearer velger å starte med carroll og jonas denne kampen!

skal over og se denne kampen, blir min første kamp i england, gleder meg syyykt mye!

Spurs spiller for UEFA cupplass...så langt fra noen ubetydelig kamp for de.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. April 2009, 17:05 »
En svært vanskelig kamp, mot et Tottenham-lag i form. Vi har hatt et godt tak på Spurs de siste årene, og jeg håper vi fortsetter med det.
Joey Barton er ute, men kan komme i full trening neste uke. Enrique er usikker til kampen.
Steven Taylor og Peter Løvenkrands er tilbake i full trening, mens Shearer vil ta en sen avgjørelse angående Martins. Jeg krysser alt jeg har på at Martins blir klar! I tillegg er Viduka tatt med i troppen.

Håper på dette laget:

------ Martins - Caroll --------
----------- Owen ------------
------ Guthrie - Butt - Nolan
R.Taylor - Bassong - S.Taylor - Beye
----------- Harper -------------

Evt:

--------Martins - Caroll-------
Duff - Guthrie - Nolan - Jonas
R.Taylor - Bassong - S.Taylor- Beye
-----------Harper

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. April 2009, 22:01 »
Håper alle legger ned verdig innsats og at Ameobi har knekt begge bena så han helt sikkert ikke spiller..  Tror vel ærlig talt ikke på 3 poeng her, men jeg HÅPER såå veldig!!!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. April 2009, 10:06 »
Carrol og Owen på topp....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. April 2009, 11:27 »
Veit at vi sjølv må avgjere dette, men er redd for eit par kampar idag. Fort det verte "luka" opp. Og viss det då snik seg inn i hjernebarken og vi taper mot Spurs, så kan det kanskje øydeleggja sjansen vår. Har tru på poeng i måro! :)

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. April 2009, 12:11 »
GOOOOOOOOOOD følelse!
Er så vanvittig viktig at Jonas starter... Eneste spilleren vi har med kreativitet om dagen!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. April 2009, 13:17 »
GOOOOOOOOOOD følelse!
Er så vanvittig viktig at Jonas starter... Eneste spilleren vi har med kreativitet om dagen!

Han har fortsatt til gode å imponera meg i form av at det han gjer fører til ein scoring eller fleire opplagte sjansar. Men for all del, han bør starta. Viss ikkje bør vi køyra Martins og Carroll på topp me Owen hengande bak dei to. Og midtbana med Butt, Guthrie og Nolan.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. April 2009, 13:56 »
GOOOOOOOOOOD følelse!

Han har fortsatt til gode å imponera meg i form av at det han gjer fører til ein scoring eller fleire opplagte sjansar. Men for all del, han bør starta. Viss ikkje bør vi køyra Martins og Carroll på topp me Owen hengande bak dei to. Og midtbana med Butt, Guthrie og Nolan.
Liker den ideen med Martins, Carrol og Owen! Men da må vi Jonas som en av de tre på midten....

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. April 2009, 14:52 »
Ser på dette som en ekstremt vanskelig og vitkig kamp... Vi er helt klart avhengig av seier nå, 2poeng(tror jeg) opp til Sunderland, som møter Hull så her er det viktig med seier.