20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)  (Lest 52390 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #75 på: 11. April 2009, 15:03 »
Jeg tror at vi uansett resultat i dag er avhengig av at de lagene rundt oss gjør det dårlig, veldig dårlig. Jeg har nemlig liten tro på for mange seire på slutten.
I dag sitter jeg med kompiser og varmer opp med Sunderland - ManU og sjeldent har jeg vel håpet mer på seier til de røde djevlene enn nettopp i dag. Også gledelig å se at Torres forelpøig ser ut til å knekke Blackburn.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 11. April 2009, 15:05 »
Heller Butt enn Nolan. Synes ikke Nolan har hjulpet laget en dritt i de kampene jeg har sett med han. Også noe å tenke på at Bolton faktisk har plukket en del poeng etter Nolans avskjed. En liten tankevekker.....

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #77 på: 11. April 2009, 15:56 »
Skal vi ha noe som helst offensivt spill, så må hvem som helst enn Butt starte. Ellers blir vi bare liggende bakpå og krige. Butt kan komme inn når det er 10-12 minutter igjen.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 11. April 2009, 16:06 »
jeg håper på guthrie og nolan på midtbanen, Nolan tar seg av krigingen og det def mens guthrie går mer offansiv
Newcastle United Football Club<3

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 11. April 2009, 16:22 »
Må bare le av dere. Det er en grunn til at Big Sam, Keegan og Shearer alle velger å starte med Butt, grunnen er at han er meget viktig for dagens lag. Han har helt klart sine svakheter, særlig i pasningsspillet men han kompanserer med innsats og duellstyrke som ingen av de andre midtbanespillerne kan matche.
Å si at Butt ikke var god mot Chelsea er bare tull, særlig i første omgangen var han enorm. Heldigvis er det Shearer og ikke dere som tar ut laget, og da starter selvsagt Butt.
an sparker ikke Bobby Robson??

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 11. April 2009, 16:24 »
1-0 til manu over scumderland ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 11. April 2009, 16:26 »
1-1 i hullkampen. Vet ikkje ka for eit resultat eg vil ha der, ka er best for oss?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #82 på: 11. April 2009, 16:48 »
P'mouth leder 1-0 over WBA, det er bra i allefall.
Scums er jævlig nære utligning  :-\ :(

Beste for oss er storseier til Liverpool (innfridd), uavgjort eller Hull seier i Hull-Middlesbrough og Portsmouth seier eller uavgjort i Portsmouth - West Brom. I tillegg må vi få noe ut av vår egen kamp. helst 3 poeng og masse mål.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 11. April 2009, 16:51 »
Jeg ville helt klart foretrukket WBA seier mot Pompey, jeg ser på WBA som fortapte uansett. Vil heller ikke ha Hull seier mot Boro, uavgjort hadde kanskje vært det beste.
an sparker ikke Bobby Robson??

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #84 på: 11. April 2009, 17:11 »
Absolutt beste er selvsagt uavgjort i Hull kampen, men vil absolutt IKKE ha Boro seier. Tror ikke vi tar igjen Portsmouth anyway så da er det om å distansere WBA mest mulig- jo tidligere de to nederste plassene er garantert, også teoretisk, jo bedre er det. (selvsagt forutsatt at vi ikke er ett av de).

Der hadde WBA utlignet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #85 på: 11. April 2009, 17:13 »
Må bare le av dere. Det er en grunn til at Big Sam, Keegan og Shearer alle velger å starte med Butt, grunnen er at han er meget viktig for dagens lag. Han har helt klart sine svakheter, særlig i pasningsspillet men han kompanserer med innsats og duellstyrke som ingen av de andre midtbanespillerne kan matche.
Å si at Butt ikke var god mot Chelsea er bare tull, særlig i første omgangen var han enorm. Heldigvis er det Shearer og ikke dere som tar ut laget, og da starter selvsagt Butt.

Skal vi si det samme som deg da? Dvs. at vi ler av deg? Butt har duellstyrke, men det er også det eneste han har. Har han "vunnet" noen kamper for oss kanskje? Neivel nei. Han var ikke enorm mot Chelsea, han var god i 45 min. Sist jeg så, så er det fortsatt bare en halv kamp, og ikke gjorde hans defensive små duellseire til at vi fikk fryktelig mye ut av det fremover.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #86 på: 11. April 2009, 17:24 »
WBA har snudd kampen borte mot Portsmouth, STERKT!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #87 på: 11. April 2009, 17:26 »
Scums er jævlig nære utligning  :-\ :(
Og utligninga var dermed et faktum!
Chelsea tar minst en "liverpool" - leder 4-0 nå etter 65 minutter mot Bolton

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 11. April 2009, 17:26 »
Folkens, vi har trøbbel!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 11. April 2009, 17:31 »
1 ting er iaffal brennsikkert, jeg er boro-fan idag, for Hull SKAL ned sammen med Boro og WBA. De har det desidert vanskeligste programmet igjen. Helst Unitedseier også..
Ja heia gutta!