20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)  (Lest 52347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #45 på: 09. April 2009, 18:43 »
edgar spilte vell høyre back mot liverpool.

har tro på seier denne kampen, og håper på dette laget:

harper

beye - colo - bassong - edgar

duff - gutherie - noland - jonas

owen - martins

muligens har r.taylor kunne starte istede for duff, og duff byttet inn for jonas etter ca. 70 min!
tipper resultatet blir 1-3 til newcastle, med mål av owen, martins og jonas!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 09. April 2009, 19:38 »
Fikk mld på mobilen nå: Sebastien Bassong returns for Saturdays trip to Stoke, but Jose Enrique, Steven Taylor and Peter Løvenkrands all miss out through injury.

Viktig at de ikke tar noen sjanser i en så fysisk kamp som venter spillerne nå. De som ikke er 100% fit bør definitvt ikke starte denne. Er tross alt 6 meget viktige kamper igjen etter denne!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 09. April 2009, 20:45 »
Arve Fuglum med noen ord om Newcastle United FC i sin blogg på canalplus sin hjemmeside.

http://www.canalplus.no/2008/blogg28-arve-fuglum.aspx

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 10. April 2009, 18:45 »
Stoke har kun tapt mot Everton, Chelsea og Man Utd på hjemmebane denne sesongen.

Jeg er fornøyd med uavgjort, tipper Stoke vinner 3-2.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 10. April 2009, 19:24 »
Det viktigste av alt er at Colo ikke starter kampen. Han kommer ikke til å vinne en eneste hodeduell mot dette Stoke laget. Kjør inn Edgar om Bassong og Taylor ikke blir klare.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 10. April 2009, 20:05 »
Det som bekymrer meg med Colo er at jeg tror selvtillitten hans om dagen er veldig lav. Skal sies at han heller ikke har styrken sin i luftspillet, så det kunne vært fristende å ha med Edgar, som stor og sterk i lufta. Jeg har troen på Colo, men akkurat nå så tror jeg han trenger en liten pause, så kan han komme sterkere tilbake senere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 10. April 2009, 22:40 »
Det viktigste av alt er at Colo ikke starter kampen. Han kommer ikke til å vinne en eneste hodeduell mot dette Stoke laget. Kjør inn Edgar om Bassong og Taylor ikke blir klare.

Evt det viktigaste av alt er å ta 3 poeng...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 10. April 2009, 23:08 »

Jepp, og det gjør vi ikke med en uinteressert jogger i midtforsvaret.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 11. April 2009, 00:11 »

Jepp, og det gjør vi ikke med en uinteressert jogger i midtforsvaret.

Forsåvidt einig. Skal ikkje gå detaljert inn på kva eg meinar om Colo osv, det har eg skreve ein an plass. Men det viktigaste i denne kampen er å ta 3 poeng, uansett. Dette trur eg Shearer og Co er einige i, så derfor stiller dei med laget dei meinar er best til å ta desse jevla 3 poenga... Og viss då Colo er på det laget så vel eg å stola på Shearer. Men ja Colo treng ein pause, han heng ikkje med. Likevel, uansett lag som stiller til start...det skal vere eit lag som kan ta 3 poeng. Dette er fan meg ein cupfinale. No må spelarane vakna, det gjeld ikkje berre Colo. Både spelarar på midtbana og i angrep bør skjerpa seg kraftig, og visa både fansen og Shearer kva dei er gode for og at dei er gode nok for PL.
« Siste redigering: 11. April 2009, 10:21 av lgrinde »

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #54 på: 11. April 2009, 00:45 »
Arve Fuglum med noen ord om Newcastle United FC i sin blogg på canalplus sin hjemmeside.

http://www.canalplus.no/2008/blogg28-arve-fuglum.aspx

Fuglum er en idiot. Hver eneste gang han får muligheten så kommer han med sarkastiske kommentarer om Newcastle. Skulle ikke overraske meg om vi får høre en 40-50 sånne på lørdag.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #55 på: 11. April 2009, 00:47 »
Er så nervøs at jeg er kvalm. Tror kalkunen jeg skal spise før kampen kommer opp hvis det ligger an til uavgjort sent i andreomgangen. Jeg vil helst slippe å se Colo i morgen, og jeg håper på dette laget:

Given (Nei - kødda!) Harps
RTaylor - Beye - Bassong - Edgar
Jonas - Nolan - Guthrie - Duffers
 Owen - Carroll

Alternativt:
Harps
Raylor - Beye - Bassong - Duffers
Jonas - Nolan - Guthrie
Carroll - Owen - Martins

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 11. April 2009, 04:37 »
Stoke har kun tapt mot Everton, Chelsea og Man Utd på hjemmebane denne sesongen.

Jeg er fornøyd med uavgjort, tipper Stoke vinner 3-2.

Ja 1 poeng er ikke så galt det, men statistikker/ trender er til for å brytes; Manutd har vel (såvidt jeg husker) bare avgitt poeng hjemme mot Newcastle og Liverpool. Jeg står fortsatt fast på at dette ikke er en MUSTwin kamp.. Gambler knallhardt på tippetipsa mine på side 19 under "SHEARER ANSATT UT SESONGEN!"
Ja heia gutta!

nerli

• Gjest
« Svar #57 på: 11. April 2009, 05:03 »
tror denne startoppstillingen kunne funket hvis beye og S.Taylor ikke er KLAR !

harper
r.taylor-colo-edgar
jonas-guthrie-barton/nolan-duff
owen-martins-carrol

se for dere en ung carrol som vil vise seg frem .. me sin fart og teknikk kan han fort true på venstresiden .. og evt få inn innlegg til martins osv .. kunne funket .. men fyy .. vi sliter forsvarsmessig til denne kampen hvis vi mangler disse 3 ( s.taylor,jose og beye ..) colo holder ikke mål .. men tror ikke cacapa er så mye bedre valg heller .. skulle hatt bedre dekning i forsvar .. et par skader til og vi må hente spillere fra akademiet eller reservelaget ..

tror d blir en vanskelig kamp .. men hvis vi går ut offensivt .. ikke lar stoke styre kampen .. og ikke legger oss bakpå me tanke på forsvaret vi muligens bare har i morgen .. blir spennende .. trenger mange offensive spillere iallfall .. håper jonas kan briljere .. 3 spisser kan gjøre susen hvis duff og jonas får innleggfoten til å funke .. kan fort dukke opp en høy carrol og heade ballen i mål .. eller en rask og spenstig martins me akrobatikk o.l ..  så jeg håper rett og slett på en 3-4-3 formasjon .. evt 4-3-3 hvis forsvarspillerene kommer tilbake fra skaden ..

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #58 på: 11. April 2009, 07:56 »
tror denne startoppstillingen kunne funket hvis beye og S.Taylor ikke er KLAR !

harper
r.taylor-colo-edgar
jonas-guthrie-barton/nolan-duff
owen-martins-carrol

se for dere en ung carrol som vil vise seg frem .. me sin fart og teknikk kan han fort true på venstresiden .. og evt få inn innlegg til martins osv .. kunne funket .. men fyy .. vi sliter forsvarsmessig til denne kampen hvis vi mangler disse 3 ( s.taylor,jose og beye ..) colo holder ikke mål .. men tror ikke cacapa er så mye bedre valg heller .. skulle hatt bedre dekning i forsvar .. et par skader til og vi må hente spillere fra akademiet eller reservelaget ..

tror d blir en vanskelig kamp .. men hvis vi går ut offensivt .. ikke lar stoke styre kampen .. og ikke legger oss bakpå me tanke på forsvaret vi muligens bare har i morgen .. blir spennende .. trenger mange offensive spillere iallfall .. håper jonas kan briljere .. 3 spisser kan gjøre susen hvis duff og jonas får innleggfoten til å funke .. kan fort dukke opp en høy carrol og heade ballen i mål .. eller en rask og spenstig martins me akrobatikk o.l ..  så jeg håper rett og slett på en 3-4-3 formasjon .. evt 4-3-3 hvis forsvarspillerene kommer tilbake fra skaden ..

er beye skadet????? bassong er uansett tilbake! enig med angrepstrioen, den kunne vært spennende! men 3 i forsvar har jeg ikke serlig tro på.... 4-3-3 evt!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 11. April 2009, 08:42 »
Big al har jo hintet veldig om at han skal gå over til en 4-3-3 tac. Men greia er vel at han nevnte det når det var snakk om Dukes og når han kom tilbake fra skade. Så om han tar med Carrol i dette systemet får vi enda se. Jeg tror jeg hadde likt å sett Alan Smith i en offansiv midtbane/spiss rolle:P
Newcastle United Football Club<3