20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #540 på: 07. Juli 2009, 22:27 »
Jeg tror han hadde tatt jobben med en gang dersom han hadde fått tilbud, og det er vel det samtlige rapporter også sier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #541 på: 10. Juli 2009, 16:12 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 12. Juli 2009, 00:47 »
Eg tror at et er Shearer selv, som har valgt å ikke ta på seg jobben som manager enda. Om det så skulle vere a rolling contract eller en permanent kontrakt. Ser for meg sorgen om Shearer sier nei til ei nye eventuelle eigerane, men sorgen ville bli dobbelt så stor om Shearer hadde takka ja til a rolling cantract, og så hoppa av fordi dei nye eigerane kunne møte krava eller ambiosjonanen han sannsynligvis har. Derfor tror eg Shearer vil vente til å ta på seg noe, før han har fått snakka med dei som forhåpentligvis kjøper klubben til helga.

Jeg tror Mike Ashley nekter å ansette noen, han driter i hvordan det går med klubben, og han vil ikke ut med noen flere penger. Derfor er ikke Shearer blitt ansatt, fordi Cashley er for gjerrig, selv om dette ville gitt han en noe verdig avskjed med newcastle.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 12. Juli 2009, 00:55 »
Ashley vil nok ikke ansette noen ny manager siden han vil la nye eiere få velge sin egen mann. Da Ashley tok over klubben fikk han jo Big Sam med på kjøpet, og det ble jo etter hvert veldig klart at man egentlig ikke ønsket han. Men når situasjonen er slik den har blitt nå burde han helt klart gi Shearer en midlertidig kontrakt. Han er det åpenbare valget uansett hvem som skulle kjøpe klubben og hvis det er sånn at den nye eieren ikke ville ha han kan man bare avbryte kontrakten fort.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 12. Juli 2009, 04:11 »
Vi er kommet så langt uti det nå at det ENESTE forsvarlige er å gi en kontrakt til en manager. Og vi veit alle at Shearer er det eneste reelle alternativet. Han har jobbet med laget, han veit allerede hvem han vil kicke ut og hvem han vil ha med, og han veit hvem han vil kjøpe. Matematikken er enkel, men Mike Ashley kan ikke matematikken sin.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #545 på: 12. Juli 2009, 22:04 »
Akkurat her kan jeg forstå Ashley. Forretningsmessig er jeg enig i at den neste eieren må få velge sin egen manager. Men Ashley kunne derimot ha sett til at den neste eieren for lengst var på plass.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 12. Juli 2009, 22:06 »
Dersom vi sportslig sett skal ha mulighet til å rykke opp trenger vi manager NÅ. Da får Mike Ashley gjøre hva enn som står i hans makt til å oppdrive rette kjøperen og finne ut hvem de vil ha som manager.

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #547 på: 12. Juli 2009, 22:10 »
Sant nok. Strategier skal endres når forholdene endres, og en klubb med sjanse til å rykke opp er vel også mer salgbar enn en uforberedt klubb håpløst langt ute i sesongforberedelsene.

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #548 på: 12. Juli 2009, 22:34 »
Tror vi har hatt litt flaks med tanke på at ingen (?) av spillere som Shearer har vært interessert i har blitt solgt til andre klubber. Altså de spillere media har pratet om.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 12. Juli 2009, 22:41 »
Nå har jo media snakket mye om at Frazier Campbell skal ha stått høyt på listen til Shearer. Nå er jo han som kjent solgt til Sunderland. Men Beckford som har vært sterkest linket er jo fortsatt tilgjengelig.

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #550 på: 12. Juli 2009, 22:47 »
Stemmer han er solgt. Men du har også andre unggutter. En back fra Spurs som skulle vist gå på lån og et par i Championship. Husker ikke deres navn. Nå er det under en måned til starten og ting bør skje fort. Bra at transfervindu er åpent ut august. Vi kommer til å trenge det.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #551 på: 13. Juli 2009, 08:26 »
Chris Gunter og Mark Beevers er vel nevnt. Gunter er vel fortsatt på i Spurs. Om Sheff Wed har solgt Beevers vet jeg ikke. Men er som du sier DLZ, mange av de media har nevnt er fortsatt i sine respektive klubber.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #552 på: 13. Juli 2009, 13:09 »
Kanskje dem har veldig lyst til å spille under Shearer så dem venter (sammen med Shearer) til han blir fast ansatt og går på dagen til oss. Det hadde ikke vært domt. Campbell ventet jo på oss i 7 uker før han gikk lei.

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #553 på: 15. Juli 2009, 02:10 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1199728/EXCLUSIVE-Youre-Joe-king-Kinnear-charge-latest-Newcastle-farce-sees-Shearer-ditched.html?ITO=1490

Står at siden newcastle ikke er spesielt nær å bli solgt, forventes Joe Kinnear å bli offentliggjort som ny manager i morgen tidlig (tirsdag).

Om jeg ikke fikk sove fra før hjalp f**n ikke dette... Skal personlig lynsje en viss feit eier hvis dette skjer. God natt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 15. Juli 2009, 06:44 »
Aldri før jeg har jeg kjent at interessen for Newcastle og fotball generelt har sviktet, men det gjør den faenima nå.. Glad jeg skal på ferie om et par dager og er uten internett forbindelse, kanskje det kan være med å gi meg "gløden" tilbake.