20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wise er ferdig  (Lest 3666 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Wise er ferdig
« på: 01. April 2009, 22:09 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1609507,00.html

Wise har gitt seg...og det blir heller ingen ny DoF!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wise er ferdig
« Svar #1 på: 01. April 2009, 22:10 »
Meget lovende :)

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. April 2009, 22:16 »
da er vel ikke lenge før vi får en bekreftelse på Shearer ;)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #3 på: 01. April 2009, 22:19 »
DET var det som skulle til for at jeg føler meg HELT sikker på at noe er på gang på manager siden! Nå tar jeg meg en liten cognac- både for å feire Shearers tilbakekomst og Wise's avgang. (I tillegg kan man jo alltids feire at man har tatt påskeferie etter å ha reparert norges lengste, og viktigste fiberkabel på rekordtid).

GODT at Wise er vekk!
Cheers mates!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. April 2009, 22:20 »
Tar en Whisky, jeg  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. April 2009, 22:30 »
Pressen har jo lenge spekulert i at den eneste grunnen til at Wise fortsatt var i jobb, var at klubben ikke hadde noen manager. Når han nå forlater sin stilling, og klubben ikke ansetter en ny mann i hans rolle, så er det et ganske så sterkt signal om hvem som er på vei inn portene på SJP.

Howay the Lads!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. April 2009, 22:31 »
Endelig kvitt faenskapet, utrolig at det måtte ta så lang tid før Ashley skjønte såpass. Dog bedre sent enn aldri.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. April 2009, 22:32 »
Meget bra! Takk! Nå håper jeg virkelig vi overlever!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. April 2009, 22:36 »
Føles som en personlig seier over Ashley...  ;D
Så fantastisk herlig det føles :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. April 2009, 22:41 »
Tviler litt på at det er Ashley som har skjønt dette, lurer på om det er noe mer bak alle de nye forandringene...
Er jo ikke så lenge siden Shearer var helt uaktuell og at de forsvarte systemet med en DoF.
« Siste redigering: 01. April 2009, 22:43 av Frode »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. April 2009, 22:43 »
Bra Ashley lærer. Kan jo virke som Shearer kan bli permanent sidan dei no sluttar med Dof-faenskapet. Han blir ihvertfall om vi beholder plassen tipper eg.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. April 2009, 22:49 »
På tide med en mer optimistisk hverdag igjen. Bring it on!!
Dennis Unwise er historie, og sjelden har jeg vært så glad for en departure. Håper han tar med seg El Donkey

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. April 2009, 22:51 »
Tviler litt på at det er Ashley som har skjønt dette, lurer på om det er noe mer bak alle de nye forandringene...
Er jo ikke så lenge siden Shearer var helt uaktuell og at de forsvarte systemet med en DoF.

Det går jo ann å håpe at det ligger nye eiere bak det hele, men det er nok for godt til å være sant. Tror nok det heller er Ashley som har telt hvor mange engelske klubber som har hatt suksess med DoF. Eneste måten å få Shearer til å ta takke ja til denne jobben var å fjerne denne meningsløse stillingen. Det er også den eneste måten å få fulle hus på SJP igjen, og en siste sjanse for Ahsley å få fansen med seg igjen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. April 2009, 22:53 »

På tide med en mer optimistisk hverdag igjen. Bring it on!!
Dennis Unwise er historie, og sjelden har jeg vært så glad for en departure. Håper han tar med seg El Donkey

Åneidu, Ameobi har 3-års kontrakt og forsvinner nok ikkje med det første. Håpet får være at Kinnear tar over en anna klubb og kjøper Amøben.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. April 2009, 22:57 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Gledens dag, får håpe det fortsetter på banen mot Chelsea og de resterende kampene  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".