20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 88625 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #570 på: 24. Juli 2009, 17:46 »
huff, nå må han jævla ashley selge, men e vel så jævla typisk at han ikkje selger og beholder klubben for seg selv igjen.
Newcastlesupporter siden 1992

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 24. Juli 2009, 17:49 »
Faen... Hatet mitt mot Ashley bygger seg stadig opp for kvar dag der det ikkje skjer noe... >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #572 på: 24. Juli 2009, 18:47 »

Rob Lee kom til Tyneside tidlig i 1992 sesongen etter £700,00 kjøpet fra Charlton Athletic. Han spilte 303 kamper for klubben og scoret 44 mål.

Lee var i Newcastle når Keegan hadde sine glans dager og i første halvdel av når Bobby Robson hersket, før han dro til Derby City i 2002. Så Rob kjenner Newcaslte United og er fremdeles en god venn av hans tidligere lagkamerat Alan Shearer.

Rob's kommentar er en beskjed som kan ligne som om dette kommer fra Alan selv, og at han vil det skal komme ut til fansen.

Robert Lee summerer opp hva som skjer i klubben og situasjonen med Alan Shearer slik som dette:

?Jeg snakker med Alan hver dag og han er frustrert for å si det milt. Det bikker mot en endelig avgjørelse etter denne utdragningen. Han har ventet lenge nå og er blitt fortalt at ting snart skal skje, men ingenting skjer og det e veldig frustrerende.?

?Han organiserte alle før-sesong kampene i slutten av forrige sesong, og han hadde også tanker om hvilke spillere han ville bringe inn til klubben. Nå ser det ut som om de spillerene er tapt for dem.?

?Jeg er overasket over at han ikke allerede har sagt til Newcastle at han ikke vil ha jobben lenger, men det kommer til det stykke at han sier; Dere er forseine'.?

?Han er fremdeles desperat etter jobben, men du kan ikke regne med at han venter for alltid. De har hatt god tid til å ordne noe ut av dette.?

?Bare halve stadion er solgt ut som sesong billetter og for en klubb som Newcastle er det dårlig. De er i fare for å komme i samme situasjon som Leeds, som sitter fast i league One og klarer ukkke å komme seg opp.?

?Det kan ta lang tid for dem å  selge seg ut, men ingenting kanskje uten at klubben er solgt. Noen av spillerne i klubben vil ikke spille i denne divisjonen, men de blir betalt £50,000 i uka og det kan du ikke godta."

?Det er en forferdelig situasjon og jo lenger det fortsetter slik, desto verre vil det bli for Newcastle. Visst ingenting skjer i løpet av de neste tre ukene, kan det se veldig stygt ut for Newcastle.?

Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #573 på: 24. Juli 2009, 21:01 »
Selg for faen! Din feite, sleipe kødd!

Jeg tipper MA kommer til å dra dette ut i det uendelige, til Newcastle er enda mer rævkjørte enn det de er idag!
Frustrasjonen min stiger for hver dag som går, og jeg orker snart ikke dette mer..

Alan Shearer gidder snart ikke å vente lenger, og at vi sitter med skjegget i postkassa når sesongen starter!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #574 på: 24. Juli 2009, 21:18 »
MA drar dette ut til transfervinduet er over, så sier han at klubben ikkje er te salg på grunn av ingen er villig til å kjøpe klubben for det han krever. Og sånn fortsetter det te han har raukjørt klubben i vårt hjerte.
Newcastlesupporter siden 1992

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 24. Juli 2009, 21:58 »
Nå er jeg så j*vla lei av Ashley! Det er på tide at han selger nå, han har dratt det ut alt for lenge, og i denne tiden driter han i hvordan det går med klubben, slik at klubben bare synker dypere og dypere ned i dritten!
Beklager gutta, men jeg ser absolutt ikke noe håp for den kommende sesongen, er redd for at er på retning mot league one :(

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #576 på: 24. Juli 2009, 22:13 »
eg bler så forbanna på FUCKING CASHLEY at eg vurdera å DR*P* han me et skytevåpen så absolutt gjere,....ajha......dokke forstår!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHR!!!! går det an!!

Eg nekta å gå mot et nytt "leeds" !!!

Då går heila mi barndomsti i dass!! alt for ingenting....

david - målløs...
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #577 på: 24. Juli 2009, 22:53 »
PG var jo jevnt å trutt i media så og si hver 2-3 dag også med status gjeldende oppkjøp. Etter uttalelsen om at dei gir det ut uka, er ikkje noe kommet fra den kanten. Det ser helsvart ut. Og nå ser det ut til at Alan går ut i media via Lee og sier at han heller ikkje orker vente meir:( Da går det til helvete sportslig denne sesongen også, og verdien synker ytterlige... Og fat mike har bevist gjennom å prøve å selge klubben to ganger tidligere - at enten selger han med profit, eller så selger han ikkje. Og han ansetter ikkje Shearer og hans ønskede trener-team, fordi han sparer inn noen penger på å bruke eksisterende Chris Hughton. NULL logikk på den stae, feite, forp*lte mongoen av en - det han selv kaller seg for - ein "Newcastle"-supporter. Hva er ordet når det er langt forbi skandale? Dommedag-ish. Faen heller, dette er trist gutta... La oss håpe på noen gode nyheter fortere enn svint...
Venter i spenning...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 24. Juli 2009, 23:09 »
Newcastle blir ikke solgt før sesongstart, det er jeg helt sikker på.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #579 på: 24. Juli 2009, 23:34 »
Eit lite lyspunkt da - http://www.guardian.co.uk/football/2009/jul/24/alan-shearer-newcastle-united-takeover - men tar anonyme kilder med en klype salt seff...
Venter i spenning...

nerli

• Gjest
« Svar #580 på: 25. Juli 2009, 01:19 »
Eit lite lyspunkt da - http://www.guardian.co.uk/football/2009/jul/24/alan-shearer-newcastle-united-takeover - men tar anonyme kilder med en klype salt seff...

leste gjennom og så dette ..

and a wage bill which stands at more than £65m a year .. d er visstnok en av probleme til newcastle vedrørende salget .. de som vil kjøpe klubben mener dette er altfor mye .. men hva så? hva er problemet .. selg spillerene me høy lønning da for faen så er man kvitt d problemet .. de som vil kjøpe klubben burde tenke så langt .. at d faktisk er mulig å kutte lønnskostnadene ..

men over til emnet ..

håper shearer er tålmodig nok til at jævelen ashley får solgt ..

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #581 på: 25. Juli 2009, 02:50 »

leste gjennom og så dette ..

and a wage bill which stands at more than £65m a year .. d er visstnok en av probleme til newcastle vedrørende salget .. de som vil kjøpe klubben mener dette er altfor mye .. men hva så? hva er problemet .. selg spillerene me høy lønning da for faen så er man kvitt d problemet .. de som vil kjøpe klubben burde tenke så langt .. at d faktisk er mulig å kutte lønnskostnadene ..

men over til emnet ..

håper shearer er tålmodig nok til at jævelen ashley får solgt ..

Vel, det er ikke bare å selge de spillerne med så forbanna høye lønninger, mange av de vil jo helt sikkert bli kun pga. lønna, og ingen kan kaste dem ut eller gjøre noe med det, så det er nok lettere sagt enn gjort dessverre.

Se på Joey Barton f.eks han er jo en bråkmaker av rang, og har en del lapper i uka, er nok ikke mange som er veldig lystne på å betale penger for han samtidig som de må ut med en god del i lønn, og bare venter på at han skal gjøre neste forbanna idiotiske ting, selv om han er en god fotballspiller så er nok prisen for høy på mange måter som skremmer bort de fleste i det tilfellet.

nerli

• Gjest
« Svar #582 på: 25. Juli 2009, 15:12 »
så kjøp spillerene ut av kontraktene .. sett dem på transfer lista så fort ny eier evt er på plass ..
det er iallfall mulig å gjøre noe me d!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 25. Juli 2009, 15:47 »
Så lenge ingen viser interesse for Joey Barton er vel ikke han intressert i og godta i å bli kjøpt ut av kontrakten. Da må Newcastle i så fall betale hva hele kontrakten hans er verdt og det vi de neppe. Barton har mye å bevise selv om han sikkert om ikke så lenge vil pissa på leggen igjen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #584 på: 26. Juli 2009, 14:04 »
Hva enn Joey Barton måtte finne på utenfor eller på banen i den kommende sesongen, blir det vel ikke mer idiotisk enn det administrasjonen kommer opp med.