20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)  (Lest 52254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #240 på: 11. April 2009, 20:35 »
Jeg har ALDRI vært så flau over Newcastle noen gang. Jeg vet ikke om jeg makter å se neste kamp hvis Butt og Amøba står i startoppstillinga. Resultatet er MYE bedre enn vi fortjente, og jeg må si jeg stusser når Carroll ikke kommer inn før det 70 minutt eller så. Hva er det Amøba gjør med managerne våre for å få starte slike kamper, enn si fortsette etter pause. SKulle netsen tro vi liker å starte med handikap.

Ryktene på tyneside sier han er god til å gi naturalia!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 11. April 2009, 20:36 »
Vi har altfor mange spillere som ikkje er gode nok. Ferdig med det. Faen eg blir jævla sur om den elendige amøba starta i neste kamp i steden for
Carroll >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( FAen for ei god midtbane vi har.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #242 på: 11. April 2009, 20:36 »
Jeg har ALDRI vært så flau over Newcastle noen gang. Jeg vet ikke om jeg makter å se neste kamp hvis Butt og Amøba står i startoppstillinga. Resultatet er MYE bedre enn vi fortjente, og jeg må si jeg stusser når Carroll ikke kommer inn før det 70 minutt eller så. Hva er det Amøba gjør med managerne våre for å få starte slike kamper, enn si fortsette etter pause. SKulle netsen tro vi liker å starte med handikap.
bedreviter.... Hvis ikke carrol hadde skårt hadde du ropt på Ranger... Garantert...

Men satan hvor skuffende dette var, men vi har en alt alt alt alt alt for dårlig stall... og ute løven og martins har vi ikke noe fart i laget... faen og hvor skjit denne kampen var...
Er du serriøs Erlend? Hvis du ser noen sider tilbake i denne tråden, så ser du at jeg ville ha Carroll fra start. Jeg ropte også på ham mange ganger i løpet av kampen.

Nok om det - jeg driter i hva du mener i øyeblikket, for jeg har nok med å skrive av meg skuffelsen. Hopp over innleggene mine hvis du ikke er enig i frustrasjonen min over manglende bytter - eller feil startoppstilling.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #243 på: 11. April 2009, 20:37 »
Problemet er at vi må vinne alle hjemmekampene våre, og det gjør vi aldri slik vi spilte i dag. Derfor må vi vinne mot våre nedrykkskonkurrenter. Stoke kommer til å ta mange poeng hjemme mot andre lag resten av sesongen. Dette var en av kampene vi skulle skaffe våre 12 poeng på...

Vi MÅ jo ikke nødvendigvis vinne alle våre tre hjemmekamper for å overleve. Husk at de andre lagene som kjemper om nedrykk også er taperlag!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 11. April 2009, 20:37 »
Harper - 6

Raylor - 3
Bassong - 6
Beye - 6
Edgar - 5

Guthrie - 4
Butt - 3
Nolan - 4
Duff - 4

Owen - 3
Ameobi - 2

Carroll - 7
Jonas - 6

SHEARER - 1

Sorry, men med det laguttaket fortjener man ikke poeng.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 11. April 2009, 20:37 »
Vi spilte straks mye bedre etter scoringen, utrolig hva selvtillit har å si...
Og utrolig kjedelig å vente 30 sek ++ på hvert eneste Stoke-innkast.... De skapte ikke mye utenom de som kom ut i fra en dødball..
Synes også Edgar greide seg bra i dag, ingen grunn til å slippe Colo inn igjen.
Også spennende 3-5-2 av Shearer, selv om det ikke funka så bra. Men med litt mer drilling kan det bli bedre.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #246 på: 11. April 2009, 20:39 »
Problemet er at vi må vinne alle hjemmekampene våre, og det gjør vi aldri slik vi spilte i dag. Derfor må vi vinne mot våre nedrykkskonkurrenter. Stoke kommer til å ta mange poeng hjemme mot andre lag resten av sesongen. Dette var en av kampene vi skulle skaffe våre 12 poeng på...

Vi MÅ jo ikke nødvendigvis vinne alle våre tre hjemmekamper for å overleve. Husk at de andre lagene som kjemper om nedrykk også er taperlag!
Er du villig til å legge skjebnen vår i andres hender? KLART vi skal vinne hjemmekampene

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 11. April 2009, 20:40 »
At Ameobi startet denne kampen kan ha kostet oss de to siste poengene. Evnen Carroll har til å time og heade en ball er eksepsjonell, ballen treffer Ameobi når han kommer på den, Carroll header faktisk ballen. Neste hjemmekamp er det 4-3-3 med Carroll i midten..

Carroll har helt klart en fantastiske ferdigheter i lufta. Han vinner omtrent alt og er også god til å heade. Det er en ekstremferdighet som ingen andre i troppen har. Denne sesongen har Carroll vært veldig god de gangene han har fått sjansen. Det er på tide han får spille fra start neste kamp.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 11. April 2009, 20:42 »
Neste kamp håper jeg vi går offensivt ut og stiller slik:

------Harper-----

Bassong-Beye-Edgar

Guthrie--Jonas-Nolan--Duff

Owen----Carroll---Martins

Gidder ikke se at vi legger oss bakpå og blir overkjørt mot Spurs, mens Butt kaster lange baller opp mot Ameobi.

Kommer Barton tilbake til neste kamp btw?
« Siste redigering: 11. April 2009, 20:44 av geordie-olav »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 11. April 2009, 20:43 »

Er du villig til å legge skjebnen vår i andres hender? KLART vi skal vinne hjemmekampene

Selvfølgelig skal vi PRØVE å vinne hjemmekampene, men hvis vi ikke vinner alle, betyr jo ikke det nødvendigvis at vi ikke klarer oss.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #250 på: 11. April 2009, 20:44 »

SHEARER - 1

Sorry, men med det laguttaket fortjener man ikke poeng.

Det er ikke lov å gi Shearer 1!

Men, og hvilken heading det var av Carroll!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #251 på: 11. April 2009, 20:47 »

Selvfølgelig skal vi PRØVE å vinne hjemmekampene, men hvis vi ikke vinner alle, betyr jo ikke det nødvendigvis at vi ikke klarer oss.

Vi kan diskutere til vi blir blå i trynet, selv er jeg lysegrønn akkurat nå, men jeg TROR vi må vinne hjemmekampene våre, så får jeg heller bli positivt overrasket hvis det skulle være feil. La oss si det sånn at jeg tar GJERNE feil i denne saken.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #252 på: 11. April 2009, 20:53 »
Mye og si om kampen idag men og har sagt det jeg føler, men jeg irriterer meg grenseløst over Harper sine utspill. De tar over 1 min hver gang. pluss at han altid virker så nervøs og redd hele tiden og det oppdager altid motstander. Er det ikke mulig og være litt som andre keepere? litt selvsikker og bråkjekk?
Ba Ba Ba!!!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #253 på: 11. April 2009, 20:53 »
OK - nå er pulsen normalisert, og kampen litt på avstand. Jeg ber om unnskyldning for utilbørlig negativitet i dag. Nå skal jeg ta meg ei pils, og prøve å tenke på noe helt annet. Jeg skal til å kjøpe meg ei snekke, så jeg får tråle nettet etter noe dugelig for å fortrenge dette.

Jeg har aldri vært så skuffet før, så beklager at det rant over ei stund der.
God Påske alle sammen

PS: Såg egentlig Setanta samme kamp som oss??
Stoke  Newcastle 
Steve Harper 7  ???
6 David Edgar 6.5
Sebastien Bassong 6
Habib Beye 6.5
Ryan Taylor 7  ???
Danny Guthrie (62) 6  ???
Kevin Nolan 4.5
Nicky Butt 5
Damien Duff 6
Michael Owen 6
Shola Ameobi (74) 4

Jonas Gutierrez (62) 6.5
Andrew Carroll (74) 7.5

Stoke City Team Statistics Newcastle United
1 Goals 1
1 1st Half Goals 0
5 Shots on Target 2
10 Shots off Target 5
6 Blocked Shots 3
9 Corners 3
14 Fouls 12
1 Offsides 0
4 Yellow Cards 2
0 Red Cards 0
58.5 Passing Success 70.8
13 Tackles 18
69.2 Tackles Success 77.8
38.3 Possession 61.7
52.7 Territorial Advantage 47.3
« Siste redigering: 11. April 2009, 20:57 av bjørni »

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #254 på: 11. April 2009, 20:54 »
Tar vi like mange poeng som Boro, og 2-3 poeng mer enn Sunderland så berger vi plassen.  Så enkelt er det!
Dette er også møkkalag akkurat som Newcastle, så de blir nok ikke å plukke ekstremt mange poeng dem heller.

Angående Shearer, så syns jeg laguttaket hans idag var både skuffende og skremmende :o
sunt pueri pueri puerilia tractant