20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor godt husker du?  (Lest 2406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Hvor godt husker du?
« på: 08. April 2009, 18:44 »
Jeg sitter og kjeder meg litt mens kona er på jobb, og ungene hos svigers, og nå har jeg begynt på testen "missing Newcastle men" på skysports. Link: http://www.skysports.com/fun_games/missingmen/0,20922,15145_2946510,00.html

Jeg har akkurat fått et skudd for baugen, og har etter 6-7 forsøk ikke greid å nevne alle på laget i noen av kampene, men merkelig nok husker jeg best de gamleste kampene. Kan det være alderdommen som setter inn? :-\

Uansett: Utfordringen er gitt! Det er lov å skryte av hvilken kamp man greide, og tiden man brukte - men for all del: Du jukser hvis du tar samme kmapen hundre ganger for å få et godt resultat, og da viser du bare at du ikke har noe liv  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvor godt husker du?
« Svar #1 på: 08. April 2009, 20:42 »
Tok 0-0-kampen mot Scum rakt ned ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #2 på: 08. April 2009, 22:37 »
Enkelte spillere er vist lettere å komme på enn andre ja. Utrulig at vi klarte det so pass godt når en ser på laget vi har spilt med i nokre av dei kampane. vi har no jamnt over betre start ellvar no skulle en tru, men resultata veit vi no.......

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. April 2009, 21:39 »
Tok 0-0-kampen mot Scum rakt ned ;)
Jeg kan ikke skryte på meg noe slikt... Merkelig nok så er det forsvaret som er vanskeligst

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 10. April 2009, 12:47 »
Jeg klarte Evertonkampen på 1,13. Slet litt med å finne ut av ' i O'Brien. Jeg husker bedre laget fra kampene i  2002 enn fra 2004 av en merkelig grunn.

Rekorden er 44,44 på Blackburnkampen...
« Siste redigering: 10. April 2009, 12:54 av André S »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10. April 2009, 13:35 »
Tror det har med at vi VIL huske de tidene bedre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 10. April 2009, 16:53 »
merkligt nok forsvaret?? Har jo ny bakre 4 i kvar kamp som er jo....

Tar de 7 andre spillerene i ALLE kamper raskt... men sliter med forsvaret omtrent i alle kamper...
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. April 2009, 08:44 »
Da er vi to, og ja - du har skjønt årsaken Rissen ;-)