20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)  (Lest 52219 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nerli

• Gjest
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #300 på: 12. April 2009, 21:58 »
som jeg sa før kampstart .. jeg ville se jonas og carrol fra start .. uten dem i denne kampen hadde vi tapt ..
har tatt laaaaaaaang tid før mange av dere har blitt positiv til carrol .. på tide at folk at folk har ÅPNET øynene ..
gutten har en stor framtid .. vet ikke åssen carrol vil prestere hvis han spiller fra start .. kanskje han svikter .. kanskje han stor spiller .. men uansett han viser at han er mye bedre og mer giftig enn disse ( ameobi,viduka og owen ) og jeg tror også han kan bli bedre enn martins en dag .. utvikler han seg rett blir han stor .. han trenger iallfall tillit .. sier meg fornøyd hvis han i d minste får spillen en omgang av neste kamp .. for eksempel hele 2 omg .. 15-20 er for lite spilletid for denne gutten ..

godt å se at flere har blitt positiv til carrol iallfall .. noe jeg har vært lenge .. og ikke uten grunn som dere ser ..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 12. April 2009, 21:59 »
Enig med både bjørni og kø1 her. Føler berre for å poengtere kor direkte latterlig det er at Ameobi nok ein gang startar, er det så jævla vanskelig å fatte for dei som står for laguttaket at denne mannen er komplett ubrukelig? Vi har sett det gang på gang, og nok en gang er det mulig at han aleine kostar oss 3 poeng, livsvikte sådan. Dreit seg også ut på Stoke sitt mål, og gjorde samme feilen i 2.omgang då Raylor (som forøvrig ikkje var så verst i mine auge) redda på streken.

Ellers må eg berre føye meg i rekka til dei som hyllar Andy Carrol, ei fantastisk heading på målet, og en innsats som ingen andre på laget var i nærheten av å vise. Eg driter i om han er en dritsekk, for i Newcastle-drakta yter han 100% og presterer, og spesielt med sin hodestyrke ser det ut til at vi virkelig har et stortalent på gang her som har motbevist min skepsis til fulle.

nerli

• Gjest
« Svar #302 på: 12. April 2009, 22:04 »
men kan dere si meg om d var bassong eller ameobi som misset totalt på markeringen på corneren stoke scoret på ?
d hele skjedde fort .. etter min mening så d ut som ameobi ..
uansett .. ameobi var virkelig uduglig som vanlig .. fatter ikke at han får tillit .. hva gjør han på trening som får alle til å velge han fra start? kanskje vi har en som kan å smiske i klubben? uansett .. han fortjener ikke engang plass på benken ..

shearer skal forresten ha skryt for byttene .. kunne godt ha kommet før .. men bedre å bytte etter 60 min istede for 80-85 som mange andre eks newcastle managere ville gjort ..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #303 på: 12. April 2009, 22:12 »
Det var Ameobi som skulle passe på Faye til å begynne med. At Bassong kanskje kunne tatt duellen er en annen sak. Bassong kan på ingen måte lastes for baklengsmålet. Men han, som mange andre, slipper markeringene for tidlig. Denne gangen ble det ikke avgjørende (mtp Bassong!).

Shearer skal vel kanskje ha skryt for byttene ja, men han skal da også ha ris for å begynne med Jonas og Carroll på benken. Jeg har ikke hørt noe som skulle tilsi at de ikke var helt klare til kampen. De tabbet seg ut med den startoppstillingen mener jeg, men rettet det sånn ca opp igjen med byttene de gjorde :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #304 på: 12. April 2009, 22:24 »
 Og årsaken til at de dreit på draget med startoppstillingen, er delvis at Martins plutselig var skada. Nå har jeg tidligere sagt at vi trygt kan selge ham hvis det viser seg at han feika skaden, men siden Shearer tror på ham i avisene i dag, må jeg også tro at det var reelt. Altså IKKE GET RID ;-)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 12. April 2009, 23:46 »
Veldig enig med hva som sies angående Carroll. Han har motbevist meg til tusen! Fantastisk god på hodet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 13. April 2009, 03:09 »
Shearer had planned to pair Ameobi and Martins in attack for this game, with Owen sitting behind them. However a late pre-game calloff by Oba with an alleged groin problem threw those plans into disarray - and makes his SJP future more than doubtful, given the anger his pullout caused.

Er ihvertfall bra Shearers plan var å spille samme taktikken som jeg ba om, selv om han valgte Ameobi fremfor Carroll! Det kan han jo umulig gjøre neste gang!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #307 på: 13. April 2009, 04:24 »
Men for ei uke for Carroll.
Først to mål i 2-1 seieren over Shitty res, og så redder han poeng på Brittania. For et viktig poeng det kan bli.
Jeg har alltid hatt sansen for Carroll, og er enig med Kristoffer. Burde ha hatt Oba-Andy på topp, med Owen bak dem.
Owen er ikke lenger den notoriske goalgetteren, men har et utrolig smart fotballhode. Det er bra at Shearer også har skjønt at det er best å spille på den måten. Så få vi håpe at skaden til Oba ikke er noe langvarig...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 13. April 2009, 10:59 »
Er ihvertfall bra Shearers plan var å spille samme taktikken som jeg ba om, selv om han valgte Ameobi fremfor Carroll! Det kan han jo umulig gjøre neste gang!

Tja, Shearer skrøt jo faktisk av Sholas innsats i kampen. Men forhåpentligvis ser han også at vi blir mye farligere når Carroll men sin ekstremferdighet spiller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 13. April 2009, 11:35 »
Shearer had planned to pair Ameobi and Martins in attack for this game, with Owen sitting behind them. However a late pre-game calloff by Oba with an alleged groin problem threw those plans into disarray - and makes his SJP future more than doubtful, given the anger his pullout caused.
Jeg er overrasket over at han endrer totalt taktikk kun fordi Martins er ute. I følge Shearer var jo dette en taktikk de hadde trent på hele uka, og da mener jeg at de burde holdt seg til den planen...Owen.Ameobi på topp, med Duff hengende i mellomrommet. Evt. bytte om plassene på Duff og Owen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #310 på: 13. April 2009, 11:46 »

Tja, Shearer skrøt jo faktisk av Sholas innsats i kampen. Men forhåpentligvis ser han også at vi blir mye farligere når Carroll men sin ekstremferdighet spiller.

Men hva skal han si da? Kan jo ikke bare rakke ned på spillerne, det er ikke tiden for det. Jeg tror Shearer ser akkurat det samme som oss.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 13. April 2009, 11:52 »
Det er sant Nico. Han ville jo aldri slaktet noen avegne spillere. Likevel så oppfatett jeg det sånn at han selv dro Shola frem som en som jobbet godt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 13. April 2009, 12:51 »
hvis du setter det intervjuet på spissen så sier vel han noe sånt som "Martins skuffa meg, men Carrol og Shola viste at han ikke er uerstattelig." Det er jo klart at han kan ikke si at vi tapte kampen pga av Martins... Og han sender jo en stikker i vei imot Martins i utgangspunktet...
Han kom, ble mett og dett var dett....

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #313 på: 13. April 2009, 13:44 »
Det er sant Nico. Han ville jo aldri slaktet noen avegne spillere. Likevel så oppfatett jeg det sånn at han selv dro Shola frem som en som jobbet godt.

Grunnen til at han nevnte Shola var nok pga at han var en av spissene, og at dette handlet om Martins.  Hadde ikke hatt så mye for seg å dra frem Beye f.eks i denne sammenhengen.
sunt pueri pueri puerilia tractant

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 13. April 2009, 14:25 »
Da er det ikke så rart nei. Ser at Carroll også kom med på ukens pisket krem på en nettside.